Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #29656:
Škoda trať rušiť, staré droty aj tak nepoužiješ, bo sú vyťahané a rozkúskované, DP by možno peniaze mal, lenže DP nemá svoje peniaze, DP má mestské peniaze a mesto rozhoduje o tom, či sa použijú na NP trombelus, SOR alebo zatrolejovanie. V tomto prípade majú o zatrolejovaní všetci jasno (dokonce aj DP) už veľa rokov, len mesto je zahryznuté...
Reakcia na: J #29816:

Tr3mp to má ideálne zrátané aj po stránke počtu zastávok. L1 ich má 14, L2 - 25, L3 - 26, L4 - 23 a L5 - 10. Pri L1 a 5 by sa dalo napohľad pozerať ako o zachádzku jednej linky na Hlavnú stanicu a spolu majú tieto dve linky 24 zastávok. Pri prehodení smerov L3 cez Obchodnú a L4 cez Špitálsku, máš na L4 potom 28 zastávok, a to sa potom budú horšie zosúlaďovať napr. prestávky vodičov. Doba obehu navrhovanej L3 cez Špitálsku by bola 36'+37' (73'), doba obehu navrhovanej L4 cez Obchodnú by bola 39'+39' (78'). Pri rozdelení liniek od zastávky Park kultúry po stretnutie na zastávke Legionárska a opačne trvá L3 13,5' a L4 12', takže nielen že by bol preklad intervalov na dúbravskej radiále, ale aj stretanie spojov týchto liniek na Legionárskej a Trnavskom mýte s priamymi prestupmi. Mrknem aj na nadväznosť voči ostatným linkám (tr3mp to má už možno dávno spočítané), ale už teraz musím aj ja konštatovať - je to naozaj dogma. 🙂
tr3mp: Myslíš, že by bola napr 3A a 3B pričom jedna by chodila na letisko a druhá na Dolné Hony?
Presne tak. Zrušila by sa zastávka Atronomická - ostala Chlumeckého a potom Hornbach 😃 A tam by bola zastávka regionbahnu. Ty to privádzaš k dokonalosti ?

Ale stále si neodpovedal na zásadnú vec. Či dovolíš aby tvoj návrh išiel ďalej a väčšia časť ľudí sa spolupodielala na jeho prezentácii,...
Reakcia na: J #29831:
Pokojne nemusí v Ružinove končiť nič a vetvy môžu byť na letisko a na Dolné Hony. A keď už stanica pri Hornbachu, tak nad alebo pod železničnou traťou, aby bol prestup na integrovanú dopravu ...
Reakcia na: Vladimír #29801:
Teší ma, že tu všetci dokážete oceniť moje kvality 😉
Ja ešte doplním filozofiu, z ktorej vychádza môj návrh.
- máme šesť radiál (aj s Hlavnou stanicou),
- na každú radiálu dve linky, to je šesť liniek (jednu z určitých dôvodov vypúšťam),
- linky z jednej radiály vedú do dvoch protiľahlých radiál (presnejšie do dvoch z troch protiľahlých radiál).
Z toho pri troche uvažovania ako najlpší vychádza vytvorený systém. Vypustená je len linka Rača - Ružinov, keďže toto spojenie je možné realizovať buď prestupom v centre, kade by musela viesť aj táto linka + posilnenie kapacít liniek 2 a 3 je zbytočné a navyše je spojenie rýchlejšie busovými linkami po Bajkalskej, Tomášikovej, Galvaniho - Bojnickej.

Farebné označenie + číslovanie: dve najsilnejšie radiály Petržalka a Dúbravka, preto aj čislovanie od 1 - 4, linka 5 ako doplnok. Farebne 1 a 2 vychádzajú z červenej (ale sú dostatočne odlišné) a 3 a 4 z modrej, čo sú farby metra B a A. Takže aj historický podtón má tento návrh 😉
Reakcia na: BM #29830:
No neviem teraz keď už jazdia 7783-86. Mesto BA deklaruje nákup nových vozov a kúpou starín by zdvihlo vlnu nevôle. Aj podvozky kde zohnať.
tr3mp: No Hornbach a vzrast kúpischopnosti obyvateľstva môže voľačo zmeniť a letisko plánuje tento rok 900tis. pasažierov tak neviem, lebo aj ten nápad do Vrakune a D. H. nie je zlý.
Ale v každom prípade treba to čo si vytvoril spropagovať aj s návštevou u primátora a námestníka a aplikovať to na súčasné vedenie.
Teraz nejde o to kam všade elina pôjde, ale koľko liniek a ako často.
Reakcia na: Vladimír #29827:
Ano presne ako pises.


