Reakcia na: ... (VAP) #29630:
Toto svojim sposobom ma opodstatnenie, lebo danu linku vyuzivaju okrem pracovnikov aj pacienti danych zariadeni prichadzajuci z regionov (tj nielen Dubravka, Lamac a DNV), a uz vidis taku 70-rocnu babku, ako Ti ide cez ten vonavy podchod na Patronke...Tym nechcem obhajovat dany stav -- ten kusok trate od Vojenskej nemocnice cez Patronku na Kramare mal uz davno stat. Skoda, ze sa to nepodarilo pretlacit v suvislosti s TESCOm.
A keby ta trat stala -- je vobec trolejbusova linka v podobe dnesnej 49 potrebna? Jeden solo trolejbus by vo vypraveni nechybal viac nez jeden SOR alebo jedna kratka Karosa? Ved keby bol na Patronke prestup na 212 smerom na Kramare, ti, ktori idu len na Kramare (a tych je vacsina) by specialnu linku nepotrebovali, a to malo, co chodi z Patronky 49 az k NOU by mohlo prestupit na 209 na Magurskej -- tam to nie je zdaleka take "fyzicky narocne" ako na Patronke.
J
Re #29579 S499.1023: No veď ja som tam napísal, že som to o tých 50,- minciach iba počul. Ale nápad je to dobrý tie 50,- mince.
Re #29578 bigmac: Ale na Mostovej predsa majú eliny povolených 30km/hod a to je tiež pešia zóna. V kaťdom prípade si myslím, že pešia zóna by tam bola ideálna. realita je teraz taká, že keď sú kolóny aút a nejaké zle zastaví, tak elina nemôže prejsť a čaká až kým sa to celé nepohne. Keby tam bola pešia zóna, tak vodič za cengá a chodec uskočí. Veď je to vlastne vidieť na Obchodnej kde eliny jazdia v pohode 40km/hod, aj keď by mali 20km/hod.
Okrem iného neplatí niečo také, že 20km/hod, pokiaľ neurčí značka inak. Veď aj v meste máme miesta kde sa jazdí 80 či 100km/hod. Keby skutočne bola trať oddelené stĺipkmi s reťazami, tak by sa aj výnimka na 40km/hod dala vybaviť.
Re #29585 Color: Historicky najvyššie bola voda niekde na Rybnej bráne, Panskej ulici. Mala by tam byť značka. A to je vyššie ako Kačacia fontána. To však Dunaj nebol regulovaný a nemali sme Vodná dielo, ktoré ževraj dokáže dosť pomôcť. Aj keď iredentisti tvrdia, že vôbec.