Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jonathan #32181:
Nejako mi tie Tvoje počty nesedia. V súčasnosti chodí do Rače 2 (linky) x 5 (spojov/hod) x (2xT3/T6) + 1 x 5 x K2 = 20 x T3/T6 + 5 x K2. Ak by ostal zachovaný 12-minútový interval a premávali by dve linky, jedna s duplákmi a druhá s "kombi-duplákmi", bolo by to 1 x 5 x 2xT3/T6 + 1 x 5 x (K2+T3/T6), čo je 15 x T3/T6 a 5 x K2. Suma sumárum sa Ti niekde vytratilo 5 sól. Pri šiestich spojoch za hodinu dostávame 18 x T3/T6 a 6 x K2, čiže si jednu súpravu nahradil kačicou. To už je síce rozdiel menší, ale stále v prospech súčasného systému.
Reakcia na: 123 #32199:
DPB by mohol uznat, ak si elektricenku kupujete pravidelne a medzi jednotlivymi zakupeniami nie su medzery, t. j. vzdy ako skonci, hned plati nova. Tak by sa argumentovat dalo...
Dnes som išiel jednotkou, a na Šafku nastúpili revízori. Hneď štyroch chytili, mali 10-min. lístky a už cestovali 12 minút a vôbec im to nevadilo. 🙂 Najlepšie bolo, ako presviedčali revízorov, že oni si mysleli, že do mesta to je len 10 minút... 🙂
Reakcia na: fobust #32187:
ved mozme pokracovat rozkuplovat T3S a skuplovat ich K2S , spojime dve ko*otasi, a mame supravu ako hovado. aspon sa budu vediet doplnat v poruchach
Reakcia na: metro #32149:
Mna celkom fascinuje ten tvoj "vhodny investor". Akoze, preco by to mal stavat? Ci nebodaj mas dojem, ze verejna doprava je ziskova cinnost? Ak sa nemylim, jediny system hromadnej dopravy na svete, ktory je ziskovy, je londynske metro. A aj to len preto, ze popri neskutocne vysokom cestovnom by mohlo sluzit aj ako muzeum podzemnej dopravy. Katastrofalny technicky stav vyustil v niekolko nehod a nasledny strajk pracovnikov londynskeho undergroundu...

Re #32147 J: Kiezby to tak fungovalo! Avsak neviem, ci si sa bol previezt, ked skusobne fungovala preferencia na krizovatke Alexyho. Namiesto toho, aby sa pomocou palubaku ohlasil odchod elektricky zo zastavky smerom k svetlam, opticke cidlo nasnimalo cas prichodu na zastavku a po nejakom fixne stanovenom case(!) zasignalizovalo elektricke, ze by mala odist, pretoze tak stihne zelenu na dalsich svetlach... Mozno to pod povrchom fungovalo inak, ale takto sa to spravalo navonok. Nech sa na mna nikto nehneva, ale to oproti sucasnemu stavu nie je ziadne zlepsenie, prave naopak...
Reakcia na: Kami #32200:
Neskrátila by sa jazdná doba, keď sa jedná o zastávku, na ktorej sa bude tak či tak stáť v 99% prípadov, ako to mám ešte povedať?
Metro: naopak, myslim si ze vedenie kapacitnej MHD v centre pod povrchom je jedine mozne riesenie. Spojnice medzi radialami sa nedaju v sucasnej zastavbe kadial trasovat a nejake rozsiahlejsie demolacie v BA asi nemozno predpokladat.
Reakcia na: Mikimaus #32198:
Pretože ani jedno nevyjadruje ani prepravnú kapacitu ani kvalitu prepravy. Ba povedal by som ,že vlakokm je ešte horší.
Reakcia na: S499.1023 #32184:
ten napad sa tu uz rozoberal a islo o to, ze zastavky ako Krcace nie su na znamenie lebo ...
Ak by sa zaviedli vsetky zastavky na znamenie (aj tak je to vacsinou problem zistit kde zvonit a kde nie), automaticky by sa mohla skratit jazdna doba na par zastavkach a inde by sa to mierne zrychlilo v slabych casoch. Totiz vynimky len komplikuju zivot (nielen) cestujucim.

V BB sa pri autobusoch neoficialne praktizuju vsetky zastavky ako na znamenie. A funguje to, ludia si zvykli. Nie je to ziadny pozitivny priklad, iba priklad fungovania v praxi.
akosi sa mi lepi smola na paty...ale aj tak dik
Reakcia na: S499.1023 #32195:
Ked neprsi nech aspon kvapka sa vravi... radsej vlakokilometer nez vozokilometer. A preco obe zvratene? ?
Reakcia na: 123 #32194:
Osobne nemam skusenost mozno niekto tu s chalanov by vedel presnejsie povedat ?
Zaujimavy je hlavne ten posledny a predposledny odstavec http://www.sme.sk/clanok-1686311.html
Reakcia na: Mikimaus #32189:
Obidve úplne rovnako zvrátené ktritériá. Jediné ako-tak relevantné je miestokilometer.
ma to aj vyznam? myslim, ci je realne, ze odpustia pokutu...
Reakcia na: 123 #32190:
Da sa poziadat o odpustenie pokuty
asi mate pravdu... idealne by podla mna bolo keby sa vsetky elektricky vymenili za nove a tym by sa snad vyriesil tento problem.metro je na bratislavu a na slovensko ako take asi naozaj iba sen.mate vsak nejaku informaciu kedy by mohlo dojst k vymene elektriciek?stane sa to vobec?aky typ elektriciek to ma byt?
viete mi niekto poradit? v nedelu vecer som dorazila z dovolenky a uplne som zabudla, ze mam neplatny listok...uznavam...ze je to dlha doba 3 dni, ale fakt som si ju zabudla kupit. dnes som sa z prace vypytala k lekarovi a celu cestu som myslela na to, ake zas budem mat vysledky....v elektricke 6 ma kontroloval revizor a az vtedy som si to uvedomila. je vobec mozne odpustenie pokuty? stalo sa mi to prvy krat. vystupikla som s nim na trnavskom myte, mimochodom revizor odo mna pytal nejaku hotovost a bol velmi ochotny odprevadit ma k bankomatu. ked som povedala, ze nie dakujem, chcel mi vystavit potvrdenie, ze som nemala cestovny listok, aby mi nemusel zobrat cipovu kartu. trvala som na tom, ze chcem, aby to napisal tak, ako to je, to jest, ze nemam platnu elektricenku.
Reakcia na: Jonathan #32181:
Mozno by potom pochopili isty pani na vyssich miestach rozdiel medzi vlakokilometrami a vozokilometrami pri pohlade na takuto supravu ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.