re kvkv, stary most: to, co je na zeleznicnej mostovke je klasicka zeleznicna kolaj s rozchodom 1435mm a pridrznicami. pridrznice nie su celistve, tebou popisovane vyhnutie koncov sa na moste nachadza asi 3 alebo 4 krat.
elektrickova trat bola az do skoncenia prevadzky na cestnej mostovke ako dvojkolajna a za nemeckou colnicou sa stacala vpravo k divadlu arena na viedensku cestu (dnes abus82). ta trat je pod asfaltom dodnes, je to cosi zliabkove, snad np4, mozno np3, pocas povodni to rozjazdili tatry a kus kolaje tam bolo vidno, myslim, ze fobust to ma nafotene, skus uneho.
este pocas gvd 82/83 sa urcite jazdilo aj po zeleznicnej strane, po dostojevskeho rade bol nasyp, ktory plynulym klesanim koncil pred zst.ba-nivy. zhlavie koncilo kdesi na dnesnej krizovatke dostojevskeho # landererova.
elektrickova trat bola az do skoncenia prevadzky na cestnej mostovke ako dvojkolajna a za nemeckou colnicou sa stacala vpravo k divadlu arena na viedensku cestu (dnes abus82). ta trat je pod asfaltom dodnes, je to cosi zliabkove, snad np4, mozno np3, pocas povodni to rozjazdili tatry a kus kolaje tam bolo vidno, myslim, ze fobust to ma nafotene, skus uneho.
este pocas gvd 82/83 sa urcite jazdilo aj po zeleznicnej strane, po dostojevskeho rade bol nasyp, ktory plynulym klesanim koncil pred zst.ba-nivy. zhlavie koncilo kdesi na dnesnej krizovatke dostojevskeho # landererova.
BMko