Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Som spokojny zo sucastnym stavom MHD.
Ale navrhol by som vam pozmenit niektore linky.
Ja si myslim ze linka cislo 22 by mala chodit z voj.nem.
az po zastavku Paulinske.Podla mna by mala linka cislo 59
zastavovat na Racianskom myte aj rano aj poobede
obojsmerne a mala by mat hustejsie intervali.
Dakujem!
Reakcia na: David #31435:
to by mal byt spoj, ktory je vypraveny z Letiska na stanicu len v pripade zaujmu cestujucich. Ak z Letiska nikto nepojde, tak dany spoj sa nevypravi.
Podla noveho CP L61 z Letiska odchadza posledny spoj o 23.45 s poznamkou ,ze nezachadza do OC Avion.To by bolo v pohode no na www.dpb.sk sa uvadza ,ze spoj ide do zastavky Cesta na Letisko.Co je druha zastavka od konecnej.Otazka znie premava tento spoj az po stanicu alebo nie.dakujem
Reakcia na: tramvaj #31429:
Všetky električky v Prahe, Bratislave, Brne i Košiciach, majú šírku skríň 2,5 m. T3 majú šírku otočných čapov podvozkov 6,4 m (dĺžka skrine 14 m), T6A5 má vzdialenosť otočných čapov 6,7 m (dĺžka skrine 14,7 m) a KT8D5 má vzdialenosť otočných čapov 7,5 m (dĺžka skrine 30,3 m). Rám podvozkov pre 1000 m je zložený z dvoch častí tvaru "T" (kolesá sú vnútri vonkajších častí rámu) a pre 1435 mm je z dvoch častí tvaru "L" (kolesá vyčnievajú z rámu).
Reakcia na: Vladimír #31422:
Myslím, že slovo "brutálne/brutálny" používa najmä mládež, a to všade, bez ohľadu na lokalitu. 🙂
Reakcia na: fox #31423:
e #31423 pokial viem tak ani brúsiaci vozen Schorling nemá platné papiere a na to asi narážal Blackhawk.S týmto vozom niekto úplne svojvolne bez povolenia išiel z Juraku do Krasňan a chcel brúsiť kolaje,tým neohrozoval len seba ale aj iných.Čo keby sa niečo stalo nejaké zranenie alebo smr.úraz tak dotyčný ide sedieť natvrdo a nepomohol by mu ani Veiglovov ústny súhlas.
T6A5 majú šírku skrine všade rovnakú majú len iné podvozky.
Reakcia na: tramvaj #31429:
Myslim, ze skrina je zhodna a lisia sa len pouzitim inych podvozkov. KT8 by malo mat rovnaku sirku skrine ako T6, ale ma iny prejazdny profil v zakrute. Pokial sa mylim, opravte ma, tramvaje nie su moja parketa.
Maju normalnorozchodove T6A5 v Prahe, KE alebo Brne sirsiu skrinu ako bratislavske ???, alebo ide len o upravu podvozku ???

Maju KT8 sirsiu skrinu oproti T6A5, vi eto niekto ??????
Reakcia na: Blackhawk #31411:
A este k tomu zberacu len tolko, ze asi nemas sainu o praci so zberacmi na vezi DO, lebo by si vedel ze je nerealizovatelne ho natierat pod zapnutym vedenim!!! A k tej anonymite len tolko, v klude ti napisem mena vsetkych ludi co pri tom boli a asi budete vsetci velmi prekvapeny ze medzi nimi nenajdete ani jedneho clena klubu priatelov dopravy!!!
Reakcia na: bLACKHAVK #31412:
Mas mylne informacie, ten clovek sa tam netlaci, ale pred niekolkymi mesiacmi dostal tuto funkciu ponuknutu od veduceho prevadzky! Na to ze nema maturitu isiel osobne upozornit Ing. Rafaja!!! A ak chcete vediet jeho meno, je to Martin Steiner!
Reakcia na: Jonny #31385:
Bratislavske vlky si riadne seru do huby. Stale vykrikuju, ako chcu kratke intervaly. Ako priklad vsak uvadzaju Brno, kde je pomerne vysoko optimalizovana siet s minimalnym poctom liniek na radiale. Porovnaj si to s Bratislavou -- ved v takej Karlovej Vsi premava v spicke az 5 liniek! (Dve alebo tri by pritom uplne stacili.)

