inak nic v zlom chalani, ale vsimol si uz niekto, ze vobec tie poriadky nesedia s realitou? napriklad taka 21 podla vas odchadza 7:04 a 7:09 a pri tom ide 7:01 a 7:06.. zeby ste mali stare data a nedodali vam nove?
paks:Mne sa to nacita bleskovo,a to aj cez pevnu linku,aj cez modem,aj cez wap,takze chyba bude mozno v Tvojej linke:). Lienka:To by sme aj my radi vedeli:(.I.
neviem, kto sa tu presne bavi ale mam otazocku:
Ak nastupim do busu, kde sa pomaly neda dychat koli smradu vyfukovych plynov, co s tym? Predpokladam, ze vodic to citi tiez...zeby nie? Nemienim provokovat vodica, ktory tiez nie je nadseny ze musi jazdit na starej kraksni ale ved predsa nieco sa s tym musi dat robit..komu sa pozalovat aby to malo aj nejaky efekt?
To uz je tak dllho, este ked nemal transparenty, mal zodrate brzdy, potom ich opravili, ale evidentne podla dunenia, nema "v prislusenstve" vsetko v poriadku! Doverne ho totiz poznam z linky 206:-)
Trolejbus 6310 ma taky hrozny zvuk(asi napravy) presne ako dvojosaky. Ja byt vodicom toho trolejbusu, tak s tym idem na poruchu... Vsak ten zvuk sa neda pocuvat...
No veď o tom "zatvárači" hovorím. Ak by mi niekto niečo takého namontoval do "môjho" trolejbusu, tak by so masi postupne likvidoval zámočníka, ktorý by to spravil, jeho majstra, hlavného majstra, ing. Fotiča Rábofila aj ing. Toho-Čo-Chce-Šrotovať -Sanosy.
I.
Stare 15Tr a zrejme aj 14Tr su zrejme z dovodu pokazenosti zamku vybavene este takym tym zatvaracom, aky by si si dal tak maximalne na dvere niekde na povalu Nastastie nove 15TrM to tam nemaju, nakolko v tych este zrejme zamok nikto nerozoberal a nepokazil.
K tým kľučkám: Ja osobne som to nikdy nepochopil, ono totiž keď je namontovaná zvisle, tak pri zatváraní kabíny znútra sa dá krásne omlátiť ruku o okraj kabíny. Ja som ju vždy mal namontovanú znútra klasicky a zvonka som mal guľu (6229, 6606). Potom mi ale pán súdruh inžinier Ten-Čo-Chce-Sanosy-Šrotovať nariadili guľu zvonku demontovať a nahradiť kľučkou, vraj je to nebezpečné, že v prípade havárie by sa substrát nedostal do kabíny aby ma mohol zachrániť. Zaujímavé bolo, že ak kľučka nebola na sklade a dielenskí tam dali zvonku skrutku alebo nebol zámok a súdruhovia dielenskí nechali v kabínových dverách diery a znútra namontovali ohavnú petlicu (na takéto drobné neestetické balkánske detaily som mimoriadne citlivý), tak mu to nevadilo. Takisto si pravdepodobne nevšimol, že zámok je vybavený aj kľúčom a zamykanie zakázané nebolo...
I.
Môžem Ťa uistiť, že ako decko ma to tiež fascinovalo, pretože aj väčšina prešovských trolejbusov má takto kľučku upravenú. Spomínam si, ako sme raz podľa tohto vzoru v triede premontovali kľučku, aby sme ju mali ako v trolejbuse. Na prvej hodine hneď po prestávke sa to však vyučujúcej nepáčilo (smutne sme nechápali, prečo...) a bolo nám nakázané dať to do pôvodného stavu
no to si musis zvazit ty, aj ked ak sa nemylim, tak vies si zistit aj privatnu IP v pripade NATovanych vacsich sieti za jednu verejnu adresu... (ono su siete kde su stovky hostov schovane za jednu IP a tam to moze byt dost neprijemne )
Hehe, no staznost by to mozna bola, aj ked asi nie konstruktivna... Viem si predstavit x typkov, ktori by hlasovali za sebou x-krat... Ved napokon to sme tu uz mali Takto je ta anketa objektivnejsia.
na to sa nestazuj mne ale webmasterovi, ja s tym nic spolocne nemam
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Lienka
neviem, kto sa tu presne bavi ale mam otazocku:
Ak nastupim do busu, kde sa pomaly neda dychat koli smradu vyfukovych plynov, co s tym? Predpokladam, ze vodic to citi tiez...zeby nie? Nemienim provokovat vodica, ktory tiez nie je nadseny ze musi jazdit na starej kraksni ale ved predsa nieco sa s tym musi dat robit..komu sa pozalovat aby to malo aj nejaky efekt?