ked uz SOLARIS, tak navrhujem nasledovne:
18 metrovy ako nahrada za klbaky
15 metrovy ako nahrada za 12 - metrove vozy, ktore nestihaju (na linky 50, 70, etc...)
12 metorve vozy ako nahrada za 12 metrove vozy
9 metrove vozy ako nahrada za SORy
a mali by sme zjednoteny vozovy park, co by urcite prospelo udrzbe, ale vidme to realne:
1. Tie busy treba "otestovat" casom, lebo v BA su extremne podmienky.
2. Asfaltobusti by museli drvivu vacsinu ciest opravit, lebo pri dlhodobej prevadzke Solarisov na vacsine liniek stav vozovky nevyhovuje.
3. Ajtak na to niesu peniaze, lebo prebieha "rozsiahla plynofikacia autobusv", ako som sa niekde docital, uz neviem kde. Rozsiahla = mame "az" dve Karosy B 732, ktore podla mna pojdu ajtak o 5 rokokv na srot. A robi sa jedna 741, uvidime co z nej bude.
4. Skoda, ale autobusy ajtak nemam moc rad, nech sa robia elektricky, ale pri tych neustalych vylukach sa nikomu necudujem, ze na ne nadava. (hnusne TRABUST trate!!!!)
18 metrovy ako nahrada za klbaky
15 metrovy ako nahrada za 12 - metrove vozy, ktore nestihaju (na linky 50, 70, etc...)
12 metorve vozy ako nahrada za 12 metrove vozy
9 metrove vozy ako nahrada za SORy
a mali by sme zjednoteny vozovy park, co by urcite prospelo udrzbe, ale vidme to realne:
1. Tie busy treba "otestovat" casom, lebo v BA su extremne podmienky.
2. Asfaltobusti by museli drvivu vacsinu ciest opravit, lebo pri dlhodobej prevadzke Solarisov na vacsine liniek stav vozovky nevyhovuje.
3. Ajtak na to niesu peniaze, lebo prebieha "rozsiahla plynofikacia autobusv", ako som sa niekde docital, uz neviem kde. Rozsiahla = mame "az" dve Karosy B 732, ktore podla mna pojdu ajtak o 5 rokokv na srot. A robi sa jedna 741, uvidime co z nej bude.
4. Skoda, ale autobusy ajtak nemam moc rad, nech sa robia elektricky, ale pri tych neustalych vylukach sa nikomu necudujem, ze na ne nadava. (hnusne TRABUST trate!!!!)
d3k0