re juro, b prikaz:
lajstro, ktore si medzi sebou pisu energetici. prikaz na vypnutie niecoho pod napatim. v d2 to nehladaj, skor v nejakej stn 341xxx...
Možno ste ma skutočne presvedčili. Ale dohodnime sa aspoň na tom, že podmienkou je pravidelný dokonalý interval a nie nejaký účelový železničný cestovný poriadok. Za úplnú samozrejmosť tiež pokladám náväznosť bus dopravy v DNV v závislosti na odchodoch a príchodoch vlakov. Rovnako ostatné stanice po trase by mali byť budované tak, aby sa dalo medzi vlakom a MHD pohodlne prestupovať. Ak si to totiž takto predstavím, možno sa mi tá myšlienka celkom začína páčiť
Re #27394 S499.1023: Ejha, takt na železnici, zvláštna to kapitola. Osobne ma vždy fascinovalo, ako na vlaky hlavnej trate s taktovou dopravou na vedľajšej trati "naväzujú" vlaky odbočných tratí s úplne divokými cestovnými poriadkami, pričom nezriedka tie lokálne jazdia častejšie ako tie hlavné.
Myslis ze mam cas robit take srandy ako fotomontaze? Jedine ze by sa mi chcelo robit sci-fi na motivy Schusterovych predvolebnych billboardov, ktore som si dneska vsimol a zatal som sa ze z toho nieco spravim ?
Strkanie hadice do krku dopadlo obzvlast dobre, pretoze som si nechal pichnut do zily Dormicum, co je vlastne diazepam, takze som bol velmi vyrazne oblbnuty a vykon si v podstate nepamatam (v podstate ani cestu domov z Motola). Musim povedat, ze Motolska nemocnica sa s NsP Presov, kde mi robili gastroskopiu pred 5 rokmi, uplne neporovnatelny a bozsky zazitok Este si necham strcit hadicu niekam inam
Ešte doplním, že občas sa ten vlak hodí aj dnes - napr. keď ide frajerka z Prešova, tak v BA Hbf. preskočí do osobáku a kým by sa doterigala s hyperruksakom na Kooperatívne námestie a potom 21 do DNV, tak je dávno doma.
I.
On by ten vlak bol v podstate vhodný už dnes, keby:
1) Bola zastávka na nadjazde.
2) Vlak celý deň neklesol pod 30 minút.
3) Jazdilo to v takte a nie podľa generátora náhodných čísel.
Hlavne pri bode 3 nechápem, prečo Zločinecká spoločnosť, ktorá sa chváli taktom u pár rýchlikov na 110 a 120/180, nie je schopná spraviť takt u osobákov.
Btw., ako dopadlo strkanie hadičky do krku?Vomit:-)?
I.
Ako uz napisal Igorko, zeleznica konkuruje nizkymi jazdnymi dobami. O co dlhsie cakam na spoj, o to kratsie sa veziem. Ak C je doba cakania a J doba jazdy, tak C+J je u zeleznice z DNV s intervalom 15 minut mensie ako C+J u autobusu s intervalom 5 minut. Na obsluhu DNV je vlak vhodny, ak sa aspon trochu prisposobi cestujucim.
Devinska Nova Ves nie je presovske Sidlisko III, ktore je od centra vzdialene 3,5 km a celych tych 3,5 km je husto osidlenych. DNV je (ked uz to chces prepocitat na presovske pomery) taky Velky Saris. Este lepsie je Igorkovo prirovnanie k Ceskemu Brodu, kde sa nikdy vlaky pod 20 minut nedostanu a aj tak su vsetci happy. (Ak argumentujes, ze Cesky Brod nie je sucastou Prahy, Velky Saris nie je sucastou Presova ale DNV je sucastou BA, tak ta mozem upokojit, z Prahy-Klanovic ide presne rovnake mnozstvo spojov do centra ako z toho C. Brodu.)
No vsak to bola iba taka utopia. ? Ja som si tak zo srandy predstavil, ako nejaka plesniva 830-ka prdi dole z nasypu na klesani a brzdi do zastavky Stefana Kralika. Potom ako sa za dymu rozbieha do zastavky Milana Marecka (pri tom obrovskom travniku pred tym panelakom) a ako tam konci na sturci. Vedla toho uz caka Sor BN12 na prestupy. ? Potom ako sa to plni ludmi, a odchadza opacnym smerom. Nakoniec to za velkeho ramusu taha spat na nasyp... Proste blbost, nic viac, ale vela som sa na tej predstave pobavil. Kolaje boli akoze vedla cesty, dvakrat ju krizovali urovnovo, samozrejme iba svetelne zabezpeceno. Ale keby to tak bolo cele na estakade, tak potom nie su ani problemy so stupanim ani s krizovanim. ? Hehe. Elektrifikacia: Neviem ci by niekto dovolil 25 kV tahat cez sidlisko (aj ked v Petrzalke sa to da), tu to vsak bolo ako vlak doslova na ulici. ?
re fobust, dnv, vlecka: ono je to vzhladom na ten vysokaaansky nasyp trocha utopia, ale vcelku realizovatelna. len mi vysvetli, preco diesel? stavebne upravy by boli tak drahe, ze na spagat by uz nevydalo? mimochodom na vlecke do vw je spagatu vela, cela nakladka a odovzdavka, len je na to vydany trvaly B prikaz. a dokonca aj releovku tam maju, ale zial uz deaktivovanu
A prečo práve budapeštianskej Sikló a nie pražskej lanovky na Petřín? Tá je na rozdiel od budapeštianskej aj v PID aj za normálne cestovné ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tomáš
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1307369