Shuntovacie stupne sa pridať dajú, motory sú odskúšané až na zoslabenie poľa na 33%.
Prúd prípravy nikto nechce znižovať na 10A, len ho zregulovať tak, aby nerástol na obludných 200A pri 60 km/h u T3SUCS.
Všetko sa to dá, len zopakujem, kto by také komplikovanosti riešil aby sa zrealizoval fobustov sen o kuplovaní vlnitoplechov s T3.
Hm, a je Ti jasné, že dráhové zariadenie musíé fungovať aj na vozidle, nielen na stole? Aby to nedopadlo ako s asynchrónnou výzbrojou z Dubnice, ktorú takto ohodnotili kolegovia zo Cegelecu ("Na stole chodí každý menič").
Re #32281 galiyosha: Prúd prípravy zabezpečuje, aby boli trakčné motory stále nabudené pre zahájenoie ED brzdenia a taktiež aby bol zrýchľovač natočený v polohe zodpovedajúcej rýchlosti jazdy.
hello! Ako chces prepinat poslednych 10 stupnov odporovych, ked posledne stupne spinaju suntovacie stykace? na konci drahy zrychlovaca sa predsa reguluje prud odbudzovanim a nie zaradzovanim dalsich odporov?! pridat dalsie suntovacie stupne je tiez nezmysel lebo menej ako nejakych cca.50% prudu kotvy nemozes ist koli stabilite. Co sa tyka zmensenia prudu predpripravy na "rozumnych" 10A, tak ten prud je tam koli budeniu a nie zo srandy ak ho zmensis na 10A tak uz reakcia kotvy to mozno vykompenzuje a necuduj sa ked potom stupis na el.brzdu a 10s sa nebude nic diat..
re fobust, spectre:
vy dva udy, skor ako tu zacnete fantazirovat, nastudujte si schemy a spinacie programy. to su uplne ine vyzbroje, maju ine ovladanie, ine riadenie, ine zrychlovace. jednoduchsie je vymenovat, co maju spolocne. nesirte tu bludy, ludia neznali problemu to potom beru ako pravdu.
Co je vlastne prud pripravy? Mam nejake matne tusenie, ze to ma cosi spolocne s tym, aby vobec fungovala EDB pri jazde vybehom, ale to je asi tak vsetko... Vopred vdaka za vysvetlenie.
Výrobný náklad na jedno takého zariadenie by skutočne nemal byť prečo vysoký.
Vývoj som napísal sumu čo sa týka celkového zázemia. Čo sa týka dráhového úradu, v tom skutočne neviem, ale pokiaľ by to schválili, tak by to schválili na určitý druh zariadenia. Samotný modul by mohol byť univerzálny, rozdiel medzi aplikáciou do K2 a T3 by bol iba vo firmwari.
No uzrejmime si to ... vo vysokej rýchlosti je prúd prípravy taký vysoký, že OR nepustí servomotor a ZR stojí na mieste, takže sa krásne zapečie. Riešiť by sa to dalo tak, že by elektronika pri výbehu chodila so ZR hore-dole dajme tomu v rámci posledných 10-tich stupňov. Zapiecť by si ho nezapiekol, akurát by si ešte trochu zvýšil priemerný prúd prípravy.
Naopak pri nižších rýchlostiach by to mohla táto elektronika regulovať podobne a držať prúd prípravy trebárs na nejakých rozumných 10A.
Hehe, s tými 10.000,-/voz by som to bral aj hneď. Myslím, že sa môžeš prihásiť, za 10.000,- / voz sa Ti aj klaňať budú. Nezabudni, že si to všetko budeš musieť nechať schváliť aj dráhovým úradom...a úplatky sú drahé...
Musel by si pridať ďalší shuntovací stupeň, tam Ti žiadne elektronické inteligentné elektronické riadenie nepomôže.
No a záver máme spoločný - rovnako ako kuplovanie T3 s K2 - dá sa ale nestojí to za tie peniaze.
Zase ti budem oponovať. Aj cez vysoký prúd prípravy by si nemusel nevyhnutne napaľovať zrýchľovač, keby bol inteligentne elektronicky riadený (čo by bola okrem iného súčasť môjho vynálezu dnes teoreticky popísaného). Okrem toho by sa týmto dal docieliť podstatne nižší prúd prípravy (ale len v nižších rýchlostiach), takže daná úprava by mala zmysel aj v meste.
Keby aj išlo o to, nie je problém na strechu hodiť dva odporníky ktoré by boli počas brzdenia (prípravy) v sérií so ZR.
Znova však opakujem, že akékoľvek takého úpravy jedine na báze teoretickej, nakoľko T3 ani K2 nie je dôstojné vozidlo nového tisícročia.
No máš pravdu.. to je najlepší argument, keď sme už ukázali, že sa to dá. Btw. moje vyfantazírované úpravy aj s luxusným mikroprocesorovým riadením vozidla ak by stáli 10.000 / voz, tak to je veľa. K tomu prirátaj dajme tomu 200.000 na vývoj a odladenie.
Tým však nechcem povedať, že by som to zavádzal. Kachny aj T3ky patria do šrotu a nemajú čo jazdiť po ulici v 21. storočí. Iba hovorím, že sa to dá a som veľmi poctený, že som dokázal vyvrátiť aj argumenty laminátky-vševedky ? ? ?
No veď nedá sa pretože by bola vysoká príprava a tým pádom by sa napaľovali ZR ? . Paradoxne lepšie sú na tom vlnitoplechovky vďaka svojmu preklápaciemu zrýchľovaču.
No, niektore T3 su riadne lietadla. ? Mozem vsak suhlasit ze nie je to ziadne extremne, u nas je substrat zvyknuty aj na trolejbusy a par hrobustov... ?
Ano, suhlasim. Nie ze sa neda ale vozy by citelne pribrzdovali, co by malo za nasledok odpalovanie poslednych stupnov na zrychlovaci (ako tomu bolo na 7783). Ak by mali inu vyzbroj tak si to viem predstavit, ale aj tak by bolo lepsie ine sprevodovanie. Nie z hladiska toho, ze by vozy dokazali ist rychlejsie, ale preto, aby dosiahli rovnaku rychlost pri nizsich otackach trakcneho motora. To je to iste ako rada 362/363. Tam o rychlost nejde (aspon tak som sa niekde docital).
Ani s T3 ani s ničím iným v rámci súčasného vozového parku sa nedá ani pri optimálnej adhézii a využití posledného stupňa rozbiehať tak, že by to vlky pociťovali ako nekomfortné.
80 km/h s T3 jedine so zmenou prevodu - čo by prinieslo zhoršenie dynamických vlastností - pri súčasnom prevode sa s T3 takouto rýchlosťou nedá ísť výbehom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
No, niektore T3 su riadne lietadla. ? Mozem vsak suhlasit ze nie je to ziadne extremne, u nas je substrat zvyknuty aj na trolejbusy a par hrobustov... ?