Otvorte si ba.sme.sk a pozrite si fotku z Patrónky a prečítajte text.
Majú 100% pravdu. By som bol rád, kto dovolil tam postaviť tie búdy. Myslím si, že tak ako prišlo VZN o tom, že sa nesmie piť alkohol x metrov od dôležitých inštitúcií (ministrestvá, úrady, školy,...), že by sa tak malo stať aj na zastávkach MHD a to vo vzdialenosti 100 metrov od nej. ? Lebo stánky majú zisk, ale o čistotu v svojom okolí sa nestarajú. DPB, či mesto by postupne nechal dojsť súčasné zmluvy a uzatváral by len nové, v ktorých by bolo, že stánok môže predávať len potraviny, tabak a noviny. Žiaden alkohol a musí viesť predaj lístkov na MHD, stánok by mal vlajku DPB ako info, že má lístky (niečo ako Algida, či easy) Takisto by stánkar musel raz denne počas otváracích hodín pozametať priestor v okolí stánku, možno celú zastávku. DPB by garantoval monopol na danej zastávke. Na frekventovaných v jednom smere, na menej frekventovaných v oboch smeroch. Prednosť by mali stánky s širším druhom sortimentu (potraviny+tabak+noviny) Priestor na stánok by sa prenajímal prostredníctvom dražby. (Kvôli korupcii) Bol by presne určený vzhľad stánkov (maximálne tri - štyri typy) a ich farebné vyhotovenie v farbách mesta, či DPB.
Ak by to spoločnosti odmietli, DPB by sa do toho mohol pustiť sám a zaručiť si ziskovosť z tejto činnosti, ktorá určite zisková je.
Možno by sme mali Lampáreň na bartislava.sk a magistrát zavaliť sťažnosťami o tejto situácii na Patrónke, Hl. stanici,... a možno sa niečo zmení ako s premenovávaním zastávok. S DPB už pohádaní ste, tak prečo nie? ?
Majú 100% pravdu. By som bol rád, kto dovolil tam postaviť tie búdy. Myslím si, že tak ako prišlo VZN o tom, že sa nesmie piť alkohol x metrov od dôležitých inštitúcií (ministrestvá, úrady, školy,...), že by sa tak malo stať aj na zastávkach MHD a to vo vzdialenosti 100 metrov od nej. ? Lebo stánky majú zisk, ale o čistotu v svojom okolí sa nestarajú. DPB, či mesto by postupne nechal dojsť súčasné zmluvy a uzatváral by len nové, v ktorých by bolo, že stánok môže predávať len potraviny, tabak a noviny. Žiaden alkohol a musí viesť predaj lístkov na MHD, stánok by mal vlajku DPB ako info, že má lístky (niečo ako Algida, či easy) Takisto by stánkar musel raz denne počas otváracích hodín pozametať priestor v okolí stánku, možno celú zastávku. DPB by garantoval monopol na danej zastávke. Na frekventovaných v jednom smere, na menej frekventovaných v oboch smeroch. Prednosť by mali stánky s širším druhom sortimentu (potraviny+tabak+noviny) Priestor na stánok by sa prenajímal prostredníctvom dražby. (Kvôli korupcii) Bol by presne určený vzhľad stánkov (maximálne tri - štyri typy) a ich farebné vyhotovenie v farbách mesta, či DPB.
Ak by to spoločnosti odmietli, DPB by sa do toho mohol pustiť sám a zaručiť si ziskovosť z tejto činnosti, ktorá určite zisková je.
Možno by sme mali Lampáreň na bartislava.sk a magistrát zavaliť sťažnosťami o tejto situácii na Patrónke, Hl. stanici,... a možno sa niečo zmení ako s premenovávaním zastávok. S DPB už pohádaní ste, tak prečo nie? ?
si
urcite je to vo vlaku pohodlnejsie (mozem sa poprechadzat, obtazovat svoju babu alebo cokolvek ine), na druhej strane do auta sadnem pred domom a vyleziem z neho tam kam idem (zvycajne) a ide mi vtedy kedy ja chcem, nemusim sa trepat kus s batozinou na zastavku, potom polhodinu v trolejbuse, zas kus aj s batozinou na peron a v tom optimalnom pripade (ze vlak ide priamo tam kam chcem a nemusim nikde prestupovat a cakat na pripoj) tak este raz absolvujem podobnu torturu po vystupeni z vlaku.
A co sa cien tyka, tak ked uz IGK mas, tak tie poistky a ine blbiny musis platit aj tak a amortizaciu velmi asi neuvazujes, takze ta cena benzinu je zvycajne jedinou citelnou polozkou na ceste.
PS: este raz opakujem ze ja mam vlaky rad, ale kvoli cenam listkov si ich _NEMOZEM_ dovolit (aj SADisticky bus je lacnejsi)