Zaujimave je ich zadne celo -- http://www.sinet.it/personalpage/benedicti/autobus/scania/omnicity2.jpg. Ja osobne som tymto vyskierajucim sa busom este na chut neprisiel (mam radsej mierne hranatejsie tvary), no suhlasim, ze ich dizajn je (zatial) neopozerany. Udajne su vsak tie busy k***a drahe...
Ja som sice predpokladal, ze Plzen len dosadzuje svoje veci do hotovej ostrovskej karoserie, ale niekto mi vehementne tvrdil, ze sa cele 21TrACI vyrabaju v Plzni. If I am wrong, I stand corrected. Kazdopadne som si vsimol taky detail, ze ACI-cka nemaju ten komin pri strednych dverach (nasavanie cisteho vzduchu zo strechy).
Ja to hodnotím z pohľadu vodiča - supewr jazdné vlastnosti a špičková ergonómia pracoviska vodiča. Samozrejme hypervysokopodlažná koncepcia bola poplatná svojej dobe. Ale takou dobrou osemdesiatkou-deväťdesiatkou po Gagarinke, to žiadna rozhrkaná 15Tr nedokáže. Ja som mal 15Tr (tú chvíľku čo som v HROBUSTove jazdil) ale vždy som sa tešil, keď sme mali poruchu alebo KP a dostali sme Sanos.
Pre úplné upresnenie - 21TrACI sa v Plzni vyrábali asi tak ako sa vo Vrútkach vyrábajú vozy Bpeer - dovezú z Dunakeszi hotové vagóny a vo Vrútakch ich dokompletujú.
Všetky karosérie 21/22Tr vznikli v Ostrove, elektrická výzbroj AC sa namonotval v Plzni. Keby som ja bol škodovkou, tiež nebudem vyrábať v Plzni 21/22Tr. Urobil by som presne to isté čo oni, akurát by som si za základ nevzal Slintyhnus ale Soplaris (čo ale nejde kvôli konkurencii Ceglec/DPO), Mercedes, Volvo, MAN alebo dačo také. Môj sen je trolejbusové Citaro. Nezabudnite, že najlepší trolejbus, aký kedy u nás jazdil, Škoda Sanos S200Tr, bol tiež potomkom Mercedesov!
I.
Piotr BA: No aj ja sa teším, že Slovan vyhral. Ale Zvolen je SHIT ( ? ? ), lebo on nevie vyhrat v riadnom hracom čase. Slovan je lepší aj vo Zvloene, ale keďže sú doma, tak to uhrajú na remízu, a potom sa predlžuje, a keďže sprostý má šťastie, tak ten náhodne rozhodujúci gól dajú oni. Podľa mňa tak to bude aj v sobotu.
Vladimír: Počul som o tom z nejakých vyšších kruhov na hladine jazera. Išlo by zase klasicky o letné prázdniny.
pani, vcera som volal na dopravny servis radia Expres a pytal sa ich ci mozu hlasit aj vyluky MHD (dlhodobe/kratkodobe). V dohladnej dobe jeden moj spoluziak (zurnalista), ktory ma velmi dobre kontakty v ET aj GT navrhne novu sluzbu - posielanie vyluk SMSkami (pravdepodobne za symbolicky pausalny poplatok)
Neviem, možno nenapíšem nič nové, ale predsa: DPB na svojich stránkach zverejnil medzi výzvami k užšej súťaži "Spracovanie projektovej dokumentácie na opravu električkovej trate na Radlinského ul. v úseku Floriánske námestie - Kollárovo námestie" a to isté pre úsek "Harmincova - Hanulova". Zdá sa teda, že tieto úseky pôjdu do rekonštrukcie.
To som netusil, potom poopravujem svoje vyhlasenie. (Ale aj tak: nevyrobila sa podstatna cast danych trolejbusov v Ostrove a v Plzni sa len doplnil ten pomocny agregat? Preco sa vlastne ACI robili v Plzni? Pytam sa, toto skutocne neviem.)
Hlavna myslienka vsak spocivala v tom, ze Skoda trolejbusy radov 21 a 22 po zatvoreni Ostrova nie ze vyrabat nemoze, ale, zjednodusene povedane, jednoducho nechce. A na tom sa asi, bohuzial, nezmenilo nic. Alebo sa mylim? (V tomto pripade by som sa mylil celkom rad. )
Re #27596 S499.1023: Keby som chcel priliať oleja do ohňa, tak by som sem napísal, ako mi práve dnes náhodou jeden prešovský vodič blahosklonne rozprával o Karose B961, že aké je to dokonalé a zmodernizované vozidlo, ako často v detailoch, ale o to lepšie bolo vylepšené, aká radosť je s tým jazdiť, aké je skvelé po motorickej a ako po konštrukčnej stránke a že ako sa nedá ani porovnať s Karosou B741. Ale nebudem prilievať olej do ohňa a radšej sem nič nenapíšem
Andy:Ved oni maju trosku pravdy-napriklad v tom,ze je Vrakosa zvratena konstrukcia.Akurat im nedochadza,ze rovnakej zvratenej konstrukcie su vsetky moderne autobusy...a tak je to so vsetkym.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
martiner