Reakcia na: Jonathan #32181:
Nejako mi tie Tvoje počty nesedia. V súčasnosti chodí do Rače 2 (linky) x 5 (spojov/hod) x (2xT3/T6) + 1 x 5 x K2 = 20 x T3/T6 + 5 x K2. Ak by ostal zachovaný 12-minútový interval a premávali by dve linky, jedna s duplákmi a druhá s "kombi-duplákmi", bolo by to 1 x 5 x 2xT3/T6 + 1 x 5 x (K2+T3/T6), čo je 15 x T3/T6 a 5 x K2. Suma sumárum sa Ti niekde vytratilo 5 sól. Pri šiestich spojoch za hodinu dostávame 18 x T3/T6 a 6 x K2, čiže si jednu súpravu nahradil kačicou. To už je síce rozdiel menší, ale stále v prospech súčasného systému.
Kami
Ak by sa zaviedli vsetky zastavky na znamenie (aj tak je to vacsinou problem zistit kde zvonit a kde nie), automaticky by sa mohla skratit jazdna doba na par zastavkach a inde by sa to mierne zrychlilo v slabych casoch. Totiz vynimky len komplikuju zivot (nielen) cestujucim.
V BB sa pri autobusoch neoficialne praktizuju vsetky zastavky ako na znamenie. A funguje to, ludia si zvykli. Nie je to ziadny pozitivny priklad, iba priklad fungovania v praxi.