Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Z #27615:
MAPka! Konečne! Minule som sa pýtal Vladimíra, ako sa hovorí MHD v PO a on že vraj žiadny špeciálny názov pre to nemajú.
I.
Reakcia na: Papyr #27611:
...driľate do mňa, brudite mi fungľ nove rifľe...v tej MAPke sa neda cestovať!!!

Konečnááááá! ?
VYSTUPOVAŤ ?

Ja našu bratislavskú nevymením - pekný víkend všetkým!

?
Reakcia na: Papyr #27610:
Zaujimave je ich zadne celo -- http://www.sinet.it/personalpage/benedicti/autobus/scania/omnicity2.jpg. Ja osobne som tymto vyskierajucim sa busom este na chut neprisiel (mam radsej mierne hranatejsie tvary), no suhlasim, ze ich dizajn je (zatial) neopozerany. Udajne su vsak tie busy k***a drahe...
Reakcia na: Papyr #27610:
Jééééj, to sú kraásne autobusy! To by som tiež v tykadlovej verzii bral.
I.
Reakcia na: Papyr #27611:
my mame u nas taku 39 🙂


...ospravedlnujem sa za pravopisnu chybu
Reakcia na: Tomi #27609:
V Presove, ked jazdila legendarna linka c.33 (davno uz nahradena trolejbusom 4) sa ujalo toto:

Povoz hrozny tridsattrojka
spaja nam dve sidliska
dievca nikdy nebozkane
v nej si kazdy vystiska

Zatni zuby, nastup do nej,
hned sa kazdy zatvari
"ten nas nie je, co tu robi,
byva v druhom chotari"

(Mloci)
Reakcia na: S499.1023 #27605:
Ja som sice predpokladal, ze Plzen len dosadzuje svoje veci do hotovej ostrovskej karoserie, ale niekto mi vehementne tvrdil, ze sa cele 21TrACI vyrabaju v Plzni. If I am wrong, I stand corrected. Kazdopadne som si vsimol taky detail, ze ACI-cka nemaju ten komin pri strednych dverach (nasavanie cisteho vzduchu zo strechy).

Ano. Ak by som si mal vybrat vyrobu trolejbusu, tak by som bez zavahania siahol po karoserii autobusu Mercedes Citaro a dal donho vyzbroj Cegelec. Ovsem Skodovka... ktovie, ci by si vobec Mercedes nechal prznit svoje vyrobky skodovackou vyzbrojou 🙂 (Mozno by ma Martyk ukecal na karoseriu krakovskej Scanie - kratka verzia vid http://www.krakow.pl/fotogaleria/zdjecia/komunikacja/036.jpg , dlha verzia vid http://www.krakow.pl/fotogaleria/zdjecia/komunikacja/077.jpg ) 🙂
Chces pritlacit telo na telo?
Citit dych?
Uvedomit si vone?
Rozne polohy?
Dnu-von?
Zpredu-zozadu?
Ano?

Tak nastup do MHD!
Reakcia na: S499.1023 #27607:
Súhlasím.
Reakcia na: Spectre #27606:
Ja to hodnotím z pohľadu vodiča - supewr jazdné vlastnosti a špičková ergonómia pracoviska vodiča. Samozrejme hypervysokopodlažná koncepcia bola poplatná svojej dobe. Ale takou dobrou osemdesiatkou-deväťdesiatkou po Gagarinke, to žiadna rozhrkaná 15Tr nedokáže. Ja som mal 15Tr (tú chvíľku čo som v HROBUSTove jazdil) ale vždy som sa tešil, keď sme mali poruchu alebo KP a dostali sme Sanos.
Reakcia na: S499.1023 #27605:
Najlepší trolejbus, ale dopadol najhoršie.... Ako MHDfil som mal Sanosy rád, ale staré rakoviny na nich nadávali. Nie je najlepší ako najlepší.
Reakcia na: Papyr #27599:
Pre úplné upresnenie - 21TrACI sa v Plzni vyrábali asi tak ako sa vo Vrútkach vyrábajú vozy Bpeer - dovezú z Dunakeszi hotové vagóny a vo Vrútakch ich dokompletujú.
Všetky karosérie 21/22Tr vznikli v Ostrove, elektrická výzbroj AC sa namonotval v Plzni. Keby som ja bol škodovkou, tiež nebudem vyrábať v Plzni 21/22Tr. Urobil by som presne to isté čo oni, akurát by som si za základ nevzal Slintyhnus ale Soplaris (čo ale nejde kvôli konkurencii Ceglec/DPO), Mercedes, Volvo, MAN alebo dačo také. Môj sen je trolejbusové Citaro. Nezabudnite, že najlepší trolejbus, aký kedy u nás jazdil, Škoda Sanos S200Tr, bol tiež potomkom Mercedesov!
I.
Piotr BA: No aj ja sa teším, že Slovan vyhral. Ale Zvolen je SHIT ( ? ? ), lebo on nevie vyhrat v riadnom hracom čase. Slovan je lepší aj vo Zvloene, ale keďže sú doma, tak to uhrajú na remízu, a potom sa predlžuje, a keďže sprostý má šťastie, tak ten náhodne rozhodujúci gól dajú oni. Podľa mňa tak to bude aj v sobotu.
Vladimír: Počul som o tom z nejakých vyšších kruhov na hladine jazera. Išlo by zase klasicky o letné prázdniny.
pani, vcera som volal na dopravny servis radia Expres a pytal sa ich ci mozu hlasit aj vyluky MHD (dlhodobe/kratkodobe). V dohladnej dobe jeden moj spoluziak (zurnalista), ktory ma velmi dobre kontakty v ET aj GT navrhne novu sluzbu - posielanie vyluk SMSkami (pravdepodobne za symbolicky pausalny poplatok)
Neviem, možno nenapíšem nič nové, ale predsa: DPB na svojich stránkach zverejnil medzi výzvami k užšej súťaži "Spracovanie projektovej dokumentácie na opravu električkovej trate na Radlinského ul. v úseku Floriánske námestie - Kollárovo námestie" a to isté pre úsek "Harmincova - Hanulova". Zdá sa teda, že tieto úseky pôjdu do rekonštrukcie.
Poviem vam, nic nieje zaujimavejsie ako cestovat po hokej v MHD zo zastavky ST ARENA ? .Aspon ze ten SLOVAN vyhral a vo Zvolene to poriadne roztoci ?
Reakcia na: Papyr #27599:
To som netusil, potom poopravujem svoje vyhlasenie. (Ale aj tak: nevyrobila sa podstatna cast danych trolejbusov v Ostrove a v Plzni sa len doplnil ten pomocny agregat? Preco sa vlastne ACI robili v Plzni? Pytam sa, toto skutocne neviem.)

Hlavna myslienka vsak spocivala v tom, ze Skoda trolejbusy radov 21 a 22 po zatvoreni Ostrova nie ze vyrabat nemoze, ale, zjednodusene povedane, jednoducho nechce. A na tom sa asi, bohuzial, nezmenilo nic. Alebo sa mylim? (V tomto pripade by som sa mylil celkom rad. 🙂 )
Reakcia na: galiyosha #27593:
Len pre upresnenie - vsetky 21TrACI, ktore existuju, boli vyrobene v Plzni.
Reakcia na: Andy #27578:
Popravde, ja sa vždy lepšie cítim, keď si privstanem (robiť dopravný prieskum od 4.30h je paráda 🙂 ).

Re #27592 S499.1023: Bingo! ?

Re #27596 S499.1023: Keby som chcel priliať oleja do ohňa, tak by som sem napísal, ako mi práve dnes náhodou jeden prešovský vodič blahosklonne rozprával o Karose B961, že aké je to dokonalé a zmodernizované vozidlo, ako často v detailoch, ale o to lepšie bolo vylepšené, aká radosť je s tým jazdiť, aké je skvelé po motorickej a ako po konštrukčnej stránke a že ako sa nedá ani porovnať s Karosou B741. Ale nebudem prilievať olej do ohňa a radšej sem nič nenapíšem 😉 🙂
Andy:Ved oni maju trosku pravdy-napriklad v tom,ze je Vrakosa zvratena konstrukcia.Akurat im nedochadza,ze rovnakej zvratenej konstrukcie su vsetky moderne autobusy...a tak je to so vsetkym.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.