Skus take nieco, ako funguje v Brne, navrhnut v Bratislave. Okamzite sa do teba obuju vsetky vlky (a "erudovana" regionalna novinarska obec s nimi...), ze oni nebudu prestupovat, oni sa chcu z Dubravky dostat bez prestupu pokial mozno az do Lieskovca... To, ze by po optimalizacii mali atraktivne intervaly a vdaka nim takmer stopercentnu nadvaznost spojov, to si uz nikto neuvedomuje...

Ja len dufam, ze ked nie skor (uz vcera bolo podla mna neskoro), tak aspon po otvoreni trate v Petrzalke sa cele sucasne linkove vedenie elektriciek zmetie zo stola a urobi sa nove. Ak sa na sucasny bordelsystem len prilepia petrzalske linky, tak nam uz nic nepomoze...
Reakcia na: BM #31371:
Prosim ta napisaj mne vysvetlenie danej situacie ak mozes. Dakujem.
prečo nemohli ostať 10 minútové intervaly odchodov električiek zo Segnerovej do mesta po 22 tej hodine ? Ďakujem inžinierovi, kvôli ktorému nechytám spoje do Petržalky, že ich tak múdro pomenil. Keby aspon tá jednička šla cez tunel, tak veselo chytám poslednú 83. Včera som nechytil 12 o 22.48 (zo Segnerovej) a ďaľšia o 23.03 sa teperí cez mesto (Šafko - Špitálsku) - absolútne žiadna šanca sa dostať do Petržalky jedine nočák. Cez deň do práce docestujem za 20 - 30 minút, ale domov 90 minút. Nemám byť nespokojný?!!!!
Reakcia na: Blackhawk #31411:
Ma spravdu, Dragan nezakazal opravy HV a neviem kto to kedy tvrdil, to ze udrzba aopravy normalne pokracuju je skor dobry vtip, ale dobre. Nikto z ludi, ktory s HV koncia nepredpoklada a dufam ze ani nechce aby ich niekto prehovaral, alebo nebodaj drzal na silu. Zberac na 38 sa natieral na vezi DO v pracovnej dobe pracovnikmi lahkej udrzby (boli dvaja) pod dohladom veduceho prevadzky a majstra!!!Jediny voz, ktory z HV nema platne papiere je T2 a pokial viem, ked s nou bolDragan vonku tak mu to vobec nevadilo. Rad by som sa dozvedel ako ti ludia co nemajupravomoc pracovatna drahovych vozidlach ohrozuju inych?
Reakcia na: Sarko #31417:
Používať slovo "brutálny" som sa naučil v Košiciach - je to vaše typické slovíčko. Preto by som za brutálne predsa len považoval Košice 😉

Re #31419 Sarko: Minimálne rovnako, ak nie v niektorých ohľadoch ešte horšie.
Reakcia na: Papyr #31415:
My mame zavidiet Prahe? Podla mna by skor mala Praha zavidiet Bratislave, ze tu mame taky ludomilny dopravny podnik, ktory umoznuje cestujucim vozit sa v noci jeho sluzobnymi spojmi! ?
Nic duchaplne nepoviem, len ze portal iMhd je super ?
J: No čo sa týka životnej úrovne alebo skôr pracovných možností, tak máš pravdu, ale si myslím, že v prípade MHD je na tom BA rovnako, ako KE.
Reakcia na: Papyr #31415:
Závidíme.

Re #31417 Sarko: A v Ke naskapanie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.