Dnes som išiel jednotkou, a na Šafku nastúpili revízori. Hneď štyroch chytili, mali 10-min. lístky a už cestovali 12 minút a vôbec im to nevadilo. Najlepšie bolo, ako presviedčali revízorov, že oni si mysleli, že do mesta to je len 10 minút...
Mna celkom fascinuje ten tvoj "vhodny investor". Akoze, preco by to mal stavat? Ci nebodaj mas dojem, ze verejna doprava je ziskova cinnost? Ak sa nemylim, jediny system hromadnej dopravy na svete, ktory je ziskovy, je londynske metro. A aj to len preto, ze popri neskutocne vysokom cestovnom by mohlo sluzit aj ako muzeum podzemnej dopravy. Katastrofalny technicky stav vyustil v niekolko nehod a nasledny strajk pracovnikov londynskeho undergroundu...
Re #32147 J: Kiezby to tak fungovalo! Avsak neviem, ci si sa bol previezt, ked skusobne fungovala preferencia na krizovatke Alexyho. Namiesto toho, aby sa pomocou palubaku ohlasil odchod elektricky zo zastavky smerom k svetlam, opticke cidlo nasnimalo cas prichodu na zastavku a po nejakom fixne stanovenom case(!) zasignalizovalo elektricke, ze by mala odist, pretoze tak stihne zelenu na dalsich svetlach... Mozno to pod povrchom fungovalo inak, ale takto sa to spravalo navonok. Nech sa na mna nikto nehneva, ale to oproti sucasnemu stavu nie je ziadne zlepsenie, prave naopak...
Metro: naopak, myslim si ze vedenie kapacitnej MHD v centre pod povrchom je jedine mozne riesenie. Spojnice medzi radialami sa nedaju v sucasnej zastavbe kadial trasovat a nejake rozsiahlejsie demolacie v BA asi nemozno predpokladat.
ten napad sa tu uz rozoberal a islo o to, ze zastavky ako Krcace nie su na znamenie lebo ...
Ak by sa zaviedli vsetky zastavky na znamenie (aj tak je to vacsinou problem zistit kde zvonit a kde nie), automaticky by sa mohla skratit jazdna doba na par zastavkach a inde by sa to mierne zrychlilo v slabych casoch. Totiz vynimky len komplikuju zivot (nielen) cestujucim.
V BB sa pri autobusoch neoficialne praktizuju vsetky zastavky ako na znamenie. A funguje to, ludia si zvykli. Nie je to ziadny pozitivny priklad, iba priklad fungovania v praxi.
asi mate pravdu... idealne by podla mna bolo keby sa vsetky elektricky vymenili za nove a tym by sa snad vyriesil tento problem.metro je na bratislavu a na slovensko ako take asi naozaj iba sen.mate vsak nejaku informaciu kedy by mohlo dojst k vymene elektriciek?stane sa to vobec?aky typ elektriciek to ma byt?
viete mi niekto poradit? v nedelu vecer som dorazila z dovolenky a uplne som zabudla, ze mam neplatny listok...uznavam...ze je to dlha doba 3 dni, ale fakt som si ju zabudla kupit. dnes som sa z prace vypytala k lekarovi a celu cestu som myslela na to, ake zas budem mat vysledky....v elektricke 6 ma kontroloval revizor a az vtedy som si to uvedomila. je vobec mozne odpustenie pokuty? stalo sa mi to prvy krat. vystupikla som s nim na trnavskom myte, mimochodom revizor odo mna pytal nejaku hotovost a bol velmi ochotny odprevadit ma k bankomatu. ked som povedala, ze nie dakujem, chcel mi vystavit potvrdenie, ze som nemala cestovny listok, aby mi nemusel zobrat cipovu kartu. trvala som na tom, ze chcem, aby to napisal tak, ako to je, to jest, ze nemam platnu elektricenku.
No, rozdiel je práve v tom, že tá kachna je zrýchľovačová a ten Düwag stykačový. Tým by som skončil a ďalej to nerozoberal, vysvetľovať sa mi to nechce, proste to nejde, pokiaľ neurobíš zásadnú rekonštrukciu. Môžeš spájať novokáčera s novoT3 a tým to končí.
No no no, chod sa kuknut do Viedne na linku U6, kde mas stykacove Düwagy a polovodicove asynchronne vozy typu T v supravach. O tom ako to "jazdi a brzdi" sa teraz nebavime. Ale ked to islo, tak kludne moze ist dokopy kachna so zrychlovacovou T3. A osobne si myslim ze sa to malo spravit, Stare T3CSky s kachnami. Vytvorit takto par suprav aspon na jendu linku, napr. linku 5. Nie je to zly napad, ja ho schvalujem. Ale teraz je uz aj tak neskoro.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha
Re #32147 J: Kiezby to tak fungovalo! Avsak neviem, ci si sa bol previezt, ked skusobne fungovala preferencia na krizovatke Alexyho. Namiesto toho, aby sa pomocou palubaku ohlasil odchod elektricky zo zastavky smerom k svetlam, opticke cidlo nasnimalo cas prichodu na zastavku a po nejakom fixne stanovenom case(!) zasignalizovalo elektricke, ze by mala odist, pretoze tak stihne zelenu na dalsich svetlach... Mozno to pod povrchom fungovalo inak, ale takto sa to spravalo navonok. Nech sa na mna nikto nehneva, ale to oproti sucasnemu stavu nie je ziadne zlepsenie, prave naopak...