Dakujem za vysvetlenia ohladne uzamyktelnej vyhybky.
Re #29224 fobust: Hm, vzdy ma zaujimalo, ako ten opticky snimac rozozna elektricku od niecoho ineho. Nebolo by lepsie riesenie cosi v priamej spolupraci s palubakom (napriklad nejaky infra prijimac na stlpiku zastavky alebo tak nieco)? Minimalne by to nemuselo pouzivat priemerny cas zdrzania na zastavke. Nevies, ci ten system bude respektovat aj rozny cas zdrzania v spickach, sedle a podobne?
Re #29218 TeBeCe: ROTFL. ?
Re #29224 fobust: Hm, vzdy ma zaujimalo, ako ten opticky snimac rozozna elektricku od niecoho ineho. Nebolo by lepsie riesenie cosi v priamej spolupraci s palubakom (napriklad nejaky infra prijimac na stlpiku zastavky alebo tak nieco)? Minimalne by to nemuselo pouzivat priemerny cas zdrzania na zastavke. Nevies, ci ten system bude respektovat aj rozny cas zdrzania v spickach, sedle a podobne?
Re #29218 TeBeCe: ROTFL. ?
fobust
SKUSOBNA PREVADZKA TOHO SYSTEMU BY SA MALA SPUSTIT UZ V PONDELOK!!! Ono to nie su kamery, ale opticke snimace vozidla, ktore ho zachytia pri vjazde do zastavky, tym sa vozidlo prihlasi do obvodu. Po uplnynuti nejakebo casu X, potrebneho na dobrzdenie, otvorenie dveri, vymene substratu a zatvoreni dveri - pricom tento priemerny cas nie je problem ziskat z palubakov - da signal "volno" s tym, ze ak sa pojde nejakou rychlostou (tusim 45 alebo 55), tak na najblizsej svetelnej krizovatke voz prejde bez brzdenia. Kiez by som to vedel skor. Musim viac chodit do vozovni, ale teraz popri praci niet vela casu. ?