Co tak odkupit do DPB a zrekonstruovat ?? Ved na Juraku stale chybaju vozidla.
http://www.vecernik.sk/index.php?command=viewarticle&id=24802
Reakcia na: tr3mp #29828:
Ani na také predĺženie L3 na Uzbeckú nie je zlé pomyslenie 🙂
Na Dňoch Bratislavy som sa mal možnosť asi trištvrtehodinu baviť s Koladom a pri tej príležetosti som nazrel do peknej veľkej mapy Bratislavy, kde boli nakreslené súčasné električkové trate, nová trať do Petržalky aj so zastávkami a ďalšie navrhované (celkom rozumné) trate:
- Zlaté Piesky - Vajnory (obratisko pri Pračanskej ulici)
- Ružinov - Nová Vrakuňa (paralelne s Hradskou, ALE JUŽNE) - Hradská - otočka Uzbecká
- Dúbravka - vozovňa Dúbravčice - VW - DNV (teda opačne ako bolo doteraz zvykom, trochu dlhé)
To je podľa mňa viac ako dosť nielen na 15 rokov ...
S opodstatnenosťou trate na letisko som si nie úplne istý, pretože 61 aj pre letisko aj pre Avion zatiaľ stači, v budúcnosti možno nie, ale či to bude na električku?
Reakcia na: BM #29824:
Ja viem, že sú dva. Myslel som ale, že v danom momente ovláda tabule vždy len jeden z nich. A teda musí ovládať 8 kusov. Ale podľa toho, čo píšeš, zrejme ich majú medzi sebou nejako podelené.
Reakcia na: Sarko #29822:
Veď hej, luxus to je. Len neviem či v plnom KTčku, keď stojíš na NP vidíš nejaký transparent cez všetkých tých ľudí na VP. ? Ale je to detail. Treba dať nápisy: Hluchý do prvých a posledných dverí ?
Reakcia na: J #29791:
O K3RN mozme iba snivat. Asi nebude :))
Reakcia na: Vladimír #29788:
Ano ale su tam aj dve palubne pocitace, jeden je v A a druhy je v B kabine. Prepinaju sa medzi sebou na funkcie MASTER a SLAVE
Reakcia na: Vladimír #29821:
No veď som napísal, že 83 a 34 budú stačiť. Ono ak by sa to raz podarilo tak, že sa z Dúbravky aj s prestupom dostaneš na Obchodnú skôr ako 83, tak električka má vyhraté. Aspoň v to dúfam.

Avšak stými dopytovými svetielkami by som si nebol taký istý. DPB je DPB ? ? ? ? ?
Reakcia na: J #29818:
Aj tak to nemá zmysel. Viditeľnosť na displej v krajných článkoch je dostatočná. Naviac od prostredných dverí sa väčšinou posunieš smerom ku kĺbu a keďže je KT8 obojsmerné pri oboch kĺboch vidíš na displej spredu. Ak dáš displej v strednom článku vpravo, pri jazde z "B" kabíny bude vľavo a teda na inom mieste, čo nie je dobré. A mať 4 vnútorné displeje... Už aj 3 sú luxus.
Reakcia na: J #29819:
Sorry, ale keď magistrát vie zariadiť, že sa investujú milióny do električky do Petržalky, tak hádam si bude vedieť vydupať, aby sa po stlačení dopytu v každej bričke rozsvietilo svetielko, nie?

Pozri, kto bude chcieť ísť z Dúbravky na Obchodnú výslovne ekologicky, použije L3 po Karlovu Ves. Odtiaľ bude mať L4 na Obchodnú - v špičke bude čakať 2 min., v sedle 2-3 min., cez víkend 3 min. a v okrajovom režime 3-4 min. Je to nejaká tragédia?
Reakcia na: Marko #29815:
Nebolo by zlé spraviť o tom stránku napr. na iMHD.sk a potom to až predstaviť verejnosti. ?
He he, ale keď som sa na to naposledy pýtal jedneho vodiča, tak nie všetkým elinám ukáže či niekto dopyt stlačil alebo nie. To vieš naši majstri 😃

Máš pravdu L83 a L34 Obchodnú a Kapucínsku dostatočne obslúžia.
Len či by zatraktívnením intervalu a doby jazdy nevznikol nárok na linku na Obchodnú. Ja som hlavne s tým uvažoval.
Avšak čisto s filozofického hladiska dogiem sa treba vyvarovať. Jedna škulinka a celé sa to zosype.
Reakcia na: Sarko #29813:
Čo ja viem? Nad dvere na pravú stranu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.