Otvorte si ba.sme.sk a pozrite si fotku z Patrónky a prečítajte text.
Majú 100% pravdu. By som bol rád, kto dovolil tam postaviť tie búdy. Myslím si, že tak ako prišlo VZN o tom, že sa nesmie piť alkohol x metrov od dôležitých inštitúcií (ministrestvá, úrady, školy,...), že by sa tak malo stať aj na zastávkach MHD a to vo vzdialenosti 100 metrov od nej. ? Lebo stánky majú zisk, ale o čistotu v svojom okolí sa nestarajú. DPB, či mesto by postupne nechal dojsť súčasné zmluvy a uzatváral by len nové, v ktorých by bolo, že stánok môže predávať len potraviny, tabak a noviny. Žiaden alkohol a musí viesť predaj lístkov na MHD, stánok by mal vlajku DPB ako info, že má lístky (niečo ako Algida, či easy) Takisto by stánkar musel raz denne počas otváracích hodín pozametať priestor v okolí stánku, možno celú zastávku. DPB by garantoval monopol na danej zastávke. Na frekventovaných v jednom smere, na menej frekventovaných v oboch smeroch. Prednosť by mali stánky s širším druhom sortimentu (potraviny+tabak+noviny) Priestor na stánok by sa prenajímal prostredníctvom dražby. (Kvôli korupcii) Bol by presne určený vzhľad stánkov (maximálne tri - štyri typy) a ich farebné vyhotovenie v farbách mesta, či DPB.
Ak by to spoločnosti odmietli, DPB by sa do toho mohol pustiť sám a zaručiť si ziskovosť z tejto činnosti, ktorá určite zisková je.
Možno by sme mali Lampáreň na bartislava.sk a magistrát zavaliť sťažnosťami o tejto situácii na Patrónke, Hl. stanici,... a možno sa niečo zmení ako s premenovávaním zastávok. S DPB už pohádaní ste, tak prečo nie? ?
Majú 100% pravdu. By som bol rád, kto dovolil tam postaviť tie búdy. Myslím si, že tak ako prišlo VZN o tom, že sa nesmie piť alkohol x metrov od dôležitých inštitúcií (ministrestvá, úrady, školy,...), že by sa tak malo stať aj na zastávkach MHD a to vo vzdialenosti 100 metrov od nej. ? Lebo stánky majú zisk, ale o čistotu v svojom okolí sa nestarajú. DPB, či mesto by postupne nechal dojsť súčasné zmluvy a uzatváral by len nové, v ktorých by bolo, že stánok môže predávať len potraviny, tabak a noviny. Žiaden alkohol a musí viesť predaj lístkov na MHD, stánok by mal vlajku DPB ako info, že má lístky (niečo ako Algida, či easy) Takisto by stánkar musel raz denne počas otváracích hodín pozametať priestor v okolí stánku, možno celú zastávku. DPB by garantoval monopol na danej zastávke. Na frekventovaných v jednom smere, na menej frekventovaných v oboch smeroch. Prednosť by mali stánky s širším druhom sortimentu (potraviny+tabak+noviny) Priestor na stánok by sa prenajímal prostredníctvom dražby. (Kvôli korupcii) Bol by presne určený vzhľad stánkov (maximálne tri - štyri typy) a ich farebné vyhotovenie v farbách mesta, či DPB.
Ak by to spoločnosti odmietli, DPB by sa do toho mohol pustiť sám a zaručiť si ziskovosť z tejto činnosti, ktorá určite zisková je.
Možno by sme mali Lampáreň na bartislava.sk a magistrát zavaliť sťažnosťami o tejto situácii na Patrónke, Hl. stanici,... a možno sa niečo zmení ako s premenovávaním zastávok. S DPB už pohádaní ste, tak prečo nie? ?
J
No skutku máš pravdu, že cesta autom je pohodlnejšia. Batožiny zobereš koľko chceš, ešte aj hot-dogovač môžeš zobrať (preferujem dovolenky kde si varíme sami), či iné hlúposti, ale pri ceste vlakom si obmezovaný počtom rúk a silou, ktorú dokážu vyprodukovať, veľkosťou kupé - keby si bol moc silný. Keby som sa nebál, že tá moja hrča (Š 105L), ktorá ale ešte stále dá 140km/hod cestu do Prahy nevydrží, tak možno zvažujem túto variantu. Peugeotom 206 ísť nechcem. Avšak do Prahy idem aj kvôli hromadnej doprave, tak tam s ňou aj pôjdem, takže možnosťou ísť autom som sa nezaoberal.
Re #30812 Andy: Ak to skutočne napíšeš, tak nezabudni na Igorka. Jeho pomenovania sú úžasné a musia sa stať legendárnymi.