No a ako strojár si mu to mal vysvetliť a uviesť na pravú mieru?. Inak bigmaca posielam tam, odkiaľ prišiel, aj niekoľkorát denne, keď momotinu tresne, ale on to na rozdiel od Teba akceptuje, neurazí sa ale sa poučí.
T3 je ľahšia ako T2 lebo má vyšší podiel laminátu. A T2 s čumákmi z T3 (jedným, druhým, obomi) boli donadávna bežne k videniu v Brne.
Inak kasňu na tramvaji skutočna samostatne nevymeníš a napriek tomu nie je samonosná?.
Ano, elektrika z T6ky je na urovni roku 1975 a ja som sa zarazal nad tym:
a) preco sa to nerobilo tak davno aj s T3
b) preco taky serbel este vyrabali v r. 1991
Bod b) beriem spat na zaklade toho, ze mi starsi a skusenejsi vysvetlili, ze suciastkova zakladna tu bola naozaj za opicami - to som netusil ani najmenej a bral som to podla zapadnej elektroniky tej doby. Od roku 89 do 91 samozrejme nemohli stihnut vyvinut novu elektroniku a ani sa im nechcelo, takze si priznavam, nepamatam si na komunizmus a beriem to idealisticky.
Kazdopadne plesniva vyzbroj TV1 bola a vsetky T3 ju mohli mat od vyroby
Vsak to si mi sam vravel. Ze ta vyzbroj sa dala poskladat uz v roku 1975. A ako elektrotechnikovi som ti veril. A ked to tu napisem, tak som ihned napadnuty a sprdnuty a poslany kadekam.... To potesi.
Kedysi mi niekto vravel, ze T2 mala oproti T3 jednu chybu: Mala o 6 ton viac, lebo bola samonosna. A ked ti proste odhnije, tak nevymenis kasnu, ale musis cely voz. A toto mi vravel sam Bigmac este dost davno, ale pamatam si to.
Skutočne, cítim sa pokorený, ale to som netušil. Ja som trochu mladšia veková kategória a doby socializmu si pamätám iba zo svojho detstva, kedy som sa o bastlenie nejako extra nezaujímal
Hehe... to s tým vývinom obvodov.. kua, to je hotová kontrašpionáž
Prosím pekne, tu boli veľmi intenzívne snahy opraviť Ťa. Ale na to si Ty stereotypne omieľal "Nechcem nič čítať, že to nejde, nastavíme prúdy, blebleble...". Však sám hovoríš, že si strojár a elektrine nerozumieš (btw., prečo si vlastne ako strojár tvrdil, že T2 má samonosnú karosériu?), tak prečo do nej furt kafreš?
Aha, vidím, že tu máme niekoho, kto nepamätá železnú oponu. Nie, súčiastky sa doviezť nedalo, bolo na ne embargo. Vieš, ako sa v Piešťanoch a Rožnove "vyvíjali" tie TTL-ká? Vyslal sa pracovník na služobnú cestu, tam si v obchode kúpil IO, ten potom "vývojári" brúsili mikrobrúskou a obkresľovali...
Áno, to je pravda, v Košiciach sa podobné zverstvá ,ako je jazda 80km/h dejú, ja by som však takých vodičov velmi prísne sankcionoval, je to poškodzovanie majetku. Max povolená rýchlosť u vozov T3, T6, KT8 (a odvodených mutácií) je 65km/h.
Potom sa niet čo diviť, že sa rušia 18rokov staré vozy ,technický stav tých ďalších približne rovnako starých je doslova ZÚFALÝ . Mnoho 30 a viac ročných vozov v iných mestách je v omnoho lepšom tech.stave !!!
Mal si si pytat skrutku so sesthrannou hlavou, so zavitom k hlave, M3 x 6, bez specialnych povrchovych uprav. To by hadam pochopil. A prosim ta ako elektrotechnika, vymenuj mi tie smrtelne chyby a oprav ma, ktorych som sa dopustil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023