Reakcia na: bigmac #32664:
Už to tu objasnil M.Fundárek a bigmac, ja roky nedržím v hlave , ale bolo to tak, že komančovia si povedali že nechcú v strede mesta železnicu, tak sa postavila terajšia stanica BA-Nové Mesto a na ktorú sa pripojila trať do Dunajskej stredy, ktorá viedla na stanicu BA-Nivy(predtým BA-Nové Mesto), ďalej sa postavila trať a stanica do BA-ÚNS(ústredna nákladna stanica) s tým že bude pokračovať trať do Petržalky, kým ale nebol postavený Most Hrdinov Dukly(Prístavný most), tak sa jazdilo cez Most Červenej armády (Starý most), cez odbočku BA-Juh. Veľká škoda tejto trate, mohol to byť základ nosného dopravného systému a namiesto toho sa ten koridor použil len na dve budovy jednej trápnej banky a ešte trápnejšej poisťovne. V Petržalke mohla byť ešte väčšia stanica a všetku osobnú dopravu zo smeru Trnava a GA/DS by som stiahol cez mesto do Petržky zo zastávkami BA-Malá scéna, Nivy, Filialka, Slovany,....
si