Inak, posledný ER vlak do Viedne cez Marchegg jasne dokazuje, že BA Hbf - Wien Suedbf by IC bez zbytočného zastavovania stihlo za veľmi zaujímavý čas (ER to robí za 61 minút).
Inak, na ten Beer som čumel aj ja Vedel si, že celý posledný vagón je fajčiar? Som si tam natešene chytil miesto, a potom som v BA vystúpil kvalitne odymený. Vlak bol inak kvalitne vyťažený, a to nielen po Brno. Som bol fakt prekvapený. A to sme mohli mať EC Praha-BA 18.16, akurát DOP ponuku ČD odmietla ... ?
V tom prispevku podla toho co pises, si to pochopil spravne. Ako napisal aj S499.1023, naprava(vy) vlaku sposobia vstupom do KO skrat, cim odpada vyhodnocovacie rele. Potom nabieha dodatocne kodovanie co je vlastne prerusovanie napajania niektorou zo spominanych frekvencii. V Cesku sa zatial vyvoj domacich elektronickych stavadiel ubera smerom na baze KO, my sme sa vopchali do r..i Siemensu na baze pocitacov naprav. Taketo zab. zariadenie je napr. v zst. Ba Petrzalka. Kazdy zo systemov vyhodnocovania volnosti usekov ma svoje vyhody i nevyhody.Co sa tyka Wien IC-eciek, nemohli by chodit priamo smer Ba Nove Mesto s delenim v tejto stanici na vlak pokracujuci Wien a spatny na Hlavnu stanicu? Predpokladane predlzenie jazdnej doby do 15 minut.
na cilizskej su uz namalovane na zemi aj znacky kde budu umiestnene vyhybky a pod.; kto ma zaujem, moze vidiet napriklad tu: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2004/10/ (je tam pekne vidno aj to ako boli niektore stare stlpy krive )
ja som zas pocul, ze vraj nie, kedze je to tusim pre ciny spachane z NEDBANLIVOSTI (niektore dopravne nehody, neumyselne ublizenie na zdravi, atd.), co by si v tomto pripade asi tazko dokazoval. Ale netvrdim naisto.
He héééé, už Ťa vidím, ako s horou batožiny zdolávaš prechod cez koľaje a 1,5 metrovú rampu. ? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin