Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať na 2 veci.
Jedna vec sa mi stala dnes ráno, ktrátko pred 6.hod na zastávke električiek na Komisárkach smerom do mesta. Čakali sme 3 ľudia na električku. Podotýkam čakali sme, nikto nedobiehal, nebolo treba na nikoho čakať. Zmačkli sme zvončeky a dvere sa začali otvárať. Potiaľto by to bolo ešte OK. Ale stihla som sa akurát chytiť držadla medzi dverami a položiť jednu nohu na schod a dvere sa už začali zatvárať. Takže som medzi dverami skončila uzavretá nielen ja ale ešte aj jedna pani v dverách druhých. Samozrejme, že Vás to naštve. Tak som sa pozrela na lístkový cvikač a ten ukazoval 5:57, označenie električky bolo 7114 a číslo bolo 3. Pýtam, ako si takéto správanie môže vôbec šofér dovoliť?! A potom, veď predsa Vaši cestujúci sú aj Vaši chlebodarcovia.
Druhá vec je nasledovná: šoféri električiek po skončení šichty idú odviezť električky do depa. Čo je úplne normálne a v poriadku. Lenže keď človek nestihne električku a tak čaká na ďalšiu podľa harmonogramu, lenže tá ide do depa a na čelnej doske má napísané: služobná jazda. Za ňou ide druhá a tretia s rovnakým nápisom. Takže Vám zatiaľ uteká čas a rastie vo Vás zlosť. Chcem opýtať: nebolo by jednoduchšie, keby električkári, ktorým končí šichta mali na čelnej doske napísané idem do depa a budú brať ľudí len po depo a cestujúci s tým budú uzrozumení, lebo keď budú chcieť tak nastúpia už s vedomím, že električka nejde svojou obvyklou trasou. Pretože podľa mňa oznam služobná jazda znamená keď niekto niekoho niekam vezie (autom, autobusom - ale električkou!). Ale služobná jazda pre šoféra električky alebo autobusu by normálne mala znamenať: idem zo začiatočnej zastávky do konečnej zastávky. A nie: idem do depa.
Tieto takzv. služobné jazdy som už viakrát zažila na zastávke Komisárky v rači hlavne po 20.00 h.
Za vašu skorú odpoveď ďakujem
chcela by som sa spýtať na 2 veci.
Jedna vec sa mi stala dnes ráno, ktrátko pred 6.hod na zastávke električiek na Komisárkach smerom do mesta. Čakali sme 3 ľudia na električku. Podotýkam čakali sme, nikto nedobiehal, nebolo treba na nikoho čakať. Zmačkli sme zvončeky a dvere sa začali otvárať. Potiaľto by to bolo ešte OK. Ale stihla som sa akurát chytiť držadla medzi dverami a položiť jednu nohu na schod a dvere sa už začali zatvárať. Takže som medzi dverami skončila uzavretá nielen ja ale ešte aj jedna pani v dverách druhých. Samozrejme, že Vás to naštve. Tak som sa pozrela na lístkový cvikač a ten ukazoval 5:57, označenie električky bolo 7114 a číslo bolo 3. Pýtam, ako si takéto správanie môže vôbec šofér dovoliť?! A potom, veď predsa Vaši cestujúci sú aj Vaši chlebodarcovia.
Druhá vec je nasledovná: šoféri električiek po skončení šichty idú odviezť električky do depa. Čo je úplne normálne a v poriadku. Lenže keď človek nestihne električku a tak čaká na ďalšiu podľa harmonogramu, lenže tá ide do depa a na čelnej doske má napísané: služobná jazda. Za ňou ide druhá a tretia s rovnakým nápisom. Takže Vám zatiaľ uteká čas a rastie vo Vás zlosť. Chcem opýtať: nebolo by jednoduchšie, keby električkári, ktorým končí šichta mali na čelnej doske napísané idem do depa a budú brať ľudí len po depo a cestujúci s tým budú uzrozumení, lebo keď budú chcieť tak nastúpia už s vedomím, že električka nejde svojou obvyklou trasou. Pretože podľa mňa oznam služobná jazda znamená keď niekto niekoho niekam vezie (autom, autobusom - ale električkou!). Ale služobná jazda pre šoféra električky alebo autobusu by normálne mala znamenať: idem zo začiatočnej zastávky do konečnej zastávky. A nie: idem do depa.
Tieto takzv. služobné jazdy som už viakrát zažila na zastávke Komisárky v rači hlavne po 20.00 h.
Za vašu skorú odpoveď ďakujem
Vševedko