galiyosha: Pekne si to napisal, so vsetkym suhlasim, az na to, ze mne sa Ikarusy hnusili odkedy si pamatam svet ale jednu vec im musim uznat, maju sqele sedadla.
Ja si myslim, ze ano -- tak, ako je radost sa pozerat na udrziavanu T3. Uznavam, ze toto porovnanie je trochu nevhodne, kedze moralna zivostnost elektriciek je znatelne dlhsia nez smradobusov, no ja mam Ikarusy 2xx rad a nehanbim sa za to. Pokial teda nie su plesnive, hrdzave, neovisa im deravy mech v klbe, nemaju roztrhane sedacky, diery vo vnutornom oblozeni, rozbite dvere a nevykazuju obdobne znaky odpornosti, ktore skoro bez vynimky pozorovat na vsetkych bratislavskych exemplaroch.
Je mi jasne, ze z hladiska atraktivity pre cestujucich, ekologie a spotreby je ich prevadzka dnes uz neziaduca, no nejaky ten rok tu este jazdit budu a keby aspon dojazdili v takom stave, v akom su odfotene tie polske...
Na druhu stranu si myslim, ze bratislavsky dopravny podnik si pri svojej udrzbe ani lepsie vozidla nez Ik280, T3 a 14Tr nezasluzi. A cast cestujucej verejnosti pri svojom pristupe detto.
TO CO SPRAVIL DPB NA LINKE 74 TO NEMA OBDOBY!! ZA JEDNU HODINU IDU IBA DVA SPOJE.Z TOHO JEDEN VYNECHA TAKZE MOZES CAKAT AKO *****!! TERAZ CHODI TAK NATREPANY ZE TO NENI MOZNE!!! A ZEVRAJ SKVALITNOVAT PODMIENKY CESTOVANIA!!! ANI MA NENAPADNE SI KUPOVAT LISTKY!! ? ? ?
Kedze Avion vzdy cestovne poriadky poslal az po nasom prosikani (pricom sme im de facto robili reklamu), rozhodol som sa svoj volny cas vyuzit lepsie ako "otravovanim" nejakeho shopping centra... Ked nechcu mat spropagovanu vlastnu kyvadlovu dopravu, je to len a len ich problem...
Hehe... no tak v časoch, kedy boli Košice hlavným mestom, môže perličkou napríklad 100%-tne ekologická MHD. V Košiciach sa totižto autobusy objavili až v polovici 50. rokov, dovtedy celá MHD fachčala komplet na električkách.
Prešov v roku 1919 v roli akože hlavného mesta ešte MHD nemal.
☺
COLOR: Áno, tak napríklad v bývalom hlavnom meste Košice bola svojho času MHD zaujímavejšia, fungovala ešte aj nákladná električková doprava, mali sme krásnu a malebnú železničnú stanicu s budovou, ktorá by dnes bola zapísaná minimálne v UNESCO a napr. aj neďaleko stojacu starú vozovňu, ktorá neskôr padla za obeť autobusovej stanice...
Uz ma stves s tym "aby nebol off-topic". Komu to vadi, ze sa trochu odboci od temy? Urcite to vadi menej ludom ako to tvoje "aby nebol off-topic". Vzdy ked sa o niecom diskutuje, tak sa trochu musi odbocit od temy. Este som nevidel, ze by sa niekde zacalo rozpravat o nejakej jednej teme, a hovorilo sa o tom niekolko dni bez toho, aby sa trochu odbocilo od temy.
Sarko: Áno, ale to bolo kvôli tomu, že bola oslobodená len časť ČSR. Ale aj tak to bolo významné pre ČSR i Košice. Inak BA bola de facto hlavným mestom SR od kedy v nej sídlilo ministerstvo pre správu Slovenska v 1. ČSR.
Mne to nemusíš, vykladať, pred týždňom mi prof. Tajták na štátniciach z Národných dejín Slovenska udelil najlepšiu známku ?
Pozadie celého účinkovania pána Králika podľa krásne vystihol Papyr v príspevku #29238, s ktorým súhlasím.
Re #29241 Sarko: No... to je trochu iná kapusta. Hlavným mestom síce áno, ale len na prechodnú dobu, kým sa nepodarí oslobodiť Prahu. To ja potom môžem vyrukovať s Prešovom ako hlavným mestom Slovenskej republiky rád, ktorá tu aj bola vyhlásená a zahŕňala 1/3 súčasnej SR
IKEA bus zabezpecuje spolocnost Zajazdy Bratislava a nie DPB, bohuzial cestovne poriadky nam uz nedodavaju. IKEA bus jazdi z Petrzalky kazdu hodinu, z mesta uz nejazdi. Preto je lepsie sa nejako dostat na Hlavnu stanicu a odtial vyuzit linku 61, ktorej cestovny poriadok mame na strankach uvedeny (vlavo v menu).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Prešov v roku 1919 v roli akože hlavného mesta ešte MHD nemal.
☺