Kamarátka SORy volá vaňa, keďže okná sú vysoko a nie je vidieť von, keď človek sedí.
Takiso je ešte kindervajco, či kompresor.
Inak keď si tak spomeniem na to ako vyzarajú naše T3, tak by sme ich mohli volať aj galerky, či galérie. To vďaka tomu modernému "umeniu" mladých pouličných "umelcov".
Anakondy síce v BA nie sú, ale v KE sa tento výraz nepoužíva.
T3S - tetris; T3Mod - albatros, čajník, píšťala, modka; T3 po GO - gočka; T3R.EV - reve, vlek VV60LF - wolf, wolfka; T3 s bohumínskymi kolesami - tichá smrť... ?
Ešte by sa dali v dražbe prenajímať priestory na frekventovanej zastávke s tými na menej frekventovanej zastávke. Napríklad teraz na zastávke TESCO Hypermarket nie je žiaden stánok a pritom by sa tam zišiel. Tak by do dražby išiel spolu s napríklad Zochovou smer Petržalka a nájomca by musel prevádzkovať stánky na oboch zastávkach. Samozrejme nie je možné nútiť nájomcu aby si dal stánok niekam do Ketelca, ale ak by bol predpoklad ziskovosti stánku na danej zastávke, ale záujem by nebol, tak potom áno.
Si,Andy,Sarko:No napríklad anakonda je čisto pražský výraz.V Bratislave nemôže byť kmeňový keďže tam Anakondy nie sú.T2-ponorka,T3-klasika,céesko, T3SU-esúčko,esíčko,T6A5-ponorka,skleník,žehlička,S200Tr-Sanos,Samson,Simson,Samsung,Mercedes,kĺbový trolejbus všeobecne-klobása,harmonika...až sa mi bude chcieť,budem pokračovať.
Otvorte si ba.sme.sk a pozrite si fotku z Patrónky a prečítajte text.
Majú 100% pravdu. By som bol rád, kto dovolil tam postaviť tie búdy. Myslím si, že tak ako prišlo VZN o tom, že sa nesmie piť alkohol x metrov od dôležitých inštitúcií (ministrestvá, úrady, školy,...), že by sa tak malo stať aj na zastávkach MHD a to vo vzdialenosti 100 metrov od nej. ? Lebo stánky majú zisk, ale o čistotu v svojom okolí sa nestarajú. DPB, či mesto by postupne nechal dojsť súčasné zmluvy a uzatváral by len nové, v ktorých by bolo, že stánok môže predávať len potraviny, tabak a noviny. Žiaden alkohol a musí viesť predaj lístkov na MHD, stánok by mal vlajku DPB ako info, že má lístky (niečo ako Algida, či easy) Takisto by stánkar musel raz denne počas otváracích hodín pozametať priestor v okolí stánku, možno celú zastávku. DPB by garantoval monopol na danej zastávke. Na frekventovaných v jednom smere, na menej frekventovaných v oboch smeroch. Prednosť by mali stánky s širším druhom sortimentu (potraviny+tabak+noviny) Priestor na stánok by sa prenajímal prostredníctvom dražby. (Kvôli korupcii) Bol by presne určený vzhľad stánkov (maximálne tri - štyri typy) a ich farebné vyhotovenie v farbách mesta, či DPB.
Ak by to spoločnosti odmietli, DPB by sa do toho mohol pustiť sám a zaručiť si ziskovosť z tejto činnosti, ktorá určite zisková je.
Možno by sme mali Lampáreň na bartislava.sk a magistrát zavaliť sťažnosťami o tejto situácii na Patrónke, Hl. stanici,... a možno sa niečo zmení ako s premenovávaním zastávok. S DPB už pohádaní ste, tak prečo nie? ?
No ale musíš rátať aj takú výmenu oleja po 30.000 či koľko je na to treba odjazdiť a keď ideš BA - Praha a späť?! Minimum ale stále 1/30. Ak vozidlo stojí, môžeš ho odhlásiť a positku neplatíš. Ďalej parkovné, pokuta, potencionálne poškodenie vozidla, odcudzenie či vykradnutie.
No skutku máš pravdu, že cesta autom je pohodlnejšia. Batožiny zobereš koľko chceš, ešte aj hot-dogovač môžeš zobrať (preferujem dovolenky kde si varíme sami), či iné hlúposti, ale pri ceste vlakom si obmezovaný počtom rúk a silou, ktorú dokážu vyprodukovať, veľkosťou kupé - keby si bol moc silný. Keby som sa nebál, že tá moja hrča (Š 105L), ktorá ale ešte stále dá 140km/hod cestu do Prahy nevydrží, tak možno zvažujem túto variantu. Peugeotom 206 ísť nechcem. Avšak do Prahy idem aj kvôli hromadnej doprave, tak tam s ňou aj pôjdem, takže možnosťou ísť autom som sa nezaoberal.
Re #30812 Andy: Ak to skutočne napíšeš, tak nezabudni na Igorka. Jeho pomenovania sú úžasné a musia sa stať legendárnymi.
Martin:Ona si Zločinecká spoločnosť ten príplatok vyberie v cene TCV lístka.A,samozrejme,Tebou uvažovaný variant je absolútne nevýhodný,KMB ČD treba mať vopred a trasu rozdeliť na BA-Kúty Gr. a Kúty Gr.-Praha.Pre mňa je to lepšie v tom,že jazdím z ČR,takže jazdím na KMB a CityStar Kúty Gr.-BA.
suhlas, ale: ked idu dvaja niekam raz za uhorsky rok, nakup KB ani nicoho ineho sa im velmi neoplati (a co som pocul tak pouzitie KB uz riadne na .sk skomplikovali) a zlavy nemaju, tak ich cesta vlakom vyde drahsie...
urcite je to vo vlaku pohodlnejsie (mozem sa poprechadzat, obtazovat svoju babu alebo cokolvek ine), na druhej strane do auta sadnem pred domom a vyleziem z neho tam kam idem (zvycajne) a ide mi vtedy kedy ja chcem, nemusim sa trepat kus s batozinou na zastavku, potom polhodinu v trolejbuse, zas kus aj s batozinou na peron a v tom optimalnom pripade (ze vlak ide priamo tam kam chcem a nemusim nikde prestupovat a cakat na pripoj) tak este raz absolvujem podobnu torturu po vystupeni z vlaku.
A co sa cien tyka, tak ked uz IGK mas, tak tie poistky a ine blbiny musis platit aj tak a amortizaciu velmi asi neuvazujes, takze ta cena benzinu je zvycajne jedinou citelnou polozkou na ceste.
PS: este raz opakujem ze ja mam vlaky rad, ale kvoli cenam listkov si ich _NEMOZEM_ dovolit (aj SADisticky bus je lacnejsi)
si:No,vieš,ja mám auto úplne zadarmo a aj tak väčšinou chodím vlakom.V aute sa totiž nedá pracovať,na výlete sa k nemu vždy musíš vrátiť,v neposlednom rade je to rádovo nebezpečnejšie a náklady rozhodne nepredstavujú len cenu benzínu.
Je to off topic, ale predsa, nechcete ísť niekto so svojou babenkou na víkend do Ríma? V sobotu o pol druhej tam, v pondelok o štvrtej späť. Cena za 2 letenky vrátane letiskových poplatkov 3.642,- Sk ?
Ten CityStar je výhodný hlavne z toho dôvodu, že na Slovensko netreba platiť EC príplatok 45 Sk. Taktiež nie je potrebná skupina, bohate stačí 1 dospelý. Jasné, že KMB je lepšia, ale iba ak ju máš teraz v Bratislave ? Kúpa lístka Bratislava-Břeclav /kde okrem iného zaplatíš za 11km jazdy v ČR 49 Sk/ a následný nákup KMB s ujdením vlaku za tú úsporu nestoja...
vies co je ale najvacsi pruser ? - ze ked idete dvaja tak sa vam (minimalne na slovensku) uz viac oplati ist autom. Takze ekologia-neekologia, penazi nazvys nemam a tak v poslednych rokoch chodim na vylety mimo BA zasadne autom. A kedze si uz v lete planujem kupit aj vlastne, tak to bude este jednoduchsie...
[inac vlakom som cestovaval velmi rad a keby to nebolo tak skur.ene drahe tak tak by som sa este rad niekam takto vybrat...]
Re #30799 Papyr:
Hm, no ja si to ešte celé rozmyslím a ak už galio nabude mať km na banke, respektíve bude ju chcieť využiť on, tak si ju dám kúpiť. Neviem síce kým a kto mi ju dovezie, ale zrejme by sa to dalo poslať aj poštou, nie? A potom teda sa buď rozhodnem či ti ju predám alebo ju ešte využijem, bo ma napadlo, že by sme s babenkou mohli ísť na také štyri dni do Prahy na výlet.
A S499.1023 má pravdu, vlak je bezpečnejší, pohodlnejší, rýchlejší (nie oveľa), ekologickejší.
Galiyosha a kedy by si mi vedel povedať či mi ju budeš môcť požičať, aby som si mohol keby bolo treba zabezpečiť vlastnú KB?
A koľko stojí km Banka a koľko je na nej kilometrov?
Všetkým vďaka za info.
Jasné, to je klasika. Tuším spíšem nejaký zoznam slangových výrazov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
Majú 100% pravdu. By som bol rád, kto dovolil tam postaviť tie búdy. Myslím si, že tak ako prišlo VZN o tom, že sa nesmie piť alkohol x metrov od dôležitých inštitúcií (ministrestvá, úrady, školy,...), že by sa tak malo stať aj na zastávkach MHD a to vo vzdialenosti 100 metrov od nej. ? Lebo stánky majú zisk, ale o čistotu v svojom okolí sa nestarajú. DPB, či mesto by postupne nechal dojsť súčasné zmluvy a uzatváral by len nové, v ktorých by bolo, že stánok môže predávať len potraviny, tabak a noviny. Žiaden alkohol a musí viesť predaj lístkov na MHD, stánok by mal vlajku DPB ako info, že má lístky (niečo ako Algida, či easy) Takisto by stánkar musel raz denne počas otváracích hodín pozametať priestor v okolí stánku, možno celú zastávku. DPB by garantoval monopol na danej zastávke. Na frekventovaných v jednom smere, na menej frekventovaných v oboch smeroch. Prednosť by mali stánky s širším druhom sortimentu (potraviny+tabak+noviny) Priestor na stánok by sa prenajímal prostredníctvom dražby. (Kvôli korupcii) Bol by presne určený vzhľad stánkov (maximálne tri - štyri typy) a ich farebné vyhotovenie v farbách mesta, či DPB.
Ak by to spoločnosti odmietli, DPB by sa do toho mohol pustiť sám a zaručiť si ziskovosť z tejto činnosti, ktorá určite zisková je.
Možno by sme mali Lampáreň na bartislava.sk a magistrát zavaliť sťažnosťami o tejto situácii na Patrónke, Hl. stanici,... a možno sa niečo zmení ako s premenovávaním zastávok. S DPB už pohádaní ste, tak prečo nie? ?