Ten tvoj rošt na originálnych VRAKOSÁCH rady 7xx mohol od výroby praskať a priamo sa odporúča ho navarovať a pravidelne kontrolovať.
Píše sa to v servisnej príručke ku starým Karosám.
A čo sa týka zvrhlosti, tak za zvrhlosť považujem to, že takého konštrukčné kixy sa snažia riešiť vylepšovaním technológie. Koncepcia Karosy priamo vychádza z rady 7xx.
Nechcem sa o tom ale hádať s tebou, nakoľko ani ja, ani ty sa do strojáriny až tak nevyznáme. Hlbšiu diskusiu na túto tému by som prenechal Igorkovi a Fobustovi
1. TOTO NIE SU, este raz, NIE SU stranky DPB, a.s.
2. Nikto nas za nasu pracu neplati a robime to iba preto, lebo doprava je nasim hobby a snazime sa aspon nieco pre nu spravit.
3. My nie sme prevadzkovatelom MHD v Bratislave.
4. DPB s nami odmieta spolupracovat, lebo niektory ludia tuna prispievajuci (co ani nie su clenmi imhd) im spravili prusery a bola to dobra zamienka pre zrusenie spoluprace,
5. Vo vela veciach DPB kritizujeme, na rozidel od beznych cestujucich si ale aj uvedomujeme ze vela veci nie je takych jednoduchych, lebo ked raz mesto schvali tolko a tolko vozokilometrov tak viac ich nebude a ked raz zakonnik prikazuje take prestavky, tak tam musia byt, etc. Verejna doprava je velmi komplexna zalezitost a osobne sa divim ako je vobec mozne ze nejaka vlastne u nas jazdi, ked je vsade (v DPB ako aj na Magistrate) stale komunisticky sposob myslenia.
Inac vdaka za pochvalu na nadherny web, dizajn robil webmaster osobne. ?
Teoreticky, v idealnom pripade realnych 33 percent, v sktocnosti cca 25 percent a v praxi sa to pohybuje niekde medzi tym. Opravte ma ak sa mylim.
Tu nejde ani tak o znizenie spotreby ako o zlepsenie udrzby.
Aj ked niesom fanusikom investicii do starych vrakov, uvedomujem si ze na nove tramvaje tak skoro nebude a nebude ich tolko kolko by bolo treba. Osobne som za zachovanie Tr37 s tym, ze sa tam vmontuje miesto hlucneho MG staticky menic a ventilatory, takto to uz funguje v niektorych vozoch a funguje to dobre. Ale mal by sa pri tom aj prerobit interier, aby bol komfortnejsi. Neviem kolko stoji Progress, ale asi je to najdrahsia cast prestavby, statak je urcite sam o sebe lacnejsi. Navyse pri spravnej technike jazdy nie je ani zrychlovac taky priserny. Len to treba odnaucit podaktorych od pateorii typu "to musis natukavat" a pod.
Mozno sa Igor nastve lebo som tresol nejaku blbost, ale moze ma opravit. A to plati pre kohokolvek kto to tu cita a ma presnejsie informacie.
No v Prahe som sa zviezol B741 a je to grc! Bueee... ?
Spectre:
Prosim bud taky laskavy, a naskenuj tu stranku z tej prirucky ku Karose, aby veril. Mozes to poslat aj mne, aby som mal aj ja, ak by bolo treba.
m@rtin, Spectre,...: No ja sa do techniky teda nevyznám, ale minule som sadol k jednému vodičovi 934 v Piešťanskej SADke a narovinu som sa spýtal, ako sa mu s tým jazdí. Hovoril, že nič moc, že motor strašne zavýja, hovoril o vysokej spotrebe (28l) dielenský sú nespokojný,... a že za tie prachy to nestojí.
No jedným dychom dodal, že tie nové Irisbusy (zrejme myslel 954) to je iná káva. Krásne to ťahá, tichučké a tak. Dielenský na vek busov veľa opráv nespravili. Takže ak by som to mohol zhodnotiť len z takéhoto malého rozhovoru - Karosa mala veľa chýb, ale je to firma ktorá rastie, ktorá sa bude musieť ešte veľa učiť, spravila veľký krok vpred (to musí každý uznať), no žiaden výrobca nespraví dokonalý voz bez nejakej choroby.
Žalostný stav Karos v DPB má nasvedomí aj a hlavne DPB - no money no funny-údržba.
Avšak nedá sa mi vrátiť k nedávnej tragickej nehode nejakej Karosy v Čechách. Po náraze do múru podjazdu sa jej utrhli sedačky. Takmer všetky. Následne potom bola reportáž o odsúdení vodiča Neoplanu, čo sa prevrátil (zabil 19 ľudí) a utrhol strechu, no sedačky ostali pevne na podlahe. Aj to niečo hovorí. Neviem však ako by dopadla nová Karosa 95X.
Sedem ich vraj bolo ked to kontrolovali potom o dva mesiace, nie? ? Ech kua... To neni dobry smajl... ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? <- toto su vhodne smajle! A kralom je #vomit# pripadne #vomit_karosa# a #vomit_dpb#...
Nie na troch miestach, ale na siedmich... Ale asi na zisteniach NKU daco bude, ked reklamacia nebola a voz po zavareni jazdi veselo dalej. Dovtedy sa chodi s krcahom po vodu, kym krcah nepraskne... Aj ked by sa dalo skor povedat, ze dovtedy sa chodi s Vrakosou na linke 50, kym nepraskne
Re #29111 Sarko: Vyfuknut nie je spravne slovo... Kupit... A pekne draho
Vladimir: Uz mam napad, co tam bude, ale nemam cas to este urobit
Pri krizovatke s Kosickou na juznej polovici cesty na Prievozskej uz je su na stlpoch namontovane vylozniky, takze mozno uz niekedy v najblizsich vikendoch sa premavka presunie zo severnej polovice na juznu. Som zvedavy, ci bude aj vyluka kvoli vedeniu, alebo to napoja cez noc.
Spectre, fobust.
To jsou strašný krávoviny, co tu píšete o praskání rámů na nových vozech.
1) Kde jste si něco takového přečetli?
2)Kde jste měli tu možnost si to přečíst, když BA nekoupila novou Karosu 8 let?
3)Jak je možné, že všude jinde na stovkách, tisících jinejch Karosách žádné rámy nepraskají? Max. tak po deseti letech.
4)Kde jste vzali to, že má Karosa rám? Myslíte příhradový rošt?
fobust:
Pobavilo mě, když jsi v Praze nejel Karosou pro tvou nenávist k této značce. Je těžké něco hodnotit, aniž bysme to poznali na vlastní kůži, že? Neplatí to pro tebe dvojnásob?
Takovej blábol, že se musí Karosa po 500 km zkontrolovat, jestli jí nepraská rám se dá opravdu přečíst pouze na bratislavské diskuzi.
Škoda, že jsem Tě nevzal do garáže. Tam bys tvou teorii o zvrácenosti Karos mohl reprodukovat např. mistrům nebo řadovým mechanikům. Proč jsi nechtěl do té garáže?
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s. Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Vážení cestujúci, vzhľadom na skutočnosť, že Dopravný podnik Bratislava, a.s. (DPB) vo februári 2004 zrušil oficiálnu spoluprácu so stránkami iMHD.sk, nové cestovné poriadky niektorých liniek platné od 1. a 10.5.2004 budú zverejnené až po ich získaní zo zastávok MHD.
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s. Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Prečo nemáte na vašom nádhernom webe aktualizované cestovné poriadky? Napríklad linka 70,71. A ja som Vam tak veril. A tie ceny? Za čo?!? Za tie nechutné ikarusy čo smrdia a v zime sa mi primrzne sedačka o zadok. Ja niesom žiadny kybel na sračky, tak sa choďte vysrať von. ?
Hlavne je evidentne vidieť, že Starku niekto prezradil ponuku SAO, keď oni majú záruku okrúhle 2 a 7 rokov a Starko dalo "náhodou" práve o mesiac viac.
Pozor, v prirucke ku Karose je to napisane, ze po prvych tusim 500 km treba skontrolovat ram a pripadne praskliny vyvarit. Nezalezi na tom ako obsadeny autobus jazdi. To jasne svedci o zvrhlosti celej konstrukcie, poddimenzovani ramu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Vážení cestujúci, vzhľadom na skutočnosť, že Dopravný podnik Bratislava, a.s. (DPB) vo februári 2004 zrušil oficiálnu spoluprácu so stránkami iMHD.sk, nové cestovné poriadky niektorých liniek platné od 1. a 10.5.2004 budú zverejnené až po ich získaní zo zastávok MHD.
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.