All: ale ono vybudovanie tej druhej stopy z Vojenskej nemocnice okolo Patronky v uvedenom smere stoji zhruba tolko, ako jeden nizkopodlazny autobus. Nanajvys tolko, ako jeden nizkopodlazny trolejbus, ked uz mam pocitat v pomernych cenach. (Dokonca, kedze niektori uvazujete aj o naslednej likvidacii jednosmerneho useku od VN smerom na Kramare, tak tu je dobra sprava - mozete k tomu dokonca pouzit stare droty, ked mate financne tazkosti.) To by znamenalo, ze sa da zrusit autobusova 49 bez nahrady. No, mne to pripada, ako by som si kupil autobus, ktory nikdy nebude pytat jest
prestup na hrane je taky prestup, kde na prestup nemusis ist do ziadnych schodov a vzdialenost, ktoru musis prejst pesi, sa blizi minimu. Najtypickejsi priklad je prestup medzi vlakmi stojacimi pri tom istom nastupisti na roznych kolajach (napr. aj prestup v metre na opacny smer tej istej linky); resp. prestup na autobusovej zastavke stylom vystupim z jedneho, nikam nejdem, necham ho odist, pockam na iny, nastupim.
Ja osobne som este eskalatory s "naslapnym" senzorom nevidel, zato som videl mnoho eskalatorov s fotobunkou na oboch koncoch. (Neviem presne, ci pocita pocet prechodov cez nastupnu fotobunku a pri rovnakom pocet prechodov cez vystupnu eskalator za nejaky "rezervny" cas vypina alebo je to riadene cisto casom.)
O Kremosku a zachadzani sme sa tu uz bavili... Proste L37 tak ako je. A L38 zrusit. A keby predsa pindali, tak kazda stvrta by spravila tych 100 metrov zachadzku (alebo nie keby sa vodicovi nexelo heh ?).
Co sa Patronky tyka, stacilo by, keby tie balsaja technika eskalatory boli zrekonstruovane na nejaky normalny system ktory by ich spustil len po naslape, tak ako je to bezne skoro VSADE na zapad od BA.
Nie, nemaju. Ale z mesta spojenie s Kramarmi mas (Bajkalska 204, ASMN 206 + pripadny prestup), kdezto z Patronky dnes okrem 49 neexistuje. Opat opakujem: neobhajujem sucasny stav. Ale pokial nebude zatrolejovany aj smer Vojenska nemocnica - Patronka - Kramare, nemam pocit, ze existuje lepsie riesenie. Pokial ale niekto napise, ze solo trolejbus, ktory by robil dany polokruh NOU - Kramare - Patronka - Vojenska nemocnica - Kramare - NOU bude viac postradatelni ako jedno solo z Krasnan, som kludne za zrusenie 49 a vytvorenie tejto polokruznej linky, nech si ludia lozia tym smradlavym podchodom. (Osobne zastavku Patronka povazujem za tu uplne najodpornejsiu v celom meste a k smrti nerad na nej prestupujem, vystupujem ci nastupujem.)
Prestup na hrane je keď vystúpiš z jedného spoja, a na tej istej zastávke, na tom istom mieste (pri tom isto označníku, na tej istej hrane) nastúpiš na iný spoj.
ja som tak totalne duty ze vase dohadovanie nechapem, lebo neviem co je prestup na hrane... a inak okrem logickosti navrhu dorobenia tej trate som tu nevidel nejake vyhody pre pocestneho. mozno je to tym ze neviem co je na hrane...
a co mate proti podchodu? podla mna by si J&T mohol podchod zobrat na starost ked uz chcu robit ten riverpark.
a mysllíš, že ľudia z regiónov na východ od BA, ktorí dôjdu do Bratislavy autobusom SAD (spravidla na AS Bajkalskú, príp. na AS MN), majú možnosť prestúpiť na spoj, ktorý ich dovezie na Kramáre, na hrane?
Ide o to, ze keby si za sucasnej situacie zrusil 49, tak Patronka nema s Kramarmi spojenie vobec, kedze Vojenska nemocnica nie je pre 212 priebezna konecna. A dosial mi nikto neodpovedal, ci by solo trolejbus potrebny pre zriadenie polokruznej linky, ako ju popisuje Papyr, nechybal vo vypraveni viac, nez ten jeden solo bus, co je teraz na 49 (to je otazka -- ja skutocne neviem, ci je menej solo trolejbusov alebo busov). Nehovoriac o tom, ze ta trolejbusova linka by nebola pre vlky plnohodnotnou nahradou 49, ale to je detail.
Myslis 22 na Vojenskej nemocnici? A koho to napadne? A este stale to nepokryva ludi z regionov.
Jednoducho dnes cestujuci vystupivsi na Patronke chcejuci ist na Kramare nema inu moznost, nez pouzit 49... A pokial viem, tak skutocne ta linka existuje najma preto, ze si ju samospravy Dubravky a Lamaca vyhadali. Mozno trepem sprostosti, ale to je moj nazor.
Inak suhlasim so Spectrem. Natahat troleje, presmerovat 212 a 49 zrusit a nicim nehradit. 38 zrusit prirodzene tiez so zachadzanim casti 37, ale to sa tu uz rozoberalo mnohokrat. Obsluhu ulic Pri zeleznej studienke a Pri suchom mlyne IMHO vobec netreba riesit -- Zahoracka je aj tak na znamenie, a okrem toho je to v pesej dostupnosti od zastavok Vojenska nemocnica a Pri suchom mlyne, s ktorymi by sa nic nerobilo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr