Mňa by zujimalo podľa čoho sa volá zastávka Komárovská
smer na Čiližsku keď na Komárovsku treba vystúpiť už na
Priekopnickej (je to omnoho bližšie).
To sú takí hlupáci v DP, že nevedia poriadne označiť
zastávky?? Podobné hlúposti sú aj v Petržalke
D O K E D Y????
re #32842, andy:
kam viedla uz vieme, ale odkial? hlavna trat sla po trnavskej a kdesi pri znicenej plavarni odbocovala ku gymplu metodova. tam kdesi asi bolo aj zaustenie, ale ci do kilometra, alebo do nejakej odbocky???
Hádam opačne, veď prvý voz je taká neoficiálna prvá trieda, a teda tam by sa tam nemalo fajčiť.. A keď už sme pri tom, myslím, že nikomu, kto cestuje v druhom voze, by nemalo to fajčenie vadiť.
re #32835, emo:
ten asi meter kolaje je (bol) rozchod 1435mm a je to pozostatok vlecky do byvaleho bitunku na mileticovej ulici, dnes trhovy dom, kde sa hlavne cinske handry predavaju.
Islo mi o to, ze fobust ma najmenej co hovorit o tom, co sposobuje dojem "skarede iMHD". S fobustom sme si to vydiskutovali a tot vse. Myslim, ze otvarat dalsiu diskusiu na tuto temu bez nejakej dalsej myslienky je zbytocne.
Našiel sa majiteľ podchodu
DPB: Dokumentáciu nemáme, ale opravíme ho
Včera sme informovali, že podchod v areáli Hlavnej stanice stratil majiteľa. Nepatrí železniciam, ani magistrátu, ten má v správe len eskalátor. Nám sa podarilo zistiť, že jeho vlastníkom je Dopravný podnik Bratislavy (DPB). Už v blízkej budúcnosti ho plánuje zrekonštruovať a poľudštiť.
Aj napriek tomu, že dopravný podnik zainvestuje do zdevastovaného podchodu, stále sa necíti byť jeho stopercentným vlastníkom. ,,Nemáme žiadnu dokumentáciu, že je na-ozaj náš, len nás do toho stále tlačí magistrát hlavného mesta. Pravdepodobne nastal nejaký skrat pri jeho budovaní a dokumentácia záhadne zmizla," uviedol Viktor Haluza, riaditeľ technickej infraštruktúry DPB. Podchod v súčasnosti vyzerá ako jedno veľké smetisko, kde posedávajú rôzni asociáli. Vo večerných hodinách sa tam nesvieti a cestujúci, ktorí plánujú od vlaku zísť k električkám si musia svietiť baterkami, dokonca aj mobilom. ,,V prvom rade tam zriadime sociálne zariadenia pre vodičov a odstránime bufet," dodal V. Hluza. Dopravný podnik pripravuje projekt menšieho rozsahu, ktorý chce zrealizovať v podchode ešte v tomto roku. ,,Ide o demontáž stropných lámp, starých zariadení a maľovanie, prípadne uzatvorenie v nočných hodinách. Všetko závisí od legislatívy," dodal Viktor Haluza. Treba už len dúfať, že dopravný podnik svoj sľub splní a Bratislavčania, prípadne návštevníci mesta si radi odskočia z vlaku priamo do električky.
(nov)
All: keď som dnes šiel po Záhradníckej, všimol som si, že pri zast. Záhradnícka smer mesto medzi terajšou električkovou traťou a cestou vytŕčajú spod asfaltu nejaké staré koľajnice. Viete niekto podrobnosti (čo to bolo za trať, dokedy sa používala apod.)? Vyzerá to akoby tam býval želzničný prejazd. Alebo to má nejakú súvislosť zo ŽST Bratislava Nivy o ktorej sa tu nedávno hovorilo? Aj keď, to je asi hovadina, lebo ich rozchod je podľa môjho odhadu asi 1000mm a nie klasických železničných 1435.
re #32832, aNTI:
to sa ti len zda... alebo nie? ale vsak som nepil. sice ani nejedol. jaj, to bude asi od hladu ;-D
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy