Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tramvaj #31429:
Myslim, ze skrina je zhodna a lisia sa len pouzitim inych podvozkov. KT8 by malo mat rovnaku sirku skrine ako T6, ale ma iny prejazdny profil v zakrute. Pokial sa mylim, opravte ma, tramvaje nie su moja parketa.
Maju normalnorozchodove T6A5 v Prahe, KE alebo Brne sirsiu skrinu ako bratislavske ???, alebo ide len o upravu podvozku ???

Maju KT8 sirsiu skrinu oproti T6A5, vi eto niekto ??????
Reakcia na: Blackhawk #31411:
A este k tomu zberacu len tolko, ze asi nemas sainu o praci so zberacmi na vezi DO, lebo by si vedel ze je nerealizovatelne ho natierat pod zapnutym vedenim!!! A k tej anonymite len tolko, v klude ti napisem mena vsetkych ludi co pri tom boli a asi budete vsetci velmi prekvapeny ze medzi nimi nenajdete ani jedneho clena klubu priatelov dopravy!!!
Reakcia na: bLACKHAVK #31412:
Mas mylne informacie, ten clovek sa tam netlaci, ale pred niekolkymi mesiacmi dostal tuto funkciu ponuknutu od veduceho prevadzky! Na to ze nema maturitu isiel osobne upozornit Ing. Rafaja!!! A ak chcete vediet jeho meno, je to Martin Steiner!
Reakcia na: Jonny #31385:
Bratislavske vlky si riadne seru do huby. Stale vykrikuju, ako chcu kratke intervaly. Ako priklad vsak uvadzaju Brno, kde je pomerne vysoko optimalizovana siet s minimalnym poctom liniek na radiale. Porovnaj si to s Bratislavou -- ved v takej Karlovej Vsi premava v spicke az 5 liniek! (Dve alebo tri by pritom uplne stacili.)

Skus take nieco, ako funguje v Brne, navrhnut v Bratislave. Okamzite sa do teba obuju vsetky vlky (a "erudovana" regionalna novinarska obec s nimi...), ze oni nebudu prestupovat, oni sa chcu z Dubravky dostat bez prestupu pokial mozno az do Lieskovca... To, ze by po optimalizacii mali atraktivne intervaly a vdaka nim takmer stopercentnu nadvaznost spojov, to si uz nikto neuvedomuje...

Ja len dufam, ze ked nie skor (uz vcera bolo podla mna neskoro), tak aspon po otvoreni trate v Petrzalke sa cele sucasne linkove vedenie elektriciek zmetie zo stola a urobi sa nove. Ak sa na sucasny bordelsystem len prilepia petrzalske linky, tak nam uz nic nepomoze...
Reakcia na: BM #31371:
Prosim ta napisaj mne vysvetlenie danej situacie ak mozes. Dakujem.
prečo nemohli ostať 10 minútové intervaly odchodov električiek zo Segnerovej do mesta po 22 tej hodine ? Ďakujem inžinierovi, kvôli ktorému nechytám spoje do Petržalky, že ich tak múdro pomenil. Keby aspon tá jednička šla cez tunel, tak veselo chytám poslednú 83. Včera som nechytil 12 o 22.48 (zo Segnerovej) a ďaľšia o 23.03 sa teperí cez mesto (Šafko - Špitálsku) - absolútne žiadna šanca sa dostať do Petržalky jedine nočák. Cez deň do práce docestujem za 20 - 30 minút, ale domov 90 minút. Nemám byť nespokojný?!!!!
Reakcia na: Blackhawk #31411:
Ma spravdu, Dragan nezakazal opravy HV a neviem kto to kedy tvrdil, to ze udrzba aopravy normalne pokracuju je skor dobry vtip, ale dobre. Nikto z ludi, ktory s HV koncia nepredpoklada a dufam ze ani nechce aby ich niekto prehovaral, alebo nebodaj drzal na silu. Zberac na 38 sa natieral na vezi DO v pracovnej dobe pracovnikmi lahkej udrzby (boli dvaja) pod dohladom veduceho prevadzky a majstra!!!Jediny voz, ktory z HV nema platne papiere je T2 a pokial viem, ked s nou bolDragan vonku tak mu to vobec nevadilo. Rad by som sa dozvedel ako ti ludia co nemajupravomoc pracovatna drahovych vozidlach ohrozuju inych?
Reakcia na: Sarko #31417:
Používať slovo "brutálny" som sa naučil v Košiciach - je to vaše typické slovíčko. Preto by som za brutálne predsa len považoval Košice 😉

Re #31419 Sarko: Minimálne rovnako, ak nie v niektorých ohľadoch ešte horšie.
Reakcia na: Papyr #31415:
My mame zavidiet Prahe? Podla mna by skor mala Praha zavidiet Bratislave, ze tu mame taky ludomilny dopravny podnik, ktory umoznuje cestujucim vozit sa v noci jeho sluzobnymi spojmi! ?
Nic duchaplne nepoviem, len ze portal iMhd je super ?
J: No čo sa týka životnej úrovne alebo skôr pracovných možností, tak máš pravdu, ale si myslím, že v prípade MHD je na tom BA rovnako, ako KE.
Reakcia na: Papyr #31415:
Závidíme.

Re #31417 Sarko: A v Ke naskapanie.
Papyr: Čo na to povedať, v Praze je blaze a v Bratislave brutálne...
Reakcia na: Blackhawk #31413:
Pokusam sa. Dufam ze to vide
Musim vas trochu podrazdit... V Prahe od vcerajsej noci jazdi nova elektrickova nocna linka cislo 59 v trase Nadrazi Hostivar - Lazarska - Sidliste Repy. Interval je 30 minut, ako aj na ostatnych osmich linkach nocnych elektriciek. V prvej casti trasy tvori preklad s linkou 57, v druhej casti s linkou 58, takze Hostivar i Repy maju celonocne spojenie z centra v intervale 15 minut (doteraz 30 minut).

Zavidite? 🙂
fobust:Kabínka je taká akú si dodávateľ objedná.Bratislavská 21Tr je jediná s veľkou kabínou.A tie malé kabínky nie sú o nič lepšie než tá CityBusová.Keby si DPB objednal tak mu určite aj 24Tr spravia s veľkou kabínou.A okrem toho,aký význam má básniť o 21Tr,keď sa už nevyrába a nebude vyrábať?Taká je realita a treba ju akceptovať.No a k pomocnému pohonu:V Kapfenbergu nemali trolejbusy s pomocným pohonom.Tam mali duobusy.Daj si od niekoho vysvetliť rozdiel lebo ja som ho tu vysvetľoval už veľakrát a opakovať to už zase nebudem.Pomocný pohon majú napríklad VSETKY trolejbusy v Solingene od začiatku existencie prevádzky.A prosperujú veľmi dobre.
Reakcia na: BM #31371:
Dík,že sa snažíš uviesť veci na správnu mieru.Snáď sa Ti to podarí.
Reakcia na: NIEKTO z DPB #31325:
Tak ludia pracujúci s HV patria do kancelárií????A čo povieš na vodiča ktorý sa bez VZDELANIA A PRAXE tlačí na miesto technika II.DTPE.To sme dopadli zbohom rodina.Chceš vedieť jeho meno??????
Reakcia na: fobust #31329:
Drahý fobust.Nieje pravda,že Dragan zakázal údržbu a opravy HV.Údržba a opravy normálne pokračujú.Až nato,že niektorý urazení jedinci vyhlasujú,že končia s jazdením na HV.Asi predpokladajú,že ich bude niekto prehovárať alebo nasilu držat.Asi sa sklamú...Mohol by som Ti povedať ako niektorí "priatelia dopravy"natierali zberač na 38 na červeno.Mali to dohodnuté s Weiglom.Ale keby Weigl videl ako visia desiati"priatelia"na streche voza pod zapnutou trolejou,asi by sa smiechu nezdržal.A keby niekto z nich zahučal dole zo strechy údržba HV skončí asi nadobro.Tak isto Ti možem napísať o nepovolených zásahoch do zapojení vozidiel,nepovolených úpravách brzdových mechanizmov,čiernych jazdách vozidiel BEZ TECH.PREUKAZOV a REV.SPRÁV.Tieto nepovolené úpravy robia osoby ktoré nemajú oprávnenie na samostatnú činnosť na zariadeniach tr.vozídiel, ohrozujú cestujúcich vonku a pracovnikov dielní v areáli.ak máš záujem môžeme podiskutovať,kľudne aj s GR.Predložím dôkazy a kľudne budem menovať a nie sa schovávať za prezívku.KEĎ HAJZEL,TAK PORIADNY.ČO TY NA TO????

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement