Inak, neviem, či práve také metro je vo všetkých prípadoch prostriedok na skrátenie jazdnej doby. Metro je zakaždým stavané na systéme doplnková doprava - metro - doplnková doprava. Takže, ak mi ide niekde dnes priamy spoj, v budúcnosti môže byť nutné prestupovanie - a navyše aj predĺženie jazdnej doby. Samozrejme, neplatí to vo všetkých prípadoch.
To je jazdná doba z kade kam? A informácia je z akého zdroja?
Inak stále sa obávam, že väčšina ľudí si pod "rýchlou električkou" prestavuje stále niečo ako tu máme v súčasnosti. Pričom v Petržalke by mala byť celá trať bezkolízna a keď sa k tomu pridajú nové, rýchle a kapacitné vozidlá, rozdiel medzi metrom a týmto systémom bude len vo výhodnejšej cene elekričky.
V Blave na výstavbu metra aj napriek niekoľko vyhodeným miliónom, METRO nebude. Vznikol nový projekt PROJEKT RÝCHLA ELEKTRIČKA. Má sa skrátiť jazdná doba o cca 3 - 4 min. (z 30 min. na 27 min.)
Videli ste mapku petržalskej električky v SME? Ten človek, čo to kreslil, mal pravdepodobne trochu vypité. Električka nie je totiž nakreslená koridorom, ale trochu viac východne priamo cez sídlisko, cez domy. Najlepšie je to pozrieť, ťažko sa to opisuje.
Re: #26904 J: + Re: #26916 galyosha: Tá Mostová, to bude fakt normálna ULICA! Týmto vstupom do garáži sa úplne ideálne pustili autá priamo do centra( Jesenského, Hviezdoslavovo,...),a majú tam ideálne odbočenie z Nábrežia. A spočítajte si niekto, že koľko IGKov ide z Mostovej do garáže, a koľko ide vedľa (niežeby netrafili do garáže ? , ale oni nechcú... ? ) Efekt je o to väčší, že aj Mostová aj tie dlaždice v oblúku pri hodinách sú na jednej úrovni, čo je akože dobre pre ľudí, ale aj pre autá. Tu niekto hovorí o pešej zóne plynulej, z Hviezdosl, cez Mostovú na Ľ. Štúra. No podľa mňa vyzerá pešia zóna úplne opačne ako mostová dnes.
Re: #26908 Andy: Keď si porovnávam úpne všetko, čo sa v Brne dá, a u nás nedá, tak mi je z toho zle. Lebo na minimálne 50% vecí, ktoré v Brne idú a u nás nie NETREBA žIADNE PENIAZE. chce to iba vôľu ľudí spraviť niečo pre cestujúcich.
Re: #26909 bigmac: Napríklad ja som v tom INFOCENTRE? bo svedkom toho, ako sa tam jeden cestujúci úplne serióyne pýtal, ako sa dostane do Rače. A oni mu nato: "No električkou predsa! Tuším tam ide trojka. A ešte päťka. Aešte nejaká -sedmička? Jaj, nie - jedenástka!" no a keď bol tn pán celý happy, že sa "dozvedel, čo chcel", tak pred odchodom ho začali previedčať: "Vy si z nás robíte iba srandu. Vy ste určite z BEUSu. Ja vás poznám... ?. Ten pánz BEUSu nebol....
Treba este dodat, ze po tejto pesej zone jazdia (prevazne taxikari) dost rychlo a vobec ich nezaujima, ze je to pesia zona. N, mozno to coskoro "skraslia" retardermi ... ?
Normalna ulica? Vybetonova dvojprudova pristupova komunikacia k podzemnym garazam je podla teba normalna ulica, ktoru povodne nazyvali "predlzenim pesej zony"?! Podla mna je to zlocin! Ambasade USA sa nemalo pristupit ani na to posrane premiestnenie vjazdu do garazi...
A na rozdiel od všelijakých zvrátených Neoplanov, VanHoolov a Berkhofov aj možu jazdiť, pretože spĺňajú základné predpoklady (podľa svetovej kapacity ing. Dolníka) pre dobrý trolejbus:
1) Nemajú autobusovú karosériu.
2) Majú Rábu.
Ešte keby mali odpornú reguláciu a na prednej nádrave pneumatiky Radial Steel a na zadnej textilné diagonálky, tak by boli dľa ing. Dolníka úplne dokonalé.
Možno plánované sovietske 14TrD (downgrade) budú presne podľa jeho vkusu...
I.
No aspoň jednu výhodu tá trafika má - nakúpil som tam obrovské množstvo zlacnených publikácii "100 rokov MHD v Bratislave po 35,- SKK, ktoré som potom v ČR výhodne speňažil ? .
I.
re andy: sa to nespravilo, ale maju to hotove a ak ju po 19:30 netrafili niecim, tak je cela a stoji v dielni. to nemoze splesniviet, ved to bude historicak obrovskej hodnoty. prvy a posledny voz svojho druhu v dpb s jedinecnou vlastnostou: odviezol 0 (slovom:nula) cestujucich.
re andy: ako plesnivou? vsak to su moderne (a ked sa podlaha prepadne) taj aj nizkopodlazne trolejbusy zo Sestinova Uzasneho. minule som mal moznost na 208cke mat tri za jednusluzbu: 6248, ani som nezacal a hajde domov, pribrzdoval, potom 6229, tam zas nebrzdil 1.okruh a na zaver 6238, kde mi pri pokuse o nastavenie zostalo zrkadlo v ruke. bomba vykon, cele jedno kolo a kusok, koncit po fajronte a pri cmiteri v ruzinove... uplna parodia na dopravu.
re andy: prebehlo by to presne tak, ako si to popisal, len neskor by sa ozvala rana a akysi zasluzily KRABUST INSTRUKTOR by s tym rovnoplechym novokacerom zbural aj tu infobudu na Obchodnej. Inak, stale si kladiem otazku, preco sa ta trafika, co cigarety nepredava, nazyva informacna kancelaria, ked sa tam nic konkretne nedozvies... asi to bude tym, ze sa to tak nikdy (alebo vzdy) (ne)robilo. skus na tetusku prehovorit anglicky, nemecky... taky kukuc na teba vyvali...
No dnes som bol v Brne a neda mi to, aby som tu nepovedal jeden zazitok.
Chceli sme vediet, kde premava K3RN, tak sme sli do informacnej kancelarie DPMB, kde sme sa to opytali. Ochotny pracovnik hned niekam zavolal, tam mu povedali, ze na 3/5. On si na pocitaci toto poradie pozrel, a povedal nam odchody skade sme chceli. Cele to trvalo asi 5 minut. Uz vidim, ako by nieco take prebiehalo v DPB.... Vlastne nijak, lebo ziane informacne stredisko neexistuje... A keby aj existovalo, tak ta pani co by tam bola, by ani nevedela co je to elektricka... A keby vedela, tak jej nikto nepovie, kde premava. A keby aj povedal, tak ona by nevedela co je to 3/5. A keby aj vedela, tak by si to nemala kde pozriet. :-)))
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
I.