To čo už sa tu za bludy dočítam?Vo všetkom súhlasím s Martinom Fundárkom,snáď len okrem toho,že zdržanie pobytom v zastávke je trocha viac ako 20 sekúnd.Priemerná doba stanicovania je asi 15 sekúnd,s prirážkou na brzdenie a rozjazd to bude asi 45 sekúnd.Ale MHD je tu predsa na to aby vozila ľudí a nie aby s veľkou cestovnou rýchlosťou obiehala prázdna.Vznik nosného systému na inej báze než na súčasnej električkovej sieti bude znamenať zánik súčasného električkového systemu a v konečnom dôsledku zníženie atraktivity MHD pre verejnosť,zhoršenie pešej dostupnosti zastávok,následne rozširovanie doplnkovej siete smradobusových liniek atď. lubos:To je,s prepáčením,zmeska bludov,hodná ing.Trabalíka.V Karlovej Vsi nikde nie sú použité žiadne staré panely (celá trať okrem oblúka pri Riviére je na klasických pražcoch a koľajniciach S49)
David