Nahodou som dnes isiel cez Vajnorsku, tak ma napadlo prejst si pomalsou rychlostou (40-50) trasu 4-ky (Zlate Piesky - Karlova Ves). Vyslo to na 22 minut, elektricka to robi za 40 minut, stoji pritom na 27 (!) zastavkach.
Ukazalo sa, ze naozaj po radialach chodia elektricky pomerne rychlo, zastavenie elektricky na zastavke s malym poctom cestujucich trva do 5 sekund (samozrejme spomalenie pri zastaveni a rozbeh tiez nieco trva). Hlavne problemy vznikaju pri prechode cez centrum mesta, najma ak elektricka prechadza cez spojky typu Vazovova (pricom este vacsou hrozou je "priecna os" na stanicu, kde elektricka krizuje hlavne toky dopravy a vsade musi davat prednost - Stefanikova je po odstraneni kolajnic uz zrejme taka siroka, ze nikomu nevadi, ked krajne pruhy obsadzuju parkujuce auta).
Napriek tomu, mierne preriedenie zastavok na radialach by pomohlo. Dolezitejsie by vsak bolo odstranit sucasny stav, ked na X miestach elektricka po odchode zo zastavky po par desiatkach metrov zastane na svetlach a pod.
Preferencia sa asi neda urobit absolutne (tak, aby elektricky na krizovatkach necakali) - svetla na vacsich krizovatkach musia fungovat v urcitom rytme, nie ako farebna hudba podla toho ako chodia elektricky. Pokojne by sa ale dal vymysliet system, kde by elektricka mala na zastavke navestidlo, ktore by vodicovi ukazalo vhodny cas odchodu (s rezervou na zatvorenie dveri) tak, aby do dalsej krizovatky mal volno. Mozno by to elektricky az tak nezrychlilo, ale komfort cestujucich by bol lepsi - elektricky by stale chaoticky bez priciny nezastavovali a nerozbiehali sa a boli by dlhsie dostupne v zastavke. Mohlo by sa sice stavat, ze by vodic svoj "casovy slot" zmeskal (napr. by ho zdrzala svorka zdivocenych cestujucich dobiehajucich na poslednu chvilu) a musel by aj tak odtiahnut k svetlam a cakat tam (napriklad preto, aby uvolnil zastavku pre dalsie spoje), ale celkovo ako myslienka sa mi to pozdava, a nemuselo by to byt az take narocne na realizaciu...
mozem opisat zo Segnerovej, tam je vyblednuta X4 z minuleho roka ? heh, ked substrat nema cestovne poriadky tak to dopadne tak, ako som napisal v dispecerovi prave ?
Kto je zodpovedny za vyrok "Overovacia séria č. 61 až 63 bola vyradená v rokoch 1990 a 1991 pre vysoký stupeň poškodenia laminátovej karosérie. " v popisoch 14Tr ??????? ?
Dnes som sa tam bol pozrieť. Na kolajoch smerom na Damborského behala podbíjačka a trať vyzerala veľmo dobre avšak smer do KV vyzeral popri tom ako húsenková dráha, ten smer asi ešte nie je podbitý. Zrejme si treba počkať na reálne prevezenie sa po trati. Pohľadom toho moc nezistíš.
Posledny cas, pri ktorom viem zarucit ze po nom este nejaky pojde, je 22:50. Teoreticky by mal ist este aj okolo 23:20, to ale zarucit neviem. Snad sa najde niekto kto to vie, pretoze na webe sa tato linka nikde nenachadza.
Kurnaa, to kto pouziva moj nick????????????????? To som nepisal ja, co je v #33304 a #33305.
Styri roky pouzivam to iste meno, potom dojde niekto z mimo a uz je tu bordel ? ?
Odpoviem ti za DPB.
1. Cestujúci sú k..., nepotrebujú žiadne cestovné poriadky
2. iMHD sú ešte väčší k..., hádam im nedáme cestovné poriadky
3. Cestujúcim nemôžeme dať off-line verziu, lebo celú databázu poskytovať nemôžeme
4. Celú databázu nemôžeme poskytovať, pretože by to cestujúci zneužili.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
yale
Ukazalo sa, ze naozaj po radialach chodia elektricky pomerne rychlo, zastavenie elektricky na zastavke s malym poctom cestujucich trva do 5 sekund (samozrejme spomalenie pri zastaveni a rozbeh tiez nieco trva). Hlavne problemy vznikaju pri prechode cez centrum mesta, najma ak elektricka prechadza cez spojky typu Vazovova (pricom este vacsou hrozou je "priecna os" na stanicu, kde elektricka krizuje hlavne toky dopravy a vsade musi davat prednost - Stefanikova je po odstraneni kolajnic uz zrejme taka siroka, ze nikomu nevadi, ked krajne pruhy obsadzuju parkujuce auta).
Napriek tomu, mierne preriedenie zastavok na radialach by pomohlo. Dolezitejsie by vsak bolo odstranit sucasny stav, ked na X miestach elektricka po odchode zo zastavky po par desiatkach metrov zastane na svetlach a pod.
Preferencia sa asi neda urobit absolutne (tak, aby elektricky na krizovatkach necakali) - svetla na vacsich krizovatkach musia fungovat v urcitom rytme, nie ako farebna hudba podla toho ako chodia elektricky. Pokojne by sa ale dal vymysliet system, kde by elektricka mala na zastavke navestidlo, ktore by vodicovi ukazalo vhodny cas odchodu (s rezervou na zatvorenie dveri) tak, aby do dalsej krizovatky mal volno. Mozno by to elektricky az tak nezrychlilo, ale komfort cestujucich by bol lepsi - elektricky by stale chaoticky bez priciny nezastavovali a nerozbiehali sa a boli by dlhsie dostupne v zastavke. Mohlo by sa sice stavat, ze by vodic svoj "casovy slot" zmeskal (napr. by ho zdrzala svorka zdivocenych cestujucich dobiehajucich na poslednu chvilu) a musel by aj tak odtiahnut k svetlam a cakat tam (napriklad preto, aby uvolnil zastavku pre dalsie spoje), ale celkovo ako myslienka sa mi to pozdava, a nemuselo by to byt az take narocne na realizaciu...