Pokial je to tak, ako vravis, tak podobne snimace su na mnohych krizovatkach vo Viedni. Tam som si to vsimol ale namierene na prechody pre chodcov. Zeby preferencia chodcov? ?
Heh, no vo vedlajsom fore mas vcerajsi dokaz, ze podaktori nevidia rozdiel medzi autormi webu a diskutujucimi... Ale podotykam, ze problem je v tom, ze tu forum je, ze je popularne, a ze sa sem pise kritika...
Re #29223 Andy: Kluud... Kazdy sa moze pomylit Aj my sa mylime, akurat za bezchybnost nie sme plateni... Hehe, spomenul som si, ako som pred 4 rokmi ponukal DPB, ze pre nich spravim normalny web... Odpovede som sa nedockal, tak som zacal robit iMHD. Mozno teraz lutuju, ze ma vtedy nevzali - asi by tam totiz diskusne forum nebolo
Dakujem za vysvetlenia ohladne uzamyktelnej vyhybky.
Re #29224 fobust: Hm, vzdy ma zaujimalo, ako ten opticky snimac rozozna elektricku od niecoho ineho. Nebolo by lepsie riesenie cosi v priamej spolupraci s palubakom (napriklad nejaky infra prijimac na stlpiku zastavky alebo tak nieco)? Minimalne by to nemuselo pouzivat priemerny cas zdrzania na zastavke. Nevies, ci ten system bude respektovat aj rozny cas zdrzania v spickach, sedle a podobne?
SKUSOBNA PREVADZKA TOHO SYSTEMU BY SA MALA SPUSTIT UZ V PONDELOK!!! Ono to nie su kamery, ale opticke snimace vozidla, ktore ho zachytia pri vjazde do zastavky, tym sa vozidlo prihlasi do obvodu. Po uplnynuti nejakebo casu X, potrebneho na dobrzdenie, otvorenie dveri, vymene substratu a zatvoreni dveri - pricom tento priemerny cas nie je problem ziskat z palubakov - da signal "volno" s tym, ze ak sa pojde nejakou rychlostou (tusim 45 alebo 55), tak na najblizsej svetelnej krizovatke voz prejde bez brzdenia. Kiez by som to vedel skor. Musim viac chodit do vozovni, ale teraz popri praci niet vela casu. ?
Uvidime, ako dlho bude fungovat aspon ten mikrofon... Dielenski zacnu nieco opravovat a odstrihnu kable... :)) Inac ti co maju na starosti to hlasenie zastavok, by sa mali ist hanbit do kuta...
All:
A hanbit by sa mali aj ti, co psi vyluky na web dpb, lebo je tam zase po cca troch tyzdnoch uplne "bezchybny" oznam o vyluke.. Presne ta ista chyba ako minule kvoli tej Zahradnickej To tie oznamy fakt musia pridavat vzdy vecer 5 minut pred skoncenim pracovnej doby? Naco to tam potom vobec davaju? Aj tak si to nikto okrem nas neprecita...
A pri Riviere nie su? Pytam sa preto, lebo vcera tam vyskakalo 5 chlapikov z oranzoveho autobusu s oranzovym majakom ? a prechadzali sa po trati smerom od toho nestastneho obluku az ku svetelnej krizovatke.
nad elektrickovymi semaformi na zastavkach Horne Krcace, Damborskeho, Svantnerova, Drobneho vyrastli kamery ? tak snad o par rokov ta preferencia aj bude fungovat....
Obrovska pochvala pre vodica linky 12/5 (teraz popoludni), cislo supravy 7783+7784 !!
Namiesto trapneho ticha po hlaseni Nasleduje zastavka, resp. po gongu na zastavke, vodic sam VYHLASUJE mikrofonom zastavky!! Pred zastavkou Karlova Ves dokonca pridal hlasku "pozor, zmena tarifneho pasma", na zastavke Karlova Ves, zase hlasil "1. tarifne pasmo".
Re #29170 fobust: problem chladenia nie je len v tom ze chladit treba ked teplota prekroci istu "hodnotu" vyznam chladenia motorov a ostatnych prvkov spociva najma v zivotnosti izolacie, ja som sa ucil ze zvysenie pracovnej teploty o tusim 6 st.C (na hranici pracovnej teploty prislusnej triedy izolacie) skrati zivotnost o polovicu (suvisi to s degradacnymi procesmi v izolantoch) takze to ze by to menej hucalo mna ako technika nezaujima a je podla mna z technickej stranky irelevantne, ide o zivotnost
Neviem ci je to presne co chces pocut..Co si spominam na zeleznici mali(maju) tzv. vymenove zamky. Zlozity a jednoduchy. Princip si uz presne nepamatam. Ale zamykali sa s nimi vymeny(vyhybky), vyuzitie nieco v tom zmysle ak jedna kolaj bola napr. slepa aby nahodou do nej nevosla vlakova suprava , tak sa zamkla len do neslepho smeru , a podobne...vyuzivalo sa to najme pri manulanych vyhybkach ak tam bol EMP tak potom uz nebolo treba zamok.. V podstate to aNTI vystihol ?
ja sice niesom expert ale myslim ze to je tak ze v uzamykatelnej sa poloha vyhybky este zaisty dakym klinom aby sa to nedalo len tak prehodit, pricom ked je zamknuta tak ze ju prerezes tak ju vlastne poskodis (minimalne to uzamykanie zrusis-zlomis). ja sice niesom expert ale myslim ze vlaky maju uzamykatelne vyhybky.
ja si myslim ze k tomu merania a analyzu netreba, nech si to pekne dielenski skusaju na jednom voze v juraaku a ked sa im to podari tak to budu pocut aj uchom... ale samozrejme ze aspon nejaky merac hluku by trebalo. ?
No neviem ci sa da nejako podstatne odhlucnit bezny T3 1000 mm podovok, ale urcite by slo zdokonalit niektore jeho rachotiace casti, ako napr. blatniky, oblozit ho aspon ciastocne nejakym tlmiacim ramom (vid viedenske Düwagy), samotny podvozok zakryt, aby sa hluk este menej siril. Som presvedceny ze by to slo a stalo by to za to vyskusat to aspon na jenom voze. Ale samozrejme treba hlucnost riesit najma tam kde vznika - styk kolesko kolajnica, ktora je v BA casto vlnkovita. Mne sa zakryte podvozky pacia, aj K2Sky ktore mame vyzeraju s tym krajsie. Spara medzi celom a zvyskom skrine vyzera naozaj odporne, je to humus. Neviem nakolko je to realne a ci by to naozaj nieco prinieslo, ale myslim si ze sucasne podvozky T3 v Bratislave by sa dali odhlucnit, ale v ziadnom pripade nie tymi "novymi, lepsimi kolesami", lebo tie su este hlucnejsie. Na to by vsak bolo treba okrem vole aj nejake merania, analyzu, etc. a to vsetko nieco stoji a kym na to nebudu peniaze, tak to mozeme zabudnut. Mali by sme si vsak uvedomit ze T3 nam budu jazdit minimalne dalsich 20 az 30 rokov, tak by sa s tym malo nieco robit.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pista