Vsak ja sa neurazam kvoli takej sprostosti... Keby som sa chcel urazit, tak to spravim este na trnavke. Ked ani netusis co je to zavlacka, ked som ta poprosil ist taku zohnat.
Keď si všimneš sú tam také malé obrázky s takými ksichtíkmi. Volá sa to že smajlíky a podľa ich počtu vyplýva, že to nebolo myslené vážne. Preto sa za to neurážaj, prosímťa, uraz sa za hocičo iné len nie za toto.
Vidím, že máš asi zlú náladu z Bigmacovej SMSky. Mimochodom čo to je kužel veľmi dobre viem a keď budeš tvrdiť opak, tak si nejaký nájdem a vrazím ti ho niekam.... ?
bigmac:
Prosim ta, miesto vynadania niekomu do *****ov by bolo lepsie hadam opravit ho. Ja som mohol tiez Spectremu vynadat do *****ov, ked mi zacal hovorit uplne bludy o prevodoch a inych strojarskych zalezitostiach. Ale miesto toho som mu radsej vysvetlil princip planetovej prevodovky, diferencialu. A hadam ho pochopil. Uvedom si ze ked niekomu vynadas tym tvojim sposobom tak s tym nic nedocielis, akurat budes ***** sam, na zaklade tvojho vystupovania. Ak nechces aby som zasa niekde napisal blbost, tak ma oprav, miesto tych sprostych SMSiek. Kydat je lahke, ze? Nehnevaj sa na mna, ale mam pocit ze ti preskocilo. A preco v tych SMS kydas aj na inych ludi, ktorych poznam a nemyslim si o nich to co ty? Co ta cely svet nasral? Aby si vsetkych posielal tam odkial prisli? Mal by si sa viacej ovladat... Pre svoje vlastne dobro, nie iba kvoli nam ostatnym...
Apropo, co si tam ty o tom vravel, tak to boli daleko vacsie bludy ako to, co som tu ja mozno napisal. Ked nevies co je to kuzel, tak to je sila... A ked sme uz pri tom, ja velmi dobre viem kolko jazdnych, brzdnych stupnov ZR ma, ze je premosteny a tak. A ked som napisal niekde blbost, tak mi prosim najdi prispevok a oprav ma. A nie ze mi budu chodit sproste SMSky, ja ich ignorujem. Ale to plati skor pre niekoho ineho.
Všeobecne v týchto starých autách je rozumná (ekonomicky aj bezpečnostne) rýchlosť do tých 80-100. Rýchlomer môže ukazovať blbosti, ale reálnu rýchlosť tipujem do tých 130 s odretými ušami.
Stačí prísť do KE a osemdesiatky na, podľa Teba, pomalokrivodráhe, nie sú ničím nevšedným, stačí len natrafiť na správneho vodiča a správne vozidlo... Samozrejme s vypínaním reverzu. Ale dosť tým trpia prevodovky, ktoré potom tečú...
Asi si to zle pochopil. Linka 32 by premávala ako doteraz každú pol hodinu. A linka 33 by premávala každých 5 minút, či koľko. To, že by sa nábrežie uživilo, je druhá vec, ale tam sú električky s prestupom na 33.
Prosím ber do úvahy na akú rýchlosť sú ciachované tie rýchlomery. Aj mne Š105L ukazovala z mireneho, ale naozaj mierneho kopca na ceste pre motorové vozidlá 160km/hod, ale neverím, že som toľko v skutočnosti išiel.
Ked sa tu uz rozobera zvrhle, tak pridam jednu zvrhlost aj ja, ku vlnoplechom zvratenym s pomocnym solo vozidlom nezvratenej konstrukcie T3. Ved mozno by to konecne nebolo lenive na jazdu do kopca, ked by ju tlacila T3ka, zvacsi sa adhezia. No ale co dal. Adheziu sme vytuningovali, a kvoli lepsiemu pritlaku, a znizeniu vybracii asi na T3 vymenime plechy za vlnoplechy, bude to aj estetickejsie vyzerat. Popripade sa to po vyradeni bude dat vlnoplech pouzit na plot alebo ako ryzak na pranie. A cele to hybriddielko by som nazval FK3. Dufam ze to nikdo z PRASU sumperk necita
ADD: Dnes som sa nachadzal asi na 3 kroky od projekcnej budovy ZOS Zvolen a mal som sa 100 chuti ist opytat, ci vedia ako vyzera elektricka a ako to vobec funguje
fobust:
a takto technicke zlepsenie skody1000mb, napriklad ju technologiou zvaru za studena skuplovat s inou skodou1000, to nie? to sa sice nerobilo, ale mohli by tym vzniknut pek(v)ne t(z)vary... alebo jej spravit rezerzovatelny motor. a take sa robilo, napriklad motorove vozy csd radu m120.4? to by bolo delo, podla potreby by si mal aj 4 spiatocky a 1 kvalt vpred s tazkym prevodom... alebo tu spiatocku pouzit na nejakynapr. navijak, alebo odmetac... blbost by to bola? mozno, ale snad mensia ako t3+k2.
74xxx mozno je aj LSko ale co ja viem tak sa tam davaju HCcka a hentu radu trojmiestnych 74 tesla urcite nikdy nevyrabala.
Integracov z DDR bolo hojne, aj z ruska a podobne, to bolo vramci RVHP, ze kazdy nieco vyrabal a dokopy to malo davat cely sortiment, lenze nedavalo. A 8031/8051 bola po 8749 na plane, ale plany zmaril rok 1989.
Doviest obvody zo zapadu bolo skoro nemozne, proste bolo treba okolo toho kopec formalit a boli nato nejake kvoty ze kolko sa mohlo doviest a kolko muselo byt zo socialistickeho tabora, taktiez zahranicne firmy boli nie vzdy ochotne predat nieco komunistom, najma ak sa jednalo o nejake vysoko sofistikovane zariadenia.
Takze to nebola otazka penazi, ale moznosti. Proste ja si myslim, ze T6 je stale "moderny" voz nato ze konstrukcia pochadza z 70/80rokov. V tej dobe sa naozaj nedalo spravit nieco lepsie a jednocipaky naozaj neboli, a este raz opakujem, ze tie obvody relatko-tranzistor-dioda-stykac sa riesili tak ako sa riesili koli spolahlivosti a odolnosti, keby tam vtedy dali nedajboze nejake mikroprocesorove riadenie tak to vobec nieje spolahlivejsie a lahsie diagnostikovatelne, ako si pisal, ale akurat by ten voz stale stal lebo by sa cakalo kym odniekial za pol roka pridu suciastky..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre