Keď si povedal, že tu máme šroty, tak jeden z neduhov niektorých vozov je, že príprava pri prekročení 60-ky začína prudko účinkovať až do 360A, no brzdenie nie je kontinuálne, ale je cítiť výrazný skok. A tomuto javu prípravy vodiči tak nadávajú.
Pozri sa do nejakej starej tlačiarne a je vysoká pravdepodobnosť, že tam také niečo bude. Jednoducho je to závlačka ktorá je pružná a defaultný tvar je taký, že tie drátiky sú roztiahnuté od seba, keď sa to zavádza do diery, tak sa to iba stlačí kliešťami ale keďže je to pružné netreba tie drátiky rozťahovať, ani vyklepávať, ako si to robil ty, ale roztiahnu sa samé.
Pruzna zavlacka.... Ts ts ts... To som este nevidel. To bude nejaka novinka. A co tam tato pruzna zavlacka vlastne isti? Axialny pohyb alebo radialny alebo co?
Pozor! Tak potom zase nechápem, pretože taký ten poistný krúžok do drážky som nemyslel, aj keď tie sa používajú asi najčastejšie v rakých veciach, ako ja rozoberám.
To čo myslím ja je ako závlačka, akurát má tie konce ohnuté od seba a je vyrobená z pružného materiálu. Tam kde som to videl to bolo vždy v takej konfigurácií, že pod inkriminovanou "závlačkou" bola podložka (taká, ako napr. pod skrutku). Výhoda oproti poistnému krúžku je v ľahšej rozoberateľnosti, ale na spätnú montáž treba kliešte, alebo silné nehty
Vysvetlí mi teda niekto, čo to je za zvrhlosť tá pružná závlačka?
Tak to už som vôbec nepochopil. Prúd prípravy je prúd prípravy a začína asi pri 5 km/h. Tak ako sa môže medzi vodičmi slangovo hovoriť, že príprava začína pri 60 km/h?
No kým za to nebude nejaké exemplárne potrestanie, tak vypínanie reverzu u vodičov sa bude vyskytovať. Čo som postrehol, robia tak väčšinou iba starí vodiči.
Re #32380: Medzi vodičmi sa takto slengovo hovorí.
Re #32381: No to je problém prekročenia dovolenej rýchlosti. Vodiča, ktorý jazdí 60, nejaké vypínanie reverzu ani nenapadne. Keby tie šroty ťahali pri 60-ke na 200A, tak by brzdenie skoro ani nebolo cítiť.
No buď majú úplne dementne nastavené OR-ká alebo im tie šroty neshuntujú. Však s napálenými ZR by trvale jazdiť nemohli. Vymieňajú vôbec tie kontakty v OR? Niečo také ako OR BAHOZA tam asi nemajú, čo?
Heej, to čo tu zase motáte? Však segerka je také, čo do drážky po obvode zapadne a závlačka ide cez dieru naprieč? A Spectre píše evidentne o závlačke, nie o Segerovej poistke...
nie mne bolo odvodnenie, ze voz pri pusteni jazdy v KE, zacne brzdit, bolo mi to definovane ako ze to je kvoli prudu pripravy. Ja tvrdim, ze je to vada v kosickych zrychlovacoch
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko