Ale hovoríme o skúšobnej jazde s vypnutím reverzu a následným zastavením voľnobehom, nie o skúšobnej jazde cez perešský most.
Rýchlodráha má 13,5 km, kým perešský most z tejto celkovej dĺžky zaberá 200 m, takže priestoru na takéto skúšanie je dosť aj mimo mostov.
Podla toho co som dakde cital tak to malo dlzku iba niekolko desiatok metrov. Jeden pribuzny tam robil nocneho straznika a dohliadal na cerpadla, takze tipujem ze je to zatopene. Inak ma sokovalo ze stolnu pod Obchodnou po polozeni kanalizacnej rury zalievaju betonom. Ved to mohol byt dobry kolektor. Ink v kolektoroch som aj pracoval-D.Diely, Fajnorovo, Vrakuna, Mierova.
O tom som uz tiez pocul. Odvazne teorie vravia o komplenom prieskumnom malom tuneli popod Dunajom, cez ktory sa da dostat z jedne strany na druhu. Ale neviem ci je to pravda. A ak aj ano, tak to velmi dobre schovali, aby sa tam nenastahovali bezdaci.
Jednym zo slepych pokusov o metro v BA bol aj pokus o vystavbu tunela pod Dunajom. Malo to sa to tusim stavat v 90. rokoch niekde medzi pristavom a starym mostom. Stavbu tusim vykonavali Banske stavby PD kanadskou technologiou zmrazovania tekutych pieskov. Vie niekdo nieco blizsie? Aky je sucasny stav tunela?
Absolútny súhlas!!! ? Pretože potom mi to poväčšinou končí vprešované niekde pod busom, či znetvorené pod električkou..a poznačených či zničených životov je v tom viac než dosť... ?
? Tak to je obrovský rozdiel! ? 380ka sa vyrábala v niekoľkých modifikáciach, veľmi bežný bol kabriolet...ale škoda... ? už som sa išla tešiť, že som natrafila na prvého človeka v republike, čo čajčie krídlo má... ?
peter...t:
kazde jedno auto bez ohladu na to, ci to je trabant alebo audi a8 patri len do ruk normalnemu a sudnemu cloveku, inak sa stava smrtiacim nastrojom! a kto chce jazdit rychlejsie, nech sa paci, ma k dispozicii piestany, budapest, brno, most... vsade sa tie okruhy daju prenajat. a prosim, aj 350km/h. ale pokial jazdi v riadnej premavke, tak by som nedoporucoval prekracovat povolene rychlosti a najmä v bratislavskej spicke uz rozhodne nie. v noci medzi 02 a 04 sa da vyblbnut na ludoprazdnej dialnici.
Asi je tam uz stare tesnenie. Brzdovy valec je ale OK, lebo to by uplne vytieklo. Odkedy som to poutieral to uz netieklo (dva dni), tak asi neviem. Asi pri odvzusnovani sa tam nejaka ta tesniaca gumicka posunula, teraz je to zasa OK. Uvidime vecer, ked sa na to kuknem.
Mercedes 300 SL??? ? Ten skvost je naozaj náročný, ale prekrásny model... ? ? V preklade sa tomuto modelu hovorí "čajčie krídlo", kvoli dohora výklopným dverám. ? Vyrábalo sa to od roku 1954 približne do roku 1959. Skrátka-skvost ... ?
Na ten rozbech co trolejak dokáze by mi to bolo jedno, nech vpáli a tak by som ho nepustil pretoze aj ked pustis a predbehnu maju sproste poznamky . Moj brat je na tom dost zle, lebo ma automaticku prevodovku a snazi sa bezohladne dupat na plný plyn, pretoze nóbl je v medaku, on musi byt lepsí a mna to iba rozculuje.Neviem ale take auta patria asi iba normálnym...
A to jak vtedy vytekala brzdova kvapalina bolo tym, ze to bolo prechlastane, alebo mas nieco zle aj tam? Tam vzadu vlavo si to uz vycistil od toho humusu?
peter...t: kludne si mohol mysliet aj mna, ale neniesom drzitelom igkacka. posledny gumokol, kde som sedel za volantom bol pavukbus klobasoidny 6613, minuly tyzden na akejsi 212/tusim 6? a keby si vedel, aki su nepokojni rychlojazdci mercedesovi, ked im 18 metrami plechu vysvetlis, ze si s tym trolejbusom v obci, blikas lavou smerovkou a oni su ti povinni umoznit vyjdenie zo zastavky?? niekedy sa aj dost skaredo po tebe pozeraju... len na to musia byt vhodne podmienky, idealne je, ked ti vsetci ludia sedia v smere jazdy a nik nestoji.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Rýchlodráha má 13,5 km, kým perešský most z tejto celkovej dĺžky zaberá 200 m, takže priestoru na takéto skúšanie je dosť aj mimo mostov.