Este sa doplnim: Trio prakticky nie, ale udajne s tym nie je ziaden problem. A kedze Astra/Vektra je elektricka v principe zhodnej koncepcie, tiez by to nemal byt ziaden problem.
Hm, tak som si prave s oneskorenim precital, ze zakazku pre Cagliari Inekonu vyfukla Skodovka a pojdu tam Vektry, nie Tria... A to som sa tesil, ze sa tie ostravske elektricky pre Talianov mozno budu testovat v BA.
Vladimír: No ja som to myslel, že na žačiatok. Vlastne namiesto 12 liniek by ich bolo 10. Stále veľa, ale predsa len menej.
Vlastne by sa tým dosť zmenilo, ale celkový systém by ostal zachovaný.
Samozrejme celkové prepracovanie linkového vedenia by bolo lepšie.
Ja som len chcel vedieť od vás či je to dobrý nápad, lebo väšinou zabudnem na niektoré zápory.
Nie tak celkom. Povodím Dunaja v názve zastávky sa nemyslí tok rieky z geografického hľadiska. Povodie Dunaja je názov inštitúcie, ktorá má na starosti správu toku Dunaja z vodohospodárskeho hľadiska. Obdobne na Slovensku existujú podniky ako Povodie Hrona a pod.
Re #25262 J: Ak ich nepoužívajú, je to poľutovaniahodné a odsúdeniahodné.
Re #25269 J: Súhlasím so znížením počtu liniek. Ale Tvoj návrh považujem skôr za kozmetickú úpravu súčasného stavu. V Karlovej Vsi máš miesto piatich liniek štyri, pritom by celkom stačili aj dve-tri. V Ružinove počet liniek rovnaký... Chcelo by to zásadnejšie riešenie.
Inak minule sme sa tu bavili o linkovom vedení a tak ma napadla jedna vec.
Prvou by bolo vybudovanie prestupného "terminálu" Blumentál a zrušenie zastávok Vazovova a Floriánske námestie pre električky.
Ďalej zrušenie L3 a L1. uvolnené vozidlá presunúť na L5 a zaviešť 6 minútoví interval. Respektíve 4 minúty potom L12 a potom znovu L5 dva krát za sebou. To isté s L5 a L11 v Rači.
Náhrada v smere z Rače prestup na 2 a 8. Tá istá náhrada aj zo smeru Dúbravka. Prestup na Blumetáli. (L1 ide v súčasnosti vždy hneď za L2, takže cestujúci by musel iba prestúpiť)
Nevýhoda je:
neexistujúci smer Hl. Stanica - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra
možnosť malej kapacity K2/K2Siek presunutých z L3 na L5 ale to sa jedná len o asi 6 - 7 vozov. Neviem presne koľko poradí jazdí na L3.
Výhoda:
menej liniek
jednoduchosť prepravy pre cestujúceho, ktorý nečaká presne na tú svoju linku a zvyká si na prestup
lahšie vytvorenie prekladu
Mohlo by sa to doplniť tým, že L11 by bola hodená cez obchodnú a L7 s L6 by chodili cez SNP naopak.
Andy sorry, ale s tými L pred číslami sa to naozaj ľahšie píše.
http://www.slovakrail.sk/zs/ktosme.php
Vraj firemny imidz
vraj:
Firemným posolstvom našej novej, ambicióznej dopravnej spoločnosti je spoľahlivosť, bezpečnosť, ochrana životného prostredia a modernosť.
Ti, ktori to pisali, asi este necestovali v piatok poobede z BA vlakom von...
No napriklad spz.logout.cz je nepochybne skvela stranke, ale pre ludi, ktori sa uz v problematike orientuju -- tj vacsinou su to zaryti dlhorocni fanusikovia alebo studenti dopravnych skol. Ja bohuzial podobny background nemam. To je asi ako keby sa ma niekto spytal, co je to mp3, a ja som ho odkazal na ff123.net alebo hydrogenaudio.org...
Mozno by mi uplne stacili "len" nejake skripta v elektronickej podobe, ak by ich niekto bol schopny/ochotny poskytnut. Alebo tip na nejaku dobru knizku, ktora sa este da zohnat...
Inak čím viac sa pozerám na tie nové pražské električky tým ďalej im viac prichádzam na chuť a začínajú sa mi lúbiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
Vlastne by sa tým dosť zmenilo, ale celkový systém by ostal zachovaný.
Samozrejme celkové prepracovanie linkového vedenia by bolo lepšie.
Ja som len chcel vedieť od vás či je to dobrý nápad, lebo väšinou zabudnem na niektoré zápory.