Na druhu stranu treba povedat, ze ta udrzba aj nieco stoji. Netvrdim ze peniaze nie su, oni su, ale je ich malo a este sa vyhodia na uplne nepotrebne veci. ?
No pomylil som sa a zle som cislu priradil seriu. Prave som to kukol a ona ta posledna seria je z 1995 1320-1322 a 2320-2323, cize ani nie 20 ako som napisal nizsie. Sranda je ze tie Renaulty maju aj kapanek nizsi vykon. Stale si vsak myslim ze tie 5-valce najviac trasu, najma po nastaveni "idealnych" volnobeznych otacok. ?
Ano, mas pravdu, pomylil som sa. Tych poslednych 20 ci kolko ich bolo maju tie 6-valcove Renaulty. Osobne si tiez myslim ze stare motory Liaz su lepsie ako tie 5-vlace, maju ovela hladsi chod. Ked to nevedia utesnit u nas, tak potom sa pytam ako to robia inde. ?
K tym automobilovym 5-valcom: Videl som jeden radovy naftovy trojliter v takom strom IGK znacky Mercedes. Presne oznacenie uz neviem, ale rok vyroby okolo 1970. ?
postreh from London: co sa tyka displejov, tak na vozidlach, ktore nie su na linke, svietia napisy "Not in service", alebo "Sorry, not in service". Hlavne ten druhy je peknou ukazkou toho, ako sa da mysliet na cestujucich aj pri takychto malickostiach.
A inak nikoho v DPB netrápi, že
- linka 208 nosí tabule so starou trasou
- na iných výlukových linkách ako 204 jazdia trolejbusy s digitálnymi transparentmi bez trasy a majú plastovú tabuľu s trasou! To je už fakt hanba...
Načo tí dementi nakupovali digitálne transparenty, keď ich nepoužívajú na to, na čo sú?
Citujem nejaké veci z papierového katalógu BUSE pred cca 7 rokov čo by si mali prečítať v DPB:
- "Pro informování cestujících o pruběhu trasy lze využít rotaci nápisu buď jenotlívého nebo dvouřádkového textu (každý řádek nezávisle), kde například u realizovaných systému JEDEN ŘÁDEK INFORMUJE O KONEČNÉ ZASTÁVCE A V DRUHÉM ŘÁDKU ROTUJÍ NÁCESTNÉ ZASTÁVKY VE VOLITELNÉM ČASOVÉM INTERVALU V POČTU 2 AŽ NAPŘÍKLAD 5"
- "TEXTY, U KTERÝCH SE NEPŘEDPOKLÁDÁ DOPLNĚNÍ ČÍSLEM LINKY, JE MOŽNÉ ZOBRAZIT CÍL NA CELÉ POLE"
Keď tieto vecí pred 7 rokmi napísali v katalógu, znamená to, že UŽ VTEDY BOL ICH SOFTWARE NA TO ROBENÝ!!!
Kedy už konečne tých blbcov čo to majú na starosti vyhodia?
Mozes napisat DPB, aby nam poslali udaje. Kvoli 10 dnom nebudeme obehavat mesto aby sme pracne robili cestaky. Paradoxne, ani na oficialnom cestovnoporiadkovom webe DPB (www.cp.sk) tieto CP NENAJDES!!! Nazor nech si utvori kazdy sam... Hlavne, ze isti ludia z DPB si vcera boli obzerat robotnikov, ako usilovne pracuju pri vyberani zeminy ?
Netusite niekto, ako bude vyzerat to el. priecestie na Racku po rekonstrukcii? Zaujimalo by ma totiz, ci to zase len zaleju asfaltom, alebo konecne pouziju trvanlivejsi povrch (napr. ten gumeny z Matadoru). Dik.
polychrono beach:
ikarusy 4xx ked prisli, tak si ani nevedel, ze tam nejaky motor vobec je. pozri sa na ne dnes:
chrapocu
dymia
klepu
hreju sa
rycia prevodovky a ked to brble na volnobehu, taktiez to vibruje. hlavne na neutrali. a papierova zivotnost tych busov je 10-12 rokov. lenze ten, kto ju vypocital, nepocital s beusackou (ne)udrzbou. a o tom to cele zial je a asi este bude.
polychrono beach:
nechcem sa zastavat fobusta. nebudem zastavat ani karosu. je pravda, ze tie vozy nemaju vhodny motor. urcite vsak vibracie vibratorovite by sa sirili menej, keby sa obcas nejake motorarske ocko ostrym zrakom zahladelo na tie gumokovy, ktorym sa silentbloky vravi.
Maly by ste s i opravit trasy liniek na vasej stranke
chyba vam tam X11,X5 a bolo by treba dat prec linku X12
ktora uz druhy den nepremava+pozmenit trasy liniek
1,5,12,3,11. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
nespokojny so situaciou