Reakcia na: galiyosha #28810:
Celé toto vzniklo tak, že tam bola pôvodne podvesná výhybka. Kolib u staval naša elita v odbore vrchného vedenia - EŽ (dnes už Elektroline) s ing. Podivínom z Pardubíc. Podarilo sa im Vrbustov dokopať k zmene projektu ale samozrejmě len za jazdy, takže sa síce podarilo nahradiť otočku z medených rúrok (dľa BA vrchárov tzv. elastický oblúk ? ) klasickými dvoj- a trojzávesovými svorkami, podarilo sa otočiť výhybku ale keďže bola príliš vysoko, museli sa tam dať tie pevné svorky. Keď ju VRBUSTi menili za ťahovú, tak ju samozrejme vymieňali s čo najmenšou námahou a tak to vyzerá tak ako to vyzerá...Inak ťahová výhybka vždy visí aj na tzv. vešiačikoch, čo sú tie krátke lanká, za ktoré visí na nosnej sieti. Ono by tam stačilo nosné lano ale keďže tam ostala nosná sieť ešte od podvesnej výhybyk, tak sa to zavesil na ňu. Ťahové aná bývajú u nesymetrickej výhybky v BA občas aj tri - VRBUSTi si šetria prácu, to nevadí, že sa to potom vykriví...
Tá výhybka vyzerá všeobecne úchvatne - nová výhybka, nový mechanický kríž a medzi tým tie úchvatné sekcie vzor Ohio Brass 1928....
Re #28811 fobust: Už aj ty si urážlivý:-)? A čo by si napísal Ty?
I.
d3k0