Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Spectre #32377:
norma DIN 6799 je pre segerky
norma DIN 7993 to su poistne kruzky
norma DIN 94 su zavlacky

http://www.dmpsteel.sk/spojovaci_material.html
Reakcia na: BMko #32382:
No buď majú úplne dementne nastavené OR-ká alebo im tie šroty neshuntujú. Však s napálenými ZR by trvale jazdiť nemohli. Vymieňajú vôbec tie kontakty v OR? Niečo také ako OR BAHOZA tam asi nemajú, čo?
Reakcia na: BMko #32376:
Heej, to čo tu zase motáte? Však segerka je také, čo do drážky po obvode zapadne a závlačka ide cez dieru naprieč? A Spectre píše evidentne o závlačke, nie o Segerovej poistke...
Reakcia na: S499.1023 #32380:
nie mne bolo odvodnenie, ze voz pri pusteni jazdy v KE, zacne brzdit, bolo mi to definovane ako ze to je kvoli prudu pripravy. Ja tvrdim, ze je to vada v kosickych zrychlovacoch
Reakcia na: Sarko #32373:
Dovolím si požiadať :
1) Necituj nám tu z nejakej príručky vodiča, tí, čo sa tu momentálne zúčastňujeme diskusie všetci vieme, čo je príprava a žiadne citáty k tomu nepotrebujeme.
2) Ak sa pri zapnutí reverzu zrýchľovač vracia zo základnej polohy do polohy zodpovedajúcej rýchlosti jazdy, tak prechádza polohami, ktoré zodpovedjú NIŽŠEJ rýchlosti jazdy a teda pri postupnom vytáčaní zrýchľovača brzdový brúd postupne nenabieha ale naopak, postupne klesá až na ekvivalentnú hodnotu.
No, ak v tých KE s tými električkami takto jazdíte a ešte sa aj vzájomne presviedčate o tom, že je to tak správne, tak sa nečudujem, že vaše šroty majú už pri 60 prípravu 200A a že v relatívne novej T6 rezonujú kardany tak, že pri 40 nepočuješ vlastného slova.
Reakcia na: Sarko #32369:
Príprava sa začína od rýchlosti cca. 5 km/h, to čo tu zase je za diskusiu? Ak v KE začína príprava od 60 km/h, tak pri rýchlosti pod 60 km/h v KE brzdíte čeľusťami alebo čo?
Reakcia na: Sarko #32365:
Ale že sa to tak robiť nemá a že sa tým ničí voz, tak to nevadí, že? Keby ste aspoň rozmýšľali mozgami, tak nebudete nulovať reverz ale dávať tam Núdzovú jazdu (čo teda pomôže iba pri sóle).
Reakcia na: Spectre #32377:
Zavlacka sa nerozklepava, ona sa roztiahne ako ked zene.... :))
Reakcia na: BMko #32376:
Paráda, zase som o niečo múdrejší ? . Takže rekapitulácia: závlačka je nepružná a treba ju rozklepať a segerka je pružná a iba sa nasadí a drží.
Reakcia na: Spectre #32375:
to je segerka a ta sa vyraba z ocele triedy 12 a 13, to je tzv pruzinova ocel
Reakcia na: fobust #32368:
Možno... je to podobné ako závlačka, akurát sa to nerozklepáva. Keď to chcem vytiahnuť, chytím to skrutkovačom za tú stranu kde je oko a vyšklbnem to. Naopak, na opätovné vloženie je nutné držať to v kliešťoch, keďže je to pružné. Inak tvar to má rovnaký ako tá závlačka.
Reakcia na: Sarko #32373:
to som pisal aj ja
Reakcia na: fobust #32357:

Áno, pri vypnutí reverzu sa zrýchlovač vráti do základnej polohy, lenže pri opätovnom zapnutí reverzu sa zrýchlovač postupne vracia do polohy podľa rýchlosti a teda aj brzdenie, resp. príprava účinkuje postupne a nie nárazovo.

Niečo o príprave:
"Výzbroj je vybavená tzv. prípravou, vďaka ktorej zrýchlovač sleduje rýchlosť vozidla pri nezošliapnutých pedáloch a podľa nej nastavuje jazdné a brzdné odpory na vhodnú hodnotu k ďalšiemu zrýchleniu či brzdeniu. Skracuje to čas potrebný na prechod do ďalšieho jazdného či brzdného režimu."
Reakcia na: Sarko #32369:
nie toto co robi v KE to nie je normalne to je chore
Reakcia na: Sarko #32365:
to je vadny cely podvozok
Reakcia na: Sarko #32365:
to je debilita z konstrukcneho hladiska
Reakcia na: BMko #32360:
Príprava sa začína od cca 60 km/h. Za normálnych okolností na rovine rýchlosť 60 km/h nie je voľnobeh, nemyslíš? 🙂
Reakcia na: fobust #32367:

segerkami... preklep....
Reakcia na: Spectre #32366:

Nemylis si to so segarkami?
Reakcia na: BMko #32350:
No už som rozoberal všelijaké tlačiarne a podobné veci, kde je mechaniky habadej a závlačky tam boli riešené z takého pružného materiálu, ktorý v rámci možnosti držal tvar, takže teraz už fakt neviem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.