Keď si SBSkári sedia na guliach. Hlavné, že keď sme chceli pred pol rokom pozrieť trolejbus, tak nás nepustili zo žiadneho vchodi dovnútra, lebo bohviečo... Mali postriekať všetky električky a hotovo. Aj trolejbusy a autobusy...
Tak, tak, videl som to v telke, boli tam aj T3P. Ch*jovia, také pekné vozy zničia. To mohli radšej Mannerku, tá už je aj tak dosť zničená ? ? (len srandujem).
Nie informovať, treba im navrhnúť riešenie problému, oni totiž nevedia rozmýšľať. Keď je tam dobrá smena, tak návrh príjmu a keď je zlá, tak sa vyhovoria.
Stáva sa to preto, lebo sa v dopravnom podniku dosť kašle na robenie nejakých záložných vozidiel. Je ich málo a keď aj sú tak sa bežne záloha nevykoná.
V nedelu 29.4 som čakala na Hl.stanicu autobus32 od 12.10 až 13.05. Medzi tým mal ísť autobus32 o 13.35, však ten sa objavil okolo 13.45, nezastavil na zástavke a išiel preč! Už v poslednom čase sa mi rovnaké stalo niekoľkokrát tam s autobusom 32! Dôvod nemohol byť kvoli zápche v Patronke. Sme v hlavnom meste SR, smutné!!! Kam sa máme obrátiť, aby sme vedeli prečo sa to stáva?
Porovnaj si v Brne 21Tr z roku 1999 (tzn. 5-rocne) a CB z roku 2002 (tzn. 2-rocne). Pokial ti ani pri tejto komparacii CB nezavrzga, tak ta bude asi treba preolejovat ?.
P.S.: Ak by si chcel argumentovat, ale podniknut protivypad, dopredu upozornujem, ze som voci CB zaujaty , takze argumenty budu musiet byt na vyssej urovni, aby ma presvedcili (hadam S499, alebo BigMac prispeje nieco hodnotne k teme)
1. Minimalne sa v nej nemusia po kazdej smene dotahovat srobiky na plastovom oblozeni interieru. V zilinskych Citybusoch sa vlnila a vrzgala strecha uz ked boli uplne nove... Proste pri bratislavskych cestach a bratislavskej (ne)udrzbe bude to vozidlo za dva-tri roky vyzerat katastrofalne. 21Tr ma vacsiu sancu prezit v zdravi.
2. ?
Ja som ten trolejbus videl, aj sa v nom spolu s tebou viezol. Voci trolejbusu z technickej strany nemam vyhrad. Voci pouzitej karoserii, konkretne jej interieru, mam vyhrad vela -- cely vnutorny priestor posobi stiesnene, malo sedaciek je priamo na nizkej podlahe, od druhych dveri dalej sa takmer neda stat v chodbicke, lebo sa clovek nema poriadne coho chytit... Navyse -- to sice nehovori nic o kvalite samotneho vyrobku -- ale pre bratislavsku (ne)udrzbu pokladam vozidlo za absolutne nevhodne.
Tak to vyzera, ze DPB zacal robit poriadky zo zastavkami, ktore su pomenovane po komercnych subjektoch, no tie za ich nazvy neplatia. Planuje sa spatne premenovanie aj zastavky TECHNOPOL, alebo si za nu spominana spolocnost zaplatila?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy