Na Olejkarskej davaju zadara cesporiadky z hociktorej zastavky:
Ludia, mozem pouzit foto 15TrM (tych najnovsich) do maleho clanku a buchnut ho do Pravdy (aspon sa to snazit poslat). Kontakt: ceco@centrum.sk - to je najistejsie
BOn-Cu #3435> co cakas? asi zle, nie?
KURNA LUDIA PRECO NEOSLAVUJETE ZE 3025 JAZDI? (plynova)??? Ja viem ze je to skaredy srot, ale je na plyn. (Aj 3184 je srot, ale aspon nalakovany =:-)
#3439 ja som stal a pozeral s otvorenou sankou...
Dnes je hypermega-fun den co sa MHD-BA tyka... Sofer ktory je dnes na linke 5 so supravou 7835+36 (Aeolus) je asi v mierne podnapitom stave. Isiel smerom z Dubravky a na Radlinskeho isiel dop[rava na Vazovovu a mal tabulku "Dubravka". Zvlastne? Ani nie, isiel som do mesta a pri Technickej univerzite som ho videl znova. Smerom na Racu...
O 13:23 vypli na useku Racianske myto-Blumental prud. Vodic povedal ze mu volali z dispecingu a hovorili ze sa nieco pokazilo... Dodavka prudu bola obnovena o 13:38 (15 minut!) a na krizovatke Krizna-Legionarska som zazrel montazne auto trolejoveho vedenia ako si to frci smerom na Olejkarsku... Kym sme este stali pri BLumentali, stihol som to cele odfotit a vsimnut si, ze Siemens 79??+?? v smere na Racu ma tiez na BROSE nastavene "Dubravka"... to je sila... Ak sa chcete zabavit, chodte von a cakajte. Inak nap[ocital som 9 vodicov ktori mali zle otocenu tabulku s nazvom konecnej (plati pre K2 a T3+1xT6). Brutal day.
Neviete niekto ako je to so starymi bambusmi?
1400 : nepojazdny zlty
4400 : zeleny (drevene sedadla)
A kde je druhy zeleny s calunenymi sedadlami????????????????
ostatne su cervene a jeden 15trkovy?
TAM 272A180M
engine.....MAN D 0826 LOH
water-cooled, four-stroke supercharged diesel engine with direct fuel injection and intercooling
maximum output ......................................
191 kW (260 HP) at 2400 rpm
maximum torque ....................................
1000 Nm at 1400 rpm
(Alebo rozlúštenie záhady pochybnej akcelerácie Ikarusov 435)
Max. točivý moment prevodovky ZF ECOMAT 4HP500 - 1100 Nm
Max. točivý moment motoru MAN 191 kW - asi o trochu väčší, nakoľko LIAZ 175kW má 1050 Nm / 1400 RPM
Výkonová rezerva? Naopak - poddimenzované!
Výsledok - ideálne typy prevodoviek do Ikarusu 435:
ZF ECOMAT 4HP590, 5HP590 a 6HP590 (pričom pri poslednej alternatíve by teoreticky ten autobus išiel tak 120-130 km/h)
jumbo: Z DNV chod prvym nocakom, potom 508 a stihnes to. Len budes cestovat a cakat 4 a pol hodiny...
Doktor: T3 Mod podla vyjadrenia ZOS na veltrhu ma byt hotova do konca roka.
COLOR: S tymi vypadkami mas asi pravdu, pretoze engine iMHD bez problemov fungoval az doteraz a zrazu su problemy (info pre Martina). Napriklad vypadok 8.10.2001 sposobil nejaky Hostovsky skript, ktory prehladaval stranky, cim zablokoval vsetkych uzivatelov...
BEUS, Andy: S tou notifikaciou je mi to luto, pozriem sa na to, ale vzhladom, ze aj toto doteraz chodilo a zrazu nejde sa obavam, ze budete pockat do konca mesiaca.
Doktor: Tatra T 400 sa zachovala aj v TM Brno, ale ked som tam bol, bola tak zle postavena, ze sa nedala odfotit...
3025 ma novy motor s uplne inym zvukom.
Kockac: oops To je tou inteligenciou IE - on si prekonvertuje na / a pre neho nie je problem. Docerta aj s nim!
Andy: No neviem, ci ti to s klbovou 201 vyjde, Hrobonka si vraj nove trofle nepusti...
Doktor: Pocujte, nechceli by ste sa so mnou stretnut? V Kosiciach som kazdy pracovny den, a aj tak sa pocas prestavok len bezcielne flakam po uliciach. Mohli by sme si tak viacere veci osobne vydiskutovat. Myslim, ze je co. Ak ano, ozvite sa mi na mail.
..prave to mam na mysli, ze co mate Vy na mysli? (ze toto je jedine forum, kde som zastihnutelny)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
CeCo
Na Olejkarskej davaju zadara cesporiadky z hociktorej zastavky:
Ludia, mozem pouzit foto 15TrM (tych najnovsich) do maleho clanku a buchnut ho do Pravdy (aspon sa to snazit poslat). Kontakt: ceco@centrum.sk - to je najistejsie