BMko, staviam vlakove cesty, v odbornej modrogumnej terminologii Inak su na tuto cinnost aj pocitacove simulatory - hry ako Gordikon, Multikon, Multi 1, 2 a 3. Pozna niekto? Plne verzie su k dispozicii na stranke pana autora www.softikon.wz.cz.
re emo, mosty: tymi rokmi som si nie az tak uplne isty, ale 82/83 sa este urcite jazdilo cez stary most. dokedy vsak uplne presne??? taktiez ti viem s istotou potvrdit, ze 84/85 sa uz jazdilo mostom hrdinov dukly, teda dnes pristavny. ale odkedy? skusim zistit, ale nic neslubujem. zislo by sa prekotit archiv niekde u modrych gum, najlepsie nejaky mostny obvod alebo tratovku.
Rozdiel medzi brzdovým valcom Š1000 a Š100 je hlavne v tom,že prvý je jednookruhový a druhý dvojokruhový.Ale inak by som fobustovi doporučil aby brzdový systém rekonštruoval na dvojokruhový.V mojich očiach je bezpečnosť nad historickú vernosť...
kvkv: nie, len kolajovy prejazd, jazdili tam len stare obojsmerne vozy, aj to len solo bez vlecnakov, vzhladovo velmi podobne 6mt. vyzbroj z hlavy neviem (?asi ganz?mozno?siemens)
emo viedenska elektricka jazdila po cestnej mostovke, urcite vsak nie v r.1948.
82/83 boli normalne vlaky do petrzalky a rusoviec, vedene lokomotivami csd
re fobust, brzdovy valec: skus na vajnorskej 127, vedla auto b.o.a.t. oproti krcme, tam je taka bohom zabudnuta predajna s divotvornymi otvaracimi hodinami a malym vykladom. ulozenky vsetkych druhov.
kvkv: filialka fungovala do roku 1989 riadne ako stanica, potom sa tam zrusili cervene ciapocky a je z toho vleckovy areal. zatial to modrogumkovia zubami nechtami drzia, vsak ide o lukrativne pozemky. a rad by som vedel, co bude s pozemkom po byvalych nivach. z depa je uz depo na smetiarske vozy a zametacie avie
tr3mp: a este cosi. za nasypom bolo vela chrumkavych vleciek. zial, taktiez neviem, ako presne boli zaustene do niv. kablo+gumon+kovosrot a ja neviem co vsetko este boli zaustene po kolaji, co donedavna pred vubkou chaoticky koncila.
ale co tie ostatne a co vlastna kablovka?
tr3mp: mozno aj ano, neviem uplne presnu polohu poslednej vyhybky. oznacnik (teda biely kolik s modrou ciapockou) posunovacieho obvodu bol oproti malej scene, taktiez nad zastavkou, taktiez na nasype, tam uz dost vysokom (?4,5m?). lenze bohvie, po ktorej uprave, pretoze oznacnik je este v obvode stanice, minimalne 50m vzdialeny od vchodoveho navestidla a kde bola vchodova sajba, to si vobec nepamatam, jej predzvest uz toboz nie...
Ináč ma prekvapilo pomerne vela zbytkov trate do starej vozovni, ktosi ma nedávno ubezpečoval, že tam už nič nie je, že je tam už všetko úplne prestavané.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bigmac