Obavam sa, ze za to, ze nasi Trabusti robia trate take, ake su, Zidia nemozu. Radsej by som sa spytal, ako niekto moze dat do prevadzky novu trat, kde ani nemozu ist proti sebe 2 supravy T6. To nieco take ako reklamacia zle urobenej prace neexistuje? A co sa tyka trate v tuneli - netreba sa divit - ved ma uz skoro 20 rokov a vzhladom na ten vek je v relativne dobrom stave.
vyluka v tuneli... ked to tak vezmem, odkedy robili zmenu na trati kvoli chatarovi soferovi, tak to tam ide len dole vodou.. tunel sa kazi, krizovatka s vyhybkami je uz rozmlatena... a vsetko kvoli tomu ze zidia musia mat mauzoleum. Pochopil by som, keby chceli spravit vyluku ze to tam zafixuju aby sa podzemie nekazilo, ale toto co tam je teraz za to by som najradsej niekoho zavrazdil !
zas bude dlha vyluka v tuneli....keby sa spocitali setky tie vyluky v poslednom case tak za ten cas by mohli aj dvakrat celu trat v od chatama po obchodnu dvakrat kompletne zrekonstruovat...
Dnes je Solaris na linke 83, s odchodmi z Dubravky:
7:40; 9:48; 11:40; 13:32; 15:30; 17:30; 19:30 a 21:23 hod.
- vozen 1094 uz ma zadne svetla v poriadku.
majkl> nema ten bystricky Sor nahodou biely nater a naboku nalepku MHD?? Dnes som jeden taky s bystrickou SPZ videl na ceste z Podbrezovej do BB (ale nezdalo sa ze by bol na nejakej linke MHD)
Ja som v Ziline videl len jedno vozidlo s elektronickymi tabulami. Bola to solo Karosa radu 700 (teda 731 alebo 732) ev.c. 58. Tabule su od firmy R&G Mielec z Polska.
To, ze technicky stav vozoveho parku je v zlom stave, to je zname. Ale nepochopim, ako mozu vypravit vozen, ktoremu nesvietia zadne svetla a to este na linku, ktra premava aj medzi polami, kde nie je verejne osvetlenie ( napr. vozne 1094 a 1121, urcite je takych vozov este viac ). Nie je to "trocha" nebezpecne?
JOEY > Je to rôzne, buď robia špičkové poradia (ráno a poobede ten istý vodič), alebo celodenné (dvaja vodiči). Okrem toho je tu však nespočet iných služieb (záložné vozy, nočáky, služobné jazdy,.....). Zárobok sa tiež líši podľa toho, koľko vodič jazdí a či sa náhodou nebavil a nestrhli mu prémie
Peter P.:
SPROSTY TRABUSTI!!!! SKAREDE HOVADE SU TO!!!! BOL SOM TAM PREMERAT ROZCHOD (s Bigmacom):
hodnoty (cca po jednom metri)
1010
1015
1020
1010
...
no hrozneeeeeeee.... a vnutorna kolaj je bez zliabku, to uz kam sme klesli?
Ku tej výkolaji: Stala sa o 5.26 na Trnavskom mýte linke č.9, voz 7725-26. Pri prejazde komunikácie a následného oblúku do zastávky Trnavské mýto došlo ku odtrhnutiu oopornice a uvolneniu zvaru, čím vykolajil prvý vozen všetkymi nápravami a zastal až na protilahlom obrubníku pred stlpom trakčného vedenia. Nikto nebol zranený, okamžite bolo nasadených 10 autobusov náhradnej dopravy. I 415 na linku x6 Vazovova - ZST Nové Mesto, K732 na linku X8 Vazovova- Ružinova I435 na linku X9 do Ružinova. Doprava cez Trn.mýto bola obnovená cca 6.40, kedy započala obnova zvaru a vytvorenie rozchodu 1000mm na mieste vykolaje. Do Ružinoiva sa obnovila premávka okolo 8.30. Inak deň predtým došlo ku skríženiu vozidla 7801 a odthnutiu voza 7802 na výhybke Vazovova/Radlinského. Nedošlo ku vykolajeniu, ale len ku vydlicovej jazde. Fotky budú čoskoro na Webe. Dnes Solaris jazdil na 63/2. Po víkende sa presunie na 2.dopravnú prevádzku.
anonym: No vidis, zatial ti musi stacit to malo, co vysiela Regina a nasa rubrika Dispecer Inak, priamo od zdroja viem, preco Regina navysiela pravidelne "preco meskali" - dispeceri totiz meskania spojov resp. neplanovane vyluky brali ako samozrejmost a vobec nemali zaujem o tom informovat verejnost. Preto to Regina zrusila...
Škoda, že Radio Regina už nevysiela pravidelne informácie z dispečingu. Nemohli by byť uverejnené na teletexte? A taktiež mi vo Večerníku chýba rubrika "Prečo meskali". Určite by to ráno mnohým ľuďom pomohlo pri ceste do práce.
SAD Bratislava vypisala verejnu sutaz na prestavbu 8 ks busov typu Karosa C734 na pohon stlacenym zemnym plynom. Vyhral SPP, zakazka je v hodnote 7,6 mil. Sk.
Generalnu opravu Ikarusu 280.10 ecv. NR441BE si objednala SAD Nitra. Prestavba vozu na typ 08 a GO stala nitranov v BBDS-OTZ 1,8 mil. Sk!!! Islo o dosadenie 2 dalsich dveri a s tym suvisiace ukony (schodiky,...), novy lak, novy mech (klb) a oprava motora, interieru. Oprava a GO dalsieho vozu (bez prestavby) stala "len" 1,2 mil. Sk.
V juli a auguste doslo v BB ku kompletnej prestavbe trolejovych krizovatiek a vyhybiek. Tento spas stal BBDS 6 melonikov...
To, ze sa u nas nic nenakupuje vyvracia moj vytah zaujimavosti z Vestnika verejneho obstaravania zverejnujuceho verejne sutaze (cisla 19-32/2001).
Verejnu sutaz vyhlasil DPMP a vyhrala ju Karosa. Doda 2 kusy B941E a 1 Citybus v hodnote spolu 20,3 mil. Sk bez DPH.
Verejnu sutaz na dodavku primestskych autobusov pre SAD v celej SR vypisala BBDS. Vyhrala opat Karosa a doda: 48 ks C934E.1351 pre viac ako 70 cest. v hodnote 212,5 mil. Sk a 46 ks C954.1360 pre 80 cestujucich v hodnote 225,8 mil. Sk.
Moderne dialkove autobusy kupuju podniky SAD samostatne, pricom v poslednej dobe islo najma o:
1 ks pre SAD Nitra a 2 ks pre SAD Banska Bystrica Man RH403 Lion's Coach, kazdy v hodnote 185 tis. EUR (1 EUR je cca 43 Sk) a 1 ks Mercedes pre SAD Zilina v hodnote 11 mil. Sk.
V maji vyhlasil DPB verejnu sutaz na vykonavanie GO a modernizacii na Ikarusoch 280 v roku 2002.
Podniky SAD prevadzkujuce aj MHD pokracuju v modernizacii technologii, ked:
SAD Nitra vypisala sutaz na dodavku 95 palubnych pocitacov, 200 masin na odcitavanie cestovneho z kariet a vydaj CL, 95 hodin realneho casu, zariadenie na snimanie a vyhodnocovanie udajov z palubakov a SW vybavenie.
SAD Zvolen - zariadenia na bezhotovostne vybavovanie cestujucich v MHD, doda EMTEST v hodnote 2,9 mil. Sk
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter P.