Moji dielenskí sú vždy slušivo oblečení - adekvátne k vykonávanej práci. Jediné, čo im chýba, je ten "znak príslušnosti k davu" na chrbte. ?
Škoda, že si nikdy nemal možnosť vidieť dielenských pri práci...ono to obsahuje nielen prísť k poruche s pojazdnou dielňou, ale tiež robiť v "kanáli" pod autobusom, z ktorého často odpadávajú kusy bahna zmiešaného s olejom, či iné pôvabnosti podľa druhu ročného obdobia...Je to len drobnosť z práce dielenských - navyše, podmienky v každej z dielní sú iné a inak špecifické. A na margo - ono niekedy nepreprezentuje prácu len slušivosť oblečenia, ale ruky, ktoré ju robia...a množstvo z "mojich" dielenských dokážu i pri neľahkých podmienkach často zázraky...
Nikto predsa neobhajuje obmedzovanie špičkového intervalu. Podmienky pre odber el. energie skôr napomáhajú k zvýšeniu kultúry tým, že DP posilňujú elektrickú trakciu v sedle možno aj nad rámec nutnosti. To, že si to DPB vysvetlil tak, že musí okresať špičku, to už je interpretácia DPB.
A ešte jedna vec. Raz tu m@rtin písal, že DP Prahy skúšal za pomoci študentov obsaditeľnosť vozidla. Ľudia boli vo voze nie nejako namačkaný, proste poho cestovanie a ich údaje obsaditeľnosti sedeli cca s údajmi výrobcu, niekedy sa tam zmestilo dokonca viac. Možno by m@rtin mohol napísať ako to presne bolo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marko