Ono je to, čím ďalej na Východ, tým horšie. Keď som bol na medzinárodnej jazde zručnosti v Liberci s košickým družstvom, naši sa nenechali "zahanbiť". Chcelo sa mi vtedy prepadnúť pod najčiernejšiu zem...
Dovolim si upozornit, ze spisovne po polsky by bolo "Astronomiczna" namiesto "Astronomicka", co je vylozene ceskoslovenske slovo. Takze si mozno RG Mielec skutocne vzal priklad z BA, akurat nenapisali spravne napr. Zlate piesky
To s tým všimným si trafil zrejme klinec po hlavičke, len tú hlavičku to akosik nebolí. Možno by PZ SR mal nasadiť do DPB nejakého agenta provokatéra. Len neviem, koľko riaditeľských miest by sa uvoľnilo a presunuli sa riaditeľovať do 1. nápravno-výchovnej ?
Veď práve plynofikácia nie je zlá. Ona je zlá len od Starka. Boh vie ako by vyzerala od SAO Levoča, čo bolo to podozrenie na korupciu. Tí to vlastne podľa správnosti mali vyhrať. Bohužial.
Inak časť tých vozov robí DPB asi na viac nie sú kapacity. Keď musíš udržiavať 15 ročné šroty veľa času ti na plynofikáciu nezostane.
Nič by na tých plynofikáciách nebolo zlé, keby sa vyradzovali a nahradzovali postupne aj Ikarusy 28X a potom TAMy a potom by mali prísť na rad Vrakosy.
Ale preboha _PRECO_ v tej plynofikacii pokracuju? Este tie autobusy, co chodia do Zlineru, tie su ako-tak OK, ale tie Starko sroty, ved to ked vidim, je mi do placu! To je tak nehorazne mrhanie prostriedkami, az to nie je pravda! Ved to reko v DPB by dopadlo lepsie a urcite by sa na nom usetrilo...
Nechapem. Skutocne nechapem. Nech mi niekto vysvetli, preco tolko cinnosti, ktore by si DPB mohol robit sam, out-sourcuju. Nevidim totizto iny dovod nez ten, ze z internej cinnosti nekuka ziadne vsimne...
galiyosha: Nie pochybujem, že dajú 700mil na plynofikáciu. Oni len chcú splynofikovať všetky Karosy a som si istý, že potom sa pustia aj do TAMov a Ik4X5 Dúfam, že nie.
Karos je dohromady v premávke nejakých 240 kusov (nie všetky sú v prevádzke s cestujúcimi) ak sa nemýlim. Z toho je 80 splynofikovaných a tento rok by ich malo byť 110. Takže od roku 2005 bude treba splyňovať ešte 130 kusov čo určite nebude stáť 700mil.
Totižto mesto rátalo s úplne iným nastavením FD a tak plynofikácie chceli riešiť z vlastných zdrojov a nákup nových vozov z obligácií. Bohužial budú radi ak vyplatia výkony vo verejnom záujme a plynofikácie budú riešiť z obligácií. Takisto reko elín a trolejbusov. Ale uvidíme nechajme sa prekvapiť, hlavne ako sa zachová BSK, či neprevedie istú časť financií na mesto. Hlavne na údržbu ciest a tiež na výkony vo verejnom záujme keďže MHDčkou jazdia aj ľudia z okolia. Etš vlastne nie je isté ako FD dopadne, vieme že BA vldáne KDH a SDKU a tí sa hádam dohodnú aj na ministerstve financií.
Treba rozlišovať "čisté" vozidlá po stránke čistotnosti od estetickej stránky. Color sa dotkol práve tej estetickej stránky a takisto si myslím, že akékoľvek vzorné správanie vodičov by sa nemalo tolerovať znehodnocovaním im zvereného majetku. Byť zodpovedným v tomto smere, dovolil by som maximálne úpravy, ktoré by mohli zlepšiť pracovné podmienky. Nálepky vypovedajú len o tom, že osádka sa chce od ostatných len odlíšiť alebo zviditeľniť a to nie je práve najšťastnejší spôsob.
jaky e-mail???....Uz to budem riesit osobne. Uz mam dost tych tvojich ****vin... Sa nehnevaj, ale to uz nasere aj mrtveho. a myslim, ze ja som bol dost tolerantny voci tebe..Vela veci som prekusol, ale ked ti to nestaci napisat tak dobre jak si chcel. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR