Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: COLOR #31138:
to není #vomit#, to je #balkan#.

V sobotu vyrážím na 10 dní směr Romania, je jasné, proč bude 1. zastávka na cestě Bratislava #aclimatizare_smajlikul#
Reakcia na: Sarko #31150:
Ale pozerám, že Qwix to sem už hodil.
Reakcia na: Jonny #31144:
A to si kde preboha vzal, že by tá trať mala byť jednokoľajná? Väčšiu blbosť si neviem predtaviť. Však to by neriešilo absolútne nič, keby sa muselo 5 minút čakať a to by ešte električka neprešla ani jednu zastávku... -)
Ale však to je vlastne jedno, aj tak tu žiadna električka nikdy nebude.
A ľudia, zabudnite na tú električku do Petržalky, to si tu vážne niekto myslí, že sa odvezie niekedy do Petržalky električkou? Načo sa hádať o niečom, čo tu nikdy nebude?
Skúste si predstaviť, ako by vyzeralo metro v BA, keby ho DPB prevádzkovalo. Tri súpravy za sebou po pol minúte a potom 15 minút nič, celé vozy komplet posprejované, na staniciach desiatky bezdomovcov, drahé cestovné, nemožnosť kúpiť lístok, žiadne informácie, špina, samé šable po zemi, smrad, hluk, trate otrasné, samé vykolajenia, vlaky by sa kazili medzi stanicami...
Reakcia na: Jonny #31144:
Neviem presne, s akym usporiadanim sa pocita po rekonstrukcii mosta -- mozno to este ani nie je definitivne rozhodnute. Pravdepodobne vsak usporiadanie bude odlisne od toho sucasneho, kedze most sa ma rozsirovat (ak som spravne cital). Iste vsak je, ze trat na nom bude dvojkolajna. Menej iste je, ci na moste vobec bude nejaka vozovka a ci tam nebude len elektrickova trat a lavka pre pesich a pre cyklistov.
RE: galiyosha

Ako pises v bode 4., ja som to myslel trochu inak, niezeby sanitky chodili tak husto ale v pripade ze by na moste bola iba jedna kolaj ze by eliny na seba museli vzdy cakat, ak budu dve kolaje jedna bude na otvorenom zvrsku a druha vo vozovke???-myslim tym na konkretne na moste
Hadajte kolko som nameral rozchod pri Damborskeho? Na tri pokusy mi vyslo vzdy medzi 965 a 970 mm, na kolaji v druhom smere 990 a o 10 metrov dalej uz 1000. Podte mi to niekto potvrdit (fobust?) pls.
Dobre mu tak, hajzlovi... http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1657672 Som zvedavy aky trest nakoniec dostane.
Reakcia na: tr3mp #31139:
To sú perfektné fotky! ☺ Normálne som zatúžil okamžite ísť sa tými úsekmi poprevážať...
Reakcia na: tr3mp #31139:
Mnam. Asi budem musiet prekonat svoj ostych a predsalen sa ist nabuduci rok do Rumunska, Bulharska a okolia pozriet.
Aj pre ostatnych zvedavcov: http://www.imhd.sk/~color/foto/20040626191136.jpg

A nehovorte mi ze je to moj odhad z volneho oka ?

Inak je to proste #vomit#
Reakcia na: Andy #31136:
Ale kde, ja len svojim sokolim zrakom vidim, ako je ta kolaj na jednom mieste VYRAZNE posunuta 😉
Reakcia na: COLOR #31135:
Chceš povedať, že voľným okom vidíš, že rozchod nie je 1000 mm, ale 990 mm? Možno takých 950 by sa vidieť dalo, ale 990?
Reakcia na: galiyosha #31134:
Keby len BKVcka. Ja dnes idem aj s pasmom premerat rozchod, pretoze medzi krizovatkou medzi Hornymi Krcacami a Damborskeho je lava kolaj v smere do Dubravky posunuta podla mojho odhadu o 1cm blizsie k druhej, co som pomenoval "plavajuci rozchod" - tramvaj si ju jednoducho posunie, kedze prava kolaj je uchytena OK. Grc... Mam to pofotene, dofotim este dnes, hodim na web aj s popisom a aktualnym rozchodom 🙂
Reakcia na: qwix #31131:
Tiez som sa nad tym pozastavil. Na druhu stranu, trat v Dubravke nevyzera o moc horsie. 🙂

Ked som pri tom: ta letna rekonstrukcia sa tyka len trate na Krcacoch? Samotnej trati v Dubravke sa nedotkne? Ved tie BKVcka su tam miestami tak poprepadavane, ze hroza...
Reakcia na: Jonny #31127:


1. Elektrickove trate v Bratislave su az na par nepodstatnych vynimiek na vlastnom telese alebo vo vyhradenom pruhu. Narozdiel od autobusov tak nekysnu v zapchach, musia len na danej krizovatke pockat na zelenu. (To sa da ostranit mimourovnovymi prejazdmi ci doslednou preferenciou.) Vdaka tejto skutocnosti tak bratislavske elektricky nie su o moc pomalsie, nez by bolo "klasicke" metro. Jediny ich problem vidim (okrem neudrzby vozidiel a trati) v prilis hustej zastavkovej sieti, ktora bola evidentne projektovana ako doplnkova doprava k planovanemu metru.

2. Nepredpokladam, ze by sa elektricka z Petrzalky len otocila na Safarikovom namesti a vydala sa naspat. Bude plynulo pokracovat na elektrickovu siet v meste, ved je to normalna elektricka. Petrzalska trat s najvacsou pravdepodobnostou bude postavena na metrovom rozchode tak, ako su postavene trate v centre.

3. Prirodzene by to bolo lepsie, ale nejako zacat treba a nemozes ocakavat, ze sa najdu peniaze hned na vybudovanie kompletnej siete elektrickovych liniek v Petrzalke. Osobne vsak dufam, ze neskor sa dobuduje este aspon jedna vetva a nebude zvysok Petrzalky nuteny pouzivat trolejbusy alebo autobusy.

4. Mas pocit, ze sanitky jazdia tak pomaly a ich frekvencia je tak znacna, ze by mohli realne spomalovat prechadzajuce elektricky?

5. Nove elektricky pravdepodobne nebudu omnoho dlhsie, nez sucasne supravy 2x T3. Po vyluceni individualnej dopravy zo Stareho mosta predpokladam, ze zo Sturovej ulice bude vylucena taktiez a budu nou jazdit uz len elektricky. Rovnako je otazne, ako sa upravi krizovatka na Safarikovom namesti. Ako tu uz tusim tr3mp spominal, idealne by bolo, keby sa pre automobilovu dopravu v smere od nabrezia na Dostojevskeho rad vytvoril podjazd a ta tak vobec neblokovala prechadzajuce elektricky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.