Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bigmac #27204:

Ano ten obluk som myslel, a rozchod som spomenul, takze si mi nic nove nepovedal. ? A to posledne si mozes prelozit ako ches a kam chces, mozes to vytlacit na papier a ten porelozit na polovicu, potom na stvrtku, potom na osminku a potom ho mozes trebars zjest alebo si s nim vytret... ?
quide: akože elektirčka nieje nosný systém? Tak ,ako napísal fobust električka dnes v BA je iba fragment a maketa reálnej elktričky. Ale tak, ako písal Bigmac, podľa mňa má najreálnejšie prepoklady stať sa nosným systémom pravej časti Dunaja už DNES. Lebo zober si plánované trasy tej zvrhlosti, ktorá sa mala reálne podobať na metro. Išlo presne o dnešnú elktričku. linie A : dúbravka - Rača, linie B Petržalka - Ružinov. týmto tí projektanti iba podčiarkli význam dnešného trasovania električiek, ktoré sú, opkakujem, viac ako ideálny základ pre NS. +teda keď sa vybuduje tramtrať do Pet., tak bude nosný S celej BA. +sa z Dúbravky môže predĺžiť na prestup na vlak a do DNV. + sa z Vrakune môže predĺžiť vedľa tej trate vlaku (131?) na Dolné Hony. Však nejaký taký fobustov projekt je aj niekde tuto na stránke, nie?
re fobust: ktory obluk mas na mysli, mostova? isteze ano, len rozmery tych medzimestskych vagoncokov boli velmo podobne a poniektore i mensie ako ma t3. ale viem o jednom, ktory bol vacsi ako maju sucasne vozitka. zacina to na r a polomer to nenieje. .....
vola sa to rozchod... co si chcel? byt zly? tak ti napisem aj hodnotu: 1435mm. a teraz som zly ja!
:-¤) kiss me... a teraz si to preloz do slovenciny. bozat alebo bozkat, he? 😃
Reakcia na: fobust #27202:
Asi mas pravdu fobust.... to co je v BA je skutocne vzdialeny pribuzny elektricky....
Ja velmi dobre viem, ako vyzera elektricka...... okrem toho ju uz nieco vysse 6 rokov pouzivam denno denne vo Viedni.... a viem ako sa s tym cestuje! ?
Ale dakujem za typ!
Pozdravujem
Reakcia na: quide #27201:

1. Rychlost nezavisi od rozchodu.
2. V Bratislave nie je elektricka, je to nieco, co sa vzdialnene moze prirovnak k matnemu fragmentu akejsi lacnej imitacie elektricky. Ak chces vidiet elektricku, tak odporucam navstivit aj ine mesta. ?
>d3k0 : pozdravujem a opat sa vratim k mojmu prispevku. Ja vobec nezavrhujem nosny system... iste je ze ho BA potrebuje ako sol.
Len som v mojom prispevku mal na mysli klasicku elektricku. A z tej skusat robit nosny system je hlupost.
Chce to rychlostnu elektricku, s klasickym zeleznicnym rozchodom.
Len ma BA troska problem s geo0grafickou polohou. Myslim tym ze jej chyba pravidelny tvar. Mam na mysli vystrcenu DNV, Racu..... pripadne moze byt problem s premosteniami z Patrzalky.
Reakcia na: bigmac #27197:

Jezis, neprezivaj to. ?
bigmac:V podstate uplny suhlas,akurat by som prestupovymi bodmi hrana riesil aj vztah Straßenbahn Engerau/Straßenbahn Balkan.Prestupne body Stefanikovo nam.:),Uholne sklady alias Kulturne a informacne stredisko NDR,Rooseveltovo nam.,SNM.
Reakcia na: bigmac #27172:

Keby som chcel byt odporny, tak poviem ze cez ten obluk uz medzimestska zeleznica premavala, samozrejme na 1435 a nebol to trabust obluk. ? ?
re fobust: podje..vas, ked uz ***at nevies? za cosi okolo 20 min. zlikvidovane a bolo to vonku 2ma podvozkami. A a C. A odislo to vlastnou silotu nach krasnanske buzerantovo mit transistorovo. este nejake otazky?
Reakcia na: bigmac #27195:

Dufam ze si tam poctivo pomahal a hadzal vyhybky. ?
Reakcia na: bigmac #27193:

Ako dlho? ?
krabusti v akcii, k2s vyko***ana krizom cez kamenne, 7116, 13/1
Reakcia na: bigmac #27191:

V podstate suhlasim.
pani, prosim vas: akosi mi zacina unikat podstata tejto ***aty. Riesime tu prepravne vztahy tohto uboheho a tazko skusaneho mesta, alebo budujeme kozmodrom bajkonur? preco nejakeho mackomysiaka od ma, ds, sc, tt a pod? iste myslienka to je pekna, ale bubaky mame? a ak mame, kolko ich mame? nie je lacnejsie postavat tram do dnv a pet. a integrovat ju na zsr, sad vhodnymi prestupovymi bodmi? a hlavne tak, aby bola nadvaznost liniek a rozumne grafikony? vid praha? vlkovi je jedno, co ho povezie, podstatne je pohodlie, cas, cena a kvalita...
Reakcia na: fobust #27189:
No veď hej. Ale určite sa ich obsah nehybal ?
Reakcia na: tr3mp #27188:

Tak videl som aj lepsie fotky. ?
Chcete vidieť ULFa? Na stránkach viedenského DP ho nájdete, dokonca v pohybe: http://www.wienerlinien.at/WienerStadtWerke/IMAGE/Banner/wl/banner_f4000_d.gif
Reakcia na: bigmac #27186:

Vcelku si to vela dobre vysvetlil, ak nieco o trakcnej mechanike a dymanike mas, mozes to kludne pohladat, rad by som si to kukol. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.