A ja som si myslel, že ružinovskej radiále by stačila 1+14 a vajnorskej 2+5 ... ? Osobne som tiež ZA obnovenie premávky linky 5 a zrušenie liniek 11 a 12 v nočných hodinách. Aspoň ja osobne zmysel v linkách 1 a 12 spod Nového mosta a žiadnej linke z Kapucínskej nevidím!
joj niekedy vas mam tak raaad, bavite sa tu o tom ale nedali ste mi sancu sa o tom dozvediet, obycajne sa najde daky ten link na publicisticke weby... hmm
Princíp kolektívnej viny, ale súhlasím aj ja. Ak si to nevážia a k tomu strieľajú po vodičoch?! Zrušiť s oznamom, že sú vodiči neustále napadaní a jeden bol aj postrelený a tak nech si platia taxíky.
Vie mi niekto povedať prečo nebude L12 jazdiť tak ako doposial? Ale ak to tak zostane nastálo tak fajn, aspoň bude väčšia prepravná kapacita na Kapucínsku. A hlavne večer bude spoj do Dúbravky a K.V. aj s Kapucínskej ?
Keby však nechali namiesto L12 jazdiť cez tunel obojsmerne L1 bola by tá kapacita zvýšená v oboch smeroch. Nevadí aspoň niečo.
Šimi: Čo ma zarazilo najviac je toto: K nemilej udalosti, ze Vam spoj usiel poznamenavame, ze "!!!cestujuci ma byt pripraveny na nastup do vozidla (prepravny poriadok) a nie dobiehat na poslednu chvilu k vozidlu,!!!" lebo vodic ho naozaj nemusi vidiet, nakolko tesne pred zatvorenim dveri vykonava ine cinnosti, ktore suvisia predovsetkym s bezpecnostou cestujucich.
Aj keby si to stokrát myslel, nemá to čo zákazníkovi písať. K zákazníkovi sa treba chovať úctivo a tak mu mal napísať len to posledné, že vodič sa musí venovať aj iným veciam, aby napr. niekoho neprivrel a tak si nie vždy všimnú dobiehajúceho človeka. Mohol by pridať aj mierne klamstvo, že majú prikázané, že ak je to možné aby počkali.
Kto si chce zobrat spodnu cast piesocniku, nech si ju pride zobrat do zastavky Pinoerska, smer Raca, o osmej vecer tam este bola. Neviem z akeho voza. Torzna vzepra, ako jej nespravne hovorim, ma neprekvapi, ale piesocnik som este nevidel.
Apropo s tym postrelenim vodica na linke 505 mate pravdu, uz to vyslo von. Na tomto mieste konci akakolvek sranda! Vobec by som sa necudoval, keby DPB zrusil nocaky, aspon kym sa cela vec nevysteri a nevyvedu sa nejake opatrenia. A nech prepravny substrat chodi pesi! (cize aj ja).
1) Nehľadaj dôvody prečo by to nešlo.
2) Neporovnávaj Bratislavu s Bulharskom. Alebo je to ekvivalent?
V mestách, kde doplnkový predaj je, vodič vždy lístok má.
Re #29366 N: No dobre, ale pri takýchto špecifických problémoch by som prosil už špcifické definovanie vozidla. Niečo v zmysle:
"...ale s BRATISLAVSKOU karosou alebo BRATISLAVSKYM tamom mam pocit, ze to ide bud dolava, alebo doprava...
Re #29368 m@rtin: Nebesá! A prečo len na L2? A ak už, tak prečo PRÁVE na L2? Tak to je potom experiment jak keby vôbec nebol...
No co ti mam na to povedat... azda len to, ze mozes natocit film "Jak deti prichazeji o tagy" Asi si nepochopil, ze to, ze ti bude chodit linka 5 nonstop a linka 12 sa zrusi znamena, ze odfajcis ruzinovsku radialu, ktora ma prestup 14+12 a vajnorsku radialu, ktora ma prestup 2+14+12... Uz ma vobec neprekvapi, ked navrhnes viest linku 28 zo zastavky Ursinyho do Tehelne Apropos, asi sa tu na diskusii zacnem od teba distancovat, kym nedospejes...
Vladimír:Tak náhodou na blokovanie jazdy v TAMoch si celkom dobre spomínam.Vozidlá ním BOLI z výroby vybavené.Akurát že keď s tým boli v záruke problémy,tak jugovič zahlásil "nema problema" a blokovanie odpojil vytrhnutím príslušného káblového zväzku...
historicky prvy krat pre maleho, takze z toho musi spravit poriadnu senzaciu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aNTI