Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Z #29920:
Tak ale to je problem DP ze nedokaze zabezpecit, aby boli uniformy ciste!!! ? Ze na kanali pracuju v spine a oleji je mi nanajvys jasne...
Tak už konečne povedz a nenaťahuj ma.
Reakcia na: Marko #29923:
Ak konkrétna bude, spoznáš ju podľa evidenčného čísla. ? ? ?
A konkrétne vozovňu neprezradíš ?
Reakcia na: Marko #29921:
Myslíš kde som "doma" ? "Doma" som pri Divízii Autobusy. ?
Z : a z ktorej si vozovne?
Reakcia na: J #29916:
Moji dielenskí sú vždy slušivo oblečení - adekvátne k vykonávanej práci. Jediné, čo im chýba, je ten "znak príslušnosti k davu" na chrbte. ?

Škoda, že si nikdy nemal možnosť vidieť dielenských pri práci...ono to obsahuje nielen prísť k poruche s pojazdnou dielňou, ale tiež robiť v "kanáli" pod autobusom, z ktorého často odpadávajú kusy bahna zmiešaného s olejom, či iné pôvabnosti podľa druhu ročného obdobia...Je to len drobnosť z práce dielenských - navyše, podmienky v každej z dielní sú iné a inak špecifické. A na margo - ono niekedy nepreprezentuje prácu len slušivosť oblečenia, ale ruky, ktoré ju robia...a množstvo z "mojich" dielenských dokážu i pri neľahkých podmienkach často zázraky...
Pokutu treba uhradit ved s coho budu zit policajti... xi
Asi šekom alebo prevodom na účet dpb
co ak ma zaplatit pokutu clovek ktory bol v BA len na skok ?
existuje nejake cislo uctu alebo sada zaplatit len osobne ?
Vladimír : ona bola pôvodne smerom k snp presne oproti bývalej predajne orange.
Reakcia na: Marko #29908:
Zastávka medzi Jesenského a Kamenným nám. A ktorým smerom? Smerom k nábrežiu?
Reakcia na: Martin Fundárek #29900:
Nikto predsa neobhajuje obmedzovanie špičkového intervalu. Podmienky pre odber el. energie skôr napomáhajú k zvýšeniu kultúry tým, že DP posilňujú elektrickú trakciu v sedle možno aj nad rámec nutnosti. To, že si to DPB vysvetlil tak, že musí okresať špičku, to už je interpretácia DPB.

Re #29905 Sarko: Presne tak!
Reakcia na: Martin Fundárek #29903:
A ešte jedna vec. Raz tu m@rtin písal, že DP Prahy skúšal za pomoci študentov obsaditeľnosť vozidla. Ľudia boli vo voze nie nejako namačkaný, proste poho cestovanie a ich údaje obsaditeľnosti sedeli cca s údajmi výrobcu, niekedy sa tam zmestilo dokonca viac. Možno by m@rtin mohol napísať ako to presne bolo.
Reakcia na: Martin Fundárek #29903:
Neviem ako poznas normy. Ale podla normalizovanich STN a dokonca aj ISO vypoctov sa uvadza 8 osob/m2 .
Reakcia na: Marko #29908:
Ja si ešte celkom dobre pamätám aj obe zastávky na Nám. SNP (čo vyzerali, ako keby boli z naskladaných panelov), teda nie tú čo je tam teraz 😉
Veď pôvodne bola zastávka medzi jesenského a kamenným námestím a asi pred 6 rokmi sa presunula. Ale to si určite pamätáš.
Reakcia na: J #29906:
Pri zastávke na Vazovovej je nutný prechod na opačnú stranu ulice (pár metrov, úrovňovo).
Zastávka Kamenné nám. sa dá situovať aj medzi Jesenského ulicu a Kamenné nám, teda tam, kde sú v súčasnosti tri koľaje. Tam by premávali všetky tri linky (1, 2 a 3), prestup by bol tiež len pár metrov. Mohli by byť aj viac ak dve nástupištia To by si však už žiadalo čiastočné obmedzenie automobilovej dopravy. S vylúčením dopravy na Nám. SNP sa ráta, ja by som to ešte doplnil o vylúčenie prejazdu Špitálska - Štúrova (možnosť posunutia trate bližšie k Manderláku a tým získanie priestoru na zastávku na opačnej strane).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.