Včera asi 30 minút stáli eliny na Peknej ceste. Nejaký ***píp*** tak vletel do križovatky, až skončil na koľajniciach /kde nie je asfalt/ a tak to trvalo a trvalo... Veď čo, nestihol som vlak 19.49 do Brna ... a potom druhý pokus, 3ka z rače 21.04 vynechala šak čo, 11ka 21.15 sa ťahala ako keby mala prémie za pomalú jazdu, a 74ka z Račka 21.36 prišla 21.41. Keď sa pohla zo zastávky, pochopil som prečo. Taká jazda na jedničke až dvojke, s pravidelnými prískokmi každé tri metre a zvukmi predpovedajúcimi výbuch - no čo, prišla na stanicu 21.47. Inak super plynový dráčik. Čo ma úplne šokovalo, tá 74ka sa otočila a normálne ďalšiu jazdu. Čo myslíte, stihol som vlak do Brna 21.44?!? :-| Ešte, že si tak poctivo platím električenku . . . . . . hmm.
Vladimír
1. "Vybavenie jedného vozidla týmto systémom, vrátane digitálneho vyhlasovača zastávok sa pohybuje medzi 100-tisíc až 150-tisíc korún."
Reč je o systéme BUSE. Je táto cena vôbec reálna? Ja mám totiž info o cene IBA displejov pre jedno sólo vozidlo v cene zhruba 300-400 tisíc! Kde je teraz pravda? Alebo má DPB ako veľkoodberateľ takú výraznú zľavu?
2. "Dopravný podnik získa prenájmom 80-tisíc korún..."
Zdá sa, že cena za Kooperatívu bola skutočne len tých jednorazových 80 tisíc a nie ako hútal Andy, že za každý označník jedna platba.