Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bigmac #32661:
Pozor, to, čo stojí, bola zrejme Odbočka Bratislava Juh - nie stanica Bratislava Juh. Vlaky jazdili po trase Bratislava ÚNS - Odbočka Bratislava Juh - Bratislava-Petržalka alebo Bratislava ÚNS - Odbočka Bratislava Juh - Bratislava Juh (koniec).
Reakcia na: Juro #32666:
Plný súhlas.
New York si berie príklad z Bratislavy... ?

"Newyorské metro chce prenajať názvy zastávok silným firmám"
http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=43027&level2=43028&article=788706
OffT
-------
http://www.bleskovky.sk/?aid=408865&sid=36&ref=sprava_box
LOL! Si, nepozicias aj "skustocne" Pieskovisko? ?
-------
TOn
Reakcia na: S499.1023 #32727:

K2YU - namietal som len ohľadne zberača a sám si ma opravil, že v tom čase sa už dodávali K2 aj so zberačmi vpredu, voči čomu som už nemal žiadne námietky.

Na R-dráhe je povolená 60-ka.

T3M boli len 3 súpravy. Malo ísť skôr o skúšobnú prevádzku s tým, že v ďalších rokoch mali byť dodávané už len vozidlá s tyristorovou výzbrojou. V roku 1982 sa však ČKD začalo opäť s dodávkou odporových výzbrojí a o modernizáciach sa neuvažovalo. Dielne ani nevenovali starostlivosť, akú si TV vyžadovala, a tak aj pomerne rýchlo skončili.
Sarko:Tak si vedel ale nepovedal.A ohľadne K2YU-ale namietal,pozri si svoje príspevky cez textový vyhľadávač.Buď vo svojich názoroch aspoň konzistentný...A ešte ma napadla jedna vec-akú máte vlastne na rýchlodráhe povolenú rýchlosť?A prečo ste tam nejazdili s vozmi T3M,ktoré nepribrzďujú a namiesto toho ste si ich zlikvidovali?
Sarko:Tak si vedel ale nepovedal.A ohľadne K2YU-ale namietal,pozri si svoje príspevky cez textový vyhľadávač.Buď vo svojich názoroch aspoň konzistentný...
S499.1023:
Re #32693 - To som nepovedal. Je však faktom, že po prepnutí reverzu príprava nabieha plynule.

Re #32694 - No rozdiel to je, ale úsek, kde k prepínaniu reverzu dochádza, je úplne separovaný. Na rýchlodráhe si bol, tak vieš, že človek tam nemá za normálnych okolností dôvod prečo chodiť. Ešte možno tak samovrah, ale ten posledný z utorka si vybral trať BKV v meste a skočil si pred električku rybičku, aby vodič nestihol ubrzdiť.

Re #32696 - Snažil som sa Ti vysvetliť, že či je električka pred VP alebo po VP, po zapnutí reverzu nedochádza k trhnutiu.

Re #32697 - Opravím Ťa, ja som bol celý čas presvedčený, že to bude v inom zapojení, od momentu, keď sa to tu začalo preberať a všetci zaradom ste potvrdzovali, že zapnúť vypnutý reverz nejde bez následkov. Potom tu napísal Jenki, ktorý načrtol možnosti iného zapojenia výzbroje. Vtedy som sa utvrdil v tom, že moje presvedčenie je správne. Dnes som bol na OTKaR a elektroskúšobni, ale tam mi zmenu zapojenia výzbroje nepotvrdili. Plynulý priebeh prípravy pri vypínaní reverzu tak stále nie je vysvetlený.

Re #32698 - Urobil to konkrétny voz, bola to nejaká porucha.

Re #32700 - Viď, čo som písal k re #32697.

Re #32701 - Čo sa týka K2YU, nikdy som proti tomuto označovaniu nenamietal. To si asi mýliš s T3SU, ako označujete prvú obnovenú a súbežnú dodávku T3 pre ČSSR a súčasne export do ZSSR z roku 1982.
Reakcia na: Andy #32723:
V obidvoch električkových.
Reakcia na: fobust #32689:
Ibaže neviem o tom, že by ktokoľvek vo vozovni vrátane výpravcu pozeral, že na akej linke nejaké vozidlo je.
Dnes som dostal na hlavnej stanici informačný šok z vysokého počtu informácii na tej novej informačnej tabuli na autobusovom nástupišti. Je ich presne nula. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #32720:

Revizori. Aj som na to dnes reagoval, mozes doplnit, lebo ich spravanie je naozaj niekedy uplne mimo.
Reakcia na: fobust #32705:
Teraz som ju preskúmaval ale čo konkrétne máš na müsli?
Reakcia na: KVKV #32718:

Aha, tak že v Nitre, prečítal som si to vyššie.
Reakcia na: TeBeCe #32684:

Prvy vagon je byvalý tramvajový parný! voz z ukorozch. tratí na Ostravsku (760mm), pozdejšie prerobený na elektrický, ešte pozd. na vlečný, dostal sa potom na pion.dráhu Prešov-Sigord. Skade je tá fotka? Niečo som počul, že snád to zachránili a je to v depozitári ČHŽ.
Na druhom obr. je mot. voz M21 (tiež760mm) pravdepodobne sa tiež jedná o jeden z tých, ktoré po demontáži motora jazdili ako osobné vozy na prešovskej pion.dráhe.
To si fotol teraz niekedy?
sarko:
opät ta ista otazka:
-ako dopadla skusobna jazda? kolko zrychlovacov uz nebude fungovat?
Reakcia na: Andy #32714:

Takze to bolo davnejsie... Nuz, co narobis... Nic. ?
Reakcia na: fobust #32713:
d' za ponuku, ale do Prahy a nazad je to viacej ako 100km a aj keby si tam tolko tych km mal, pochybujem zeby si mi ich dal len tak. A okrem toho treba v Prahe aj niekde byvat, zaplatit si (aspon) 24hodinovy listok na MHD a kopu dalsieho... mozno niekedy na jesen na to naskriabem, ale je to dost nepravdepodobne (v septembri xcem ist do tatier a budem rad ked to zvladnem zaplatit 😃 ; ak mate niekto zaujem sa pridat, tak miesta na chate bude myslim dost 😃 )
Reakcia na: fobust #32711:
V Septembri, keď končila jedna výluka a dispečer mal riadiť dopravu na Rádiovej. Počuli sme cez vysielačku dispečera ako hlási ten CP a vtedy padol citát. 🙂
Reakcia na: si #32712:

Nuz, mam KM banku CD, ale je tam uz iba 100 km.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.