"o 2M70-tkach som pocul, ze boli vyvinute podla vzoru nejakej ruskej bolsej techniky"... tak v tom případě to bude na 90% obšlehnuto v USA (Lend - Lease) nebo na 10% ve Francii (čilé obchodní kontakty za vlády Chruščova).
Ved to je jednoduche - studaci z intrakov idu rano, naobed a poobede do skol (a kedze kazda z fakult STU a UK ma sidlo inde a ine casy zaciatkov hodin, naval studakov je rovnomerny). Vecer zase idu do mesta. Opacnym smerom sa rano vozia len pracovnici STV a studaci FEI byvajuci v BA, preto su tie vozy prazdne. Akonahle vsak zacnu koncit hodiny, su aj vozy smerom na Mlyny plne. Okrem toho tam sidlia aj rozne podniky a diskoteky, takze aj to pridava na naplnenosti...
231 lebo medveď. To nechápem, ale fakt ráno v smere do Slávičieho proste vždy 31 je pohodová, ale kedykoľvek(ráno, naobed, večer) smerom naspäť mierne narvatá až totálne narvatá. Fakt tomu nerozumiem.. Preto hovorím o posilnení poobede.
Neviem prečo 231 a nie xmilión iných možností ☺ ☺ ☺ To by potom ale mohli zaviesť aj priamu linku z Petržalky cez Nový most na Kramáre ? ? ? ? ? To by bola pohoda...................
Nerozumiem prečo dali 4-ky iba po Zátišie a nie rovno po ŽST Nové Mesto...Ale na ťahy tohto rangu sme si už asi u DPB bohužial zvikli všetci ? ? Keď už robia dobré zmeny /linka č.17, zvýšenie preprav. kapacity/ prečo by nemohli spraviť aj dáku pi*ovinu, ŽE ??? ? ? ? ? ?
Neviem aky dovod si pocul, ze preco 4-ky nemaju brat ludi na Nove Mesto, ale ja som v dopravnom prikaze cital, ze v pripade potreby MOZU zobrat cestujucich aj na NM (len nerozumiem, preco nie aj z neho do mesta)
Tesim sa ze je v dobrych rukach...a dufam ze ked bude ako-tak hotova, ze bude moznost sa k nej dostat a odviezt sa nou
Re #36012 Jenki: Hm, ktovie ako to nakoniec vlastne bolo...kazdopadne, aj ja viem ze prve overovacie vozy sa bastlili z kadecoho, pretoze domace komponenty jednoducho este neexistovali Dokonca prve SM mali nejaky zapadny motor, lebo v nasich koncinach boli este lezate motory len na papieroch v ustavoch A o 2M70-tkach som pocul, ze boli vyvinute podla vzoru nejakej ruskej bolsej techniky aftomaticeskej
S tachografmi - neviem, ale mozne je aj to, ze len kolecka boli ciachovane v milach, a ked to na nich nebolo napisane, vsetci si mysleli za su to kilometre, a tak by sa mozno oblbovat dalo
Kazdopadne, velmi rad by som zistil viac o tom, ako to bolo vlastne s tymi vozmi, prevodovkami, napravami, atd...
Prečo má niekto stále niečo proti novej linke 17 ??? Slabomyselní iba nadávajú keď sa linky rušia a teraz aj keď sa pridávajú, môžeme byť všetci radi že sa niečo deje, teraz to neviem sice odhadnut uplne presne ale je to urcite lepsie ako keby sa dáka linka do Karlovej Vsi rušila, inak poľa mojich predbežných prepočtov bude na tejto radiále ZHRUBA USPOKOJIVÝ interval cca 2 min ☺ ☺ ☺
Okej, tak ako by si to teda oznacil? Presne ten system, ktory sa teraz zavadza Nic by som nemal ani proti 15-ke, ale v tomto pripade vlkä viac pochopia L17. Aspon na Racianskej radiale hej. Sak radsej ti poslem mail
..dalo by sa doplnit aj vecami, ktore vlky nemaju ako zistit, naprikald spln/nov mesiaca, menstruacia manzelky lubovolneho riaditela a podobne..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jenki
Jako malou nápovědu doávám link na obrázky těchto udatných sovětských lokomotiv :
http://parovoz.com/newgallery/index.php?ID=2649&LNG=RU
http://parovoz.com/newgallery/index.php?ID=252&LNG=RU