quide: no to som rád, že sa zhodneme. Ale to trasovanie toho metroplánu najreálnejšie vyzerajúceho si živo pamätám: A: dúbravka - Karlovka - slávičie - Kamenné (pretup na - ASMN - Trnko (prestup na B ) - Rač. radiála - ŽST vin a Rača.
B: Petržka - dunaj (pod, či nad?) - Kamenné n. (prestup na A) - hl. st. - Trnko (prestup na A) - Ružinov. radiála. (príp konečná na gagarinke, príp. Letisko)
s tou Pet. súhlasím, ale nejde vštko odrazu. Čiže najprv postaviť tú 1 trať v koridore Chorv. ramena a potom, až niekedy o 1000 rokov niekto rozmnoží peniaze ? ? ,postaviť ďalšie odbočné trate.
B: Petržka - dunaj (pod, či nad?) - Kamenné n. (prestup na A) - hl. st. - Trnko (prestup na A) - Ružinov. radiála. (príp konečná na gagarinke, príp. Letisko)
s tou Pet. súhlasím, ale nejde vštko odrazu. Čiže najprv postaviť tú 1 trať v koridore Chorv. ramena a potom, až niekedy o 1000 rokov niekto rozmnoží peniaze ? ? ,postaviť ďalšie odbočné trate.
quide
Jasne ze je elektricka nosny system. A tak ako si napisal, spojit elektrickou Dubravku s Racou je asi hodne komplikovane..... len sa mi zda ze to bolo obratene....A-Dubravka-Ruzinov, B-Petrzalka-Raca (uz len asi z geograf. hladiska)
Vedel by som si predstavit rychlostny elektrickovy system v Petrzalke.... s klasickym napojenim autobusu ako zvazacieho vozidla....len mam dojem ze pre rozlohu Petrzalky bude jedna taka trat smer mesto asi troska malo, a nie moc dobre si viem predstavit moznost vedenia dalsich trati.....
Pozdravujem