ten system je uz nepouzitelny, teda lepsie povedane nepouzity ani terajsim sposobom- linka 65 nevyhovuje uz ani prvym cislom. (konci v Jur.dvore, co je 5. )
Myslím, že prečíslovanie všetkých trolejbusových liniek 23.12.1999 úplne iným spôsobom bolo jasným signálom, že od dvojciferného označenia trolejbusových liniek sa upustilo.
Re #35641 m.r.: Nie, centrum mesta nemalo mať znakové číslo 10, ale čísla 0 a 1. Takže žiadna linka 100! Číslice 0 a 1 mali na mieste jednotky obsahovať čísla liniek končiace v cetre mesta. Taký pôvodný predpoklad zrejme bol, že "0" bude juh centra a "1" bude sever centra. Takže nie je náhodou, že pod Novým mostom končia linky ako 30, 70, 80, 90, či pôvodne na Šafku linka 50. Taktiež na Hlavnej stanici nápadne končia linky ako 41, 61, 81, na Trnku 31, 51, na Autobusovej stanici 21. Ale počet liniek sa nepodarilo zredukovať až tak ako sa pôvodne myslelo a systém oblastného označovania v pôvodnom význame je už nepoužiteľný.
Malá poznámka k zlému snu, ktorý mal prednedávnom EMO, písal, že v sne videl IK 400 rady na CNG.
Ver tomu, že to bol dosť reálny sen lebo prvý IK 415 z 1. DPTA(e.č. si nepamätám) je v SPP už asi 2 mesiace a skúšajú možnosť jeho prerábky na plyn, takže dosť možné, že sa plynových 400 vkových Ikov v blízkej budúcnosti dočkáme.
Samozrejme, že samotný papierik nestačí a treba kúpiť novú kartu. To by potom mohlo na jeden papierik cestovať plno iných ľudí